Τα επτά λόγια του Χριστού στο σταυρό

 


«Josefa, ξέρεις ήδη τα βάσανά μου... Ακολούθησέ με σε αυτά... Έλα μαζί μου και πάρε μέρος στον πόνο μου...
Ήρθε η ώρα για τη Λύτρωση του κόσμου! Πρόκειται να Με υψώσουν (στο σταυρό) ως θέαμα κοροϊδίας..., αλλά και θαυμασμού... Αυτός ο Σταυρός, που μέχρι τώρα ήταν το ικρίωμα όπου πέθαιναν οι εγκληματίες, είναι τώρα το φως του κόσμου, το αντικείμενο του μεγαλύτερου σεβασμού.

Στις πληγές μου οι αμαρτωλοί θα βρουν συγχώρεση και ζωή...

Το Αίμα Μου θα πλύνει και θα σβήσει όλους τους λεκέδες της ψυχής σας!...

Στις πληγές μου θα έρθουν οι αγνές ψυχές να ξεδιψάσουν και να καούν στην αγάπη!... Σε αυτές θα μπορέσουν να καταφύγουν και να φτιάξουν την κατοικία τους…» 

Πατέρα, συγχώρεσέ τους γιατί δεν ξέρουν τι κάνουν
«Δεν αναγνώρισαν αυτόν που είναι η ζωή τους. Έχυσαν πάνω του όλη τη μανία των ανομιών τους!... Αλλά, σε παρακαλώ, ω Πατέρα μου!..., χύσε πάνω τους τη δύναμη του ελέους σου». 

Σήμερα θα είσαι μαζί μου στον Παράδεισο
«Επειδή η πίστη σου στο έλεος του Σωτήρα σου έχει σβήσει τα εγκλήματά σου... Αυτή σε οδηγεί στην αιώνια ζωή». 

Γυναίκα, ιδού ο γιος σου
«Μητέρα μου! ιδού τα αδέρφια μου... Φύλαγέ τα… Αγάπα τα»

Δεν είστε μόνοι, εσείς για τους οποίους έδωσα τη ζωή μου. Έχετε τώρα μια Μητέρα στην οποία μπορείτε να απευθύνεστε για όλες τις ανάγκες σας.

Και τώρα η αγάπη με οδηγεί στο να ενώσω όλους τους ανθρώπους με δεσμούς αδελφοσύνης, δίνοντας σε όλους την ίδια τη Μητέρα μου». 

Θεέ μου, Θεέ μου, γιατί με εγκατέλειψες;
«Ναι, η ψυχή έχει τώρα το δικαίωμα να πει στον Θεό: Γιατί με εγκατέλειψες;... Επειδή, αφού ολοκληρώθηκε το μυστήριο της Λύτρωσης, ο άνθρωπος έγινε και πάλι γιος του Θεού, αδελφός του Ιησού Χριστού, κληρονόμος της αιώνιας ζωής...» 

Διψάω
«Ω! Πατέρα μου!... Διψάω για τη δόξα σου..., και ιδού έφτασε η ώρα... Από εδώ και στο εξής, καθώς τα λόγια μου πραγματοποιούνται, ο κόσμος θα μάθει ότι είσαι Εσύ που με έστειλες και θα δοξαστείς.
Διψώ για ψυχές, και για να δροσίσω αυτή τη δίψα έχυσα μέχρι και την τελευταία σταγόνα του Αίματός μου. Γι' αυτό μπορώ να πω: 

Όλα έχουν συντελεστεί 
«Τώρα το μεγάλο μυστήριο της Αγάπης έχει εκπληρωθεί, με το οποίο ο Θεός έδωσε τον δικό του Παιδί στον θάνατο για να επαναφέρει στον άνθρωπο τη ζωή...
Ήρθα στον κόσμο για να κάνω το Θέλημά σου. Πατέρα μου τώρα ολοκληρώθηκε». 

Στα χέρια σου παραδίδω το πνεύμα μου
«Σε Σένα παραδίνω την ψυχή μου... Έτσι, οι ψυχές που εκπληρώνουν το Θέλημά μου θα μπορούνε να λένε αληθινά: Όλα εκπληρώθηκαν... Κύριέ μου και Θεέ μου! Δέξου την ψυχή μου, τη θέτω στα χέρια σου...»

«Josefa, αυτά που άκουσες, γράψε τα. Θέλω οι ψυχές να τα διαβάσουν για να δροσιστούν όσοι διψούν..., όσοι πεινάνε, να χορτάσουν...»

ΠΗΓΗ: "The Way of Divine Love" της Josefa Menendez

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;