Η Θεία Ευχαριστία και οι αμαρτωλοί

 


(Ο Ιησούς στη Josefa Menendez)

Θέλω να εκδηλώσω στις αγαπημένες μου ψυχές την πίκρα που είχε κυριεύσει την Καρδιά μου κατά τη διάρκεια του Μυστικού Δείπνου. Αν και η χαρά μου ήταν μεγάλη που θα γινόμουνα σύντροφος των ανθρώπων μέχρι το τέλος των αιώνων και θεία τροφή για τις ψυχές και έβλεπα πόσες ψυχές θα μου προσέφεραν λατρεία, επανορθώσεις και αγάπη..., δεν ήταν λιγότερη η θλίψη μου καθώς έβλεπα πόσο πολλές ήταν οι ψυχές που θα Με εγκατέλειπαν μονάχο μέσα στο Αρτοφόριο, στο οποίο παραμένω συνεχώς για χάρη σας και πόσες ακόμα δεν θα πίστευαν στην πραγματική παρουσία Μου!

Έβλεπα ότι θα έμπαινα (μέσω της Θείας Κοινωνίας) σε καρδιές λερωμένες από την αμαρτία και πώς η Σάρκα μου και το Αίμα μου, βεβηλωμένα κατ’ αυτόν τον τρόπο, θα γίνονταν αιτία καταδίκης για πολλές ψυχές!... 

Ω! Εκείνη τη στιγμή έβλεπα όλη την ιεροσυλία και τις προσβολές και την τρομερή βεβήλωση που επρόκειτο να διαπραχθούν εναντίον μου. Τις άπειρες ώρες που θα περνούσα μόνος Μου μέσα στο Αρτοφόριο!... Πόσες νύχτες!... Πόσες ψυχές δεν θα απέρριπταν τα καλέσματα της αγάπης που θα τους έστελνα από εκείνη την κατοικία Μου!... 

Για την αγάπη των ψυχών παραμένω αιχμάλωτος στη Θεία Ευχαριστία ώστε σε όλες τις θλίψεις και τα δεινά τους, ερχόμενες κοντά Μου να μπορούν να παρηγορηθούν από την πιο τρυφερή καρδιά, τον καλύτερο από τους πατέρες, τον πιο πιστό φίλο. Κι όμως, αυτή η Αγάπη που ξετυλίγεται και καταναλώνεται για το καλό των ψυχών, δεν βρίσκει ανταπόκριση!...

Ζω ανάμεσα στους αμαρτωλούς για να είμαι η σωτηρία και η ζωή τους, ο γιατρός και το φάρμακό τους σε όλες τις ασθένειες της διεφθαρμένης φύσης τους, και αυτοί, αντίθετα, απομακρύνονται από εμένα, Με προσβάλλουν και με περιφρονούν...

Φτωχοί αμαρτωλοί! Μην απομακρύνεστε από Εμένα... Σας περιμένω μέρα και νύχτα στο Αρτοφόριο... Δεν θα σας επιπλήξω για τα εγκλήματά σας..., δεν θα σας πετάξω στα μούτρα τις αμαρτίες σας εναντίον Μου...
Αυτό που θα κάνω είναι να σας πλύνω με το Αίμα των Πληγών μου. Μη φοβάστε... Ελάτε σε Μένα... Δεν ξέρετε πόσο πολύ σας αγαπώ!...
 

Κι εσείς, αγαπημένες ψυχές..., γιατί είστε ψυχρές και αδιάφορες στην Αγάπη μου; Ξέρω ότι πρέπει να ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες της οικογένειάς σας, του σπιτιού σας, και πως ο κόσμος σας ζητάει συνεχώς πράγματα χωρίς τέλος... αλλά δεν έχετε ένα λεπτό να έρθετε και να μου δώσετε ένα δείγμα αγάπης και ευγνωμοσύνης;... Μην παρασύρεστε από τόσο πολλές άχρηστες ανησυχίες, αφιερώστε μια στιγμή στον Αιχμάλωτο της Αγάπης.

Αν το σώμα σας είναι αδύναμο και άρρωστο, δεν προσπαθείτε να βρείτε μια ώρα για να πάτε στο γιατρό που θα πρέπει να σας θεραπεύσει; Ελάτε σε Αυτόν που μπορεί να σας κάνει να ανακτήσετε τις δυνάμεις και την υγεία της ψυχής... Δώστε μια ελεημοσύνη αγάπης σε Αυτόν το θεϊκό ζητιάνο που σας περιμένει, σας καλεί και σας επιθυμεί.


ΠΗΓΗ: "The Way of Divine Love" της Josefa Menendez
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;