Ο δρόμος προς το Γολγοθά


(O Ιησούς στη Josefa Menendez)

Ας συνεχίσουμε, Josefa. Ακολούθησέ με στο δρόμο προς το Γολγοθά, πνιγμένος καθώς ήμουν κάτω από το βάρος του Σταυρού.

Ενώ η Καρδιά μου ήταν βυθισμένη σε βαθιά θλίψη για την αιώνια καταδίκη του Ιούδα και των σκληρών εκτελεστών μου που ήταν αναίσθητοι στον πόνο μου, κουβαλούσα στους πληγωμένους μου ώμους τον σκληρό και βαρύ Σταυρό στον οποίο έπρεπε να ολοκληρώσω το μυστήριο της Λύτρωσης του κόσμου.

Δείτε, άγγελοι του ουρανού!... Δείτε τον Δημιουργό όλων των θαυμαστών πραγμάτων, τον Θεό που λατρεύουν τα ουράνια πνεύματα, να βαδίζει προς το Γολγοθά κουβαλώντας στους ώμους του το άγιο και ευλογημένο ξύλο που θα δεχτεί την τελευταία του αναπνοή!...

Δείτε με κι εσείς, ψυχές που θέλετε να είστε μιμητές πιστές σ' Εμένα. Το Σώμα μου, που έχει καταρρακωθεί από τόσο μαρτύριο, βαδίζει χωρίς δυνάμεις, λουσμένο στον ιδρώτα και στο αίμα... Υποφέρω... χωρίς κανένας να συμπάσχει με τον πόνο Μου! Το πλήθος με συνοδεύει και δεν υπάρχει ούτε ένα άτομο που να με συμπονά!... Όλοι με περιβάλλουν σαν πεινασμένοι λύκοι πρόθυμοι να κατασπαράξουν τη λεία τους!

Η κούραση που νιώθω είναι τόσο μεγάλη και ο Σταυρός τόσο βαρύς που στα μισά της διαδρομής πέφτω λιπόθυμος!... Δείτε πώς με σηκώνουν εκείνοι οι απάνθρωποι άντρες με τον πιο βάναυσο τρόπο: ένας με αρπάζει από το χέρι, άλλος με τραβάει από τα ρούχα που είχαν κολλήσει πάνω στις πληγές μου!... Άλλος με αρπάζει από το λαιμό, άλλος από τα μαλλιά, άλλοι πάλι μου δίνουν τρομερά χτυπήματα σε όλο μου το σώμα με γροθιές ακόμα και κλωτσιές με τα πόδια τους. Ο Σταυρός πέφτει πάνω Μου και το βάρος του δημιουργεί νέες πληγές. Το πρόσωπό Μου τρίβεται στις πέτρες του δρόμου και με το αίμα που τρέχει από αυτό κολλάνε στα μάτια μου και σε όλο το Άγιό Μου Πρόσωπο χώμα και λάσπη και γίνομαι το πιο αηδιαστικό ον.

ΠΗΓΗ: "The Way of Divine Love" της Josefa Menendez.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;