Ο Ουρανός σε αυτούς που σκέπτονται την αυτοκτονία


29 Νοεμβρίου 2006

Ιησούς:
Έχω πολλά πράγματα να πω σε όσους σκέφτονται αυτή την πράξη αυτοτραυματισμού. 

Και σε σένα προσωπικά: Σε αγαπώ. Βλέπω τον πόνο σου. Καταλαβαίνω ότι λαχταράς να ανακουφιστείς από την αγωνία σου. Σε παρακαλώ, φέρε μου το άγχος που σε πνίγει. Μπορώ να σε βοηθήσω. Είσαι μια ψυχή τόσο πολύτιμη για το Βασίλειό Μου και χρειάζομαι να Με βοηθήσεις, να Με φέρεις και σ’ άλλους.

«Πώς;» αναρωτιέσαι, στη μεγάλη εσωτερική σου θλίψη. «Πώς θα μπορούσα να είμαι χρήσιμος στον Ιησού και σε άλλους;»

Θα σου πω. Ο πόνος σου είναι ο πόνος πολλών στον κόσμο σήμερα. Πολλές ψυχές νιώθουν τη θλίψη σου, την απελπισία σου. Πολλοί κουβαλούν βαρείς σταυρούς αρρώστιας και εθισμού, μοναξιάς και απελπισίας, απόρριψης και άγχους. Πολλά από τα παιδιά Μου κοιτάζουν το μέλλον τους και βλέπουν μόνο περισσότερη θλίψη και πόνο και αυτό τους αφαιρεί το θάρρος τους.


Πολυαγαπημένε φίλε/η, δεν πρέπει να το κάνεις αυτό. Μην κοιτάς το αύριο και πιστεύεις ότι θα επαναληφθεί ο πόνος του σήμερα. Δεν είσαι σίγουρος για ένα τέτοιο περιστατικό. Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος γιατί Εγώ, ο Θεός, θα μπορούσα να σου αλλάξω τη ζωή αυτή τη μέρα, σήμερα.

Πρέπει να παραμείνεις στο τώρα, σε αυτή τη μέρα, στο παρόν, γιατί σου έδωσα αρκετή χάρη για να αντιμετωπίσεις το σταυρό σου. Μόνο όταν κοιτάς το μέλλον και νομίζεις ότι δεν θα σου στείλω ανακούφιση, βρίσκεις τη ζωή μη διαχειρίσιμη. Κατάλαβέ το αυτό. Η ζωή σου δεν είναι διαχειρίσιμη μόνο αν Με βγάλεις έξω από αυτή. Αν Με αφήσεις να μπω στην καρδιά σου, στη ζωή σου, θα την κάνω όχι μόνο διαχειρίσιμη, αλλά και χαρούμενη.

Είσαι δύσπιστος. Δεν μπορείς να πιστέψεις σε ένα μέλλον με χαρά γιατί το παρόν έχει τόσο πόνο. Το καταλαβαίνω, όπως καταλαβαίνω τα πάντα για σένα. Μπορεί να μη Με γνωρίζεις καλά, οπότε θα σου πω κάτι για τον εαυτό Μου για να σε βοηθήσω να αποφασίσεις ότι το να Με εμπιστευτείς είναι μια καλή απόφαση.

Είναι γνωστό ότι ποτέ δεν αθέτησα μια υπόσχεσή Μου. Ποτέ. Σήμερα, έχω μια υπόσχεση για σένα.

Αν Μου ζητήσεις να σε βοηθήσω, θα σε βοηθήσω. Ζήτα Μου, αγαπημένε. Είσαι σημαντικός γι’ αυτό το Βασίλειο και έχω ένα σχέδιο για σένα. Σε  χρειάζομαι. Χρειάζομαι να υπηρετήσεις με τρόπο που δεν καταλαβαίνεις και δεν μπορείς να καταλάβεις σήμερα, στη μεγάλη σου απελπισία. 

Θα αποκαλύψω το σχέδιο, αλλά θα πρέπει να έχεις θάρρος και να μου επιτρέψεις να σε βγάλω από αυτόν τον τόπο απελπισίας σε ένα μέρος ελπίδας στην καρδιά σου. Θα το κάνω. Θα σε μεταφέρω μακριά από τη θλίψη σου. Πρέπει να Με εμπιστευτείς λιγάκι και να Μου δώσεις λιγάκι χρόνο. Ακόμα και τώρα, καθώς διαβάζεις αυτές τις λέξεις, η ελπίδα φτερουγίζει μέσα σου. Αυτή η ελπίδα είναι από Μένα και είναι η πιο μικρή ένδειξη για το τι πρόκειται να σου φέρω. Σου δίνω κουράγιο. Σου δίνω ελπίδα. Βρες ανάπαυση πάνω Μου.

Πες το αυτό: «Θα αναπαυτώ πάνω στον Ιησού και θα περιμένω να μου στείλει ανακούφιση».

Θα στείλω ανακούφιση. Μη φοβάσαι. Είμαι μαζί σου τώρα και δεν θα σε αφήσω ποτέ

30 Νοεμβρίου 2006

H Αγία Μαργαρίτα Μαρία Αλακόκ:*
Αγαπητή ψυχούλα, πονάς. Η αγωνία σου είναι βαθιά, το ξέρω. Συχνά, το πιο δύσκολο μέρος της βασανιστικής αγωνίας είναι η αντίληψη ότι κανείς δεν καταλαβαίνει το βάθος του πόνου σου. Μπορεί κανείς να νιώθει πολύ μόνος με τόσο πόνο και όταν αναζητήσει παρηγοριά από τους άλλους, συχνά απογοητεύεται τρομερά. Σε παρακαλώ, άκουσέ με. Είμαι η εν Χριστώ αδελφή σου. Έζησα και βίωσα μεγάλες αγωνίες όσο ήμουν στη Γη, γι' αυτό χαίρομαι που ο Θεός μου επιτρέπει τώρα να σε βοηθήσω.

Όταν πηγαίνεις σε άλλους αναζητώντας παρηγοριά, και βρίσκεσαι σε χειρότερη κατάσταση, νιώθοντας ακόμα πιο παρεξηγημένος και μόνος, πρέπει να έρθεις σε μένα. Πες, «Μαργαρίτα, χρειάζομαι βοήθεια. Χρειάζομαι βοήθεια τώρα». 

Εγώ, η Μαργαρίτα, θα πάω κατευθείαν στο θρόνο του Θεού και θα παραμείνω εκεί μέχρις ότου λάβεις την ανακούφιση και το θάρρος που χρειάζεσαι. Φίλε/η μου, είναι σημαντικό να ξέρεις ότι δεν υποφέρεις μόνος σου. Ο Ιησούς βλέπει τα βάσανά σου. Τα νιώθει μαζί με σένα και η Ιερή του Καρδιά συγκινείται με την πιο παθιασμένη επιθυμία να σε βοηθήσει. Πρέπει να επιτρέψεις στον Ιησού μας να σε βοηθήσει. 

Όταν μου κάνεις αυτή την επείγουσα προσευχή, στην ουσία λες ότι είσαι πρόθυμος να αφήσεις τον Παράδεισο να σε βοηθήσει. Τότε ο Παράδεισος θα τρέξει να σε βοηθήσει στη δύσκολη αυτή την ώρα! Θα ξέρεις ότι σε έχω ακούσει γιατί θα νιώσεις μια αλλαγή. Μπορεί να είναι απλά ένας ψίθυρος αλλαγής, μια μικρή στροφή. Θα σου γίνει αντιληπτό ως μια αίσθηση ηρεμίας στο πνεύμα σου. Όταν νιώσεις αυτό το μικρό αίσθημα ηρεμίας, θα ξέρεις ότι έχεις εισακουστεί, ότι η βοήθεια είναι καθ' οδόν και ότι δεν είσαι μόνος στα βάσανά σου. 

Έχεις την υπόσχεσή μου ότι ο Παράδεισος θα σε περιβάλλει μέχρι να περάσουν τα τρομακτικά συναισθήματα.
Θέλω να πω και κάτι ακόμα. Είναι σύνηθες για ένα άτομο στη Γη να έχει σκέψεις που δεν είναι από το Θεό. Όλοι στη Γη παλεύουν με αυτές κάποια στιγμή. Θα μπορούσαμε στην ουσία να πούμε ότι όλοι στη Γη παλεύουν με αυτές κάθε μέρα, όσον αφορά τους πειρασμούς. 

Η μάχη δεν τελειώνει μέχρι να πεθάνεις και να έρθεις στη Βασιλεία του Θεού. Δεδομένου αυτού, της διαρκούς ανάγκης για αγώνα, πρέπει να δεις τις σκέψεις σου για αυτοκτονία ως πειρασμούς. Μην ταράζεσαι από αυτές τις σκέψεις, καθώς, το να έχεις απλά αυτές τις σκέψεις δεν σημαίνει ότι υπάρχει λόγος και να ενεργήσεις σύμφωνα με αυτές. Καταλαβαίνεις; Μη φοβάσαι. Εμείς, οι άγιοι στον Ουρανό, είχαμε όλοι κακές σκέψεις και πειρασμούς κατά τη διάρκεια του χρόνου που περάσαμε στη Γη και όλοι αποτύχαμε κατά καιρούς να αντιμετωπίσουμε τους πειρασμούς. 

Ο πειρασμός να αυτοκτονήσεις είναι ένας τον οποίο πρέπει να πολεμήσεις σκληρά, με όλα όσα έχεις, λόγω της φύσης των συνεπειών. Αν αφαιρέσεις τη ζωή σου, δεν θα μπορέσεις να γυρίσεις πίσω και να πεις, «Ιησού, τώρα θέλω να τα καταφέρω καλύτερα και να σε υπηρετήσω». Αφαιρείς κάθε ευκαιρία από τον εαυτό σου να στραφείς στον Ιησού και να προσπαθήσεις ξανά.
Αγαπημένε φίλε, αυτό είναι λάθος για σένα. Δεν είναι η απάντηση που αναζητάς. 

Ο Ιησούς σε χρειάζεται να μείνεις στον κόσμο μέχρι να έρθει η κατάλληλη στιγμή που θα επιστρέψεις σπίτι. Αυτό είναι το σχέδιο του Θεού για σένα και είναι πάντα καλύτερο να ακολουθείς το σχέδιο του Θεού. Η τελευταία μέρα της ζωής σου καθορίζεται από το Θεό. Δεν πρέπει να νομίζεις ότι η απάντηση στον μεγάλο πόνο σου είναι η αυτοκτονία. Αυτή η πράξη αυτοτραυματισμού είναι πάντα ένα λάθος. Πάντα.

*Η Μαργαρίτα-Μαρία γεννήθηκε στις 22 Ιουλίου το 1647 στη Βερόβρ (Verosvres) της Βουργουνδίας. Πέθανε στις 17 Οκτωβρίου το 1690 στη Μονή του Paray le Monyal. Από την περίοδο κιόλας που ήταν δόκιμη μοναχή διακρίθηκε για τις ασκητικές της επιδόσεις, ενώ της αποδίδονται από τους συγχρόνους της και οράματα. Με το όνομά της συνδέεται η καθιέρωση της ειδικής εορτής προς τιμήν της Ιερής Καρδιάς του Ιησού.

Ζωγραφική τοιχογραφία που αναπαριστά τον Ιησού ο οποίος εμφανίζεται στην Αγία Μαργαρίτα Μαρία, Εκκλησία του San Michele, στην Κορτεμίλια, στην Ιταλία.

Συγκεκριμένα σε οράματα που της αποδίδονται μεταξύ Δεκεμβρίου 1673 και Ιουνίου 1675, ο Ιησούς της εμφανίστηκε δείχνοντάς της την Καρδιά του. 

ΠΗΓΗ: "HEAVEN SPEAKS TO THOSE CONSIDERING SUICIDE" υπαγορεύσεις του Ιησού στην Κάθρυν Ανν Κλαρκ

https://directionforourtimes.com/anne-a-lay-apostle/ 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;