Ο Ιησούς πλένει τα πόδια των αποστόλων


Η Josefa Menéndez (4 Φεβρουαρίου 1890 – 29 Δεκεμβρίου 1923) ήταν Καθολική μοναχή και μύστης. Γεννήθηκε σε χριστιανική οικογένεια στη Μαδρίτη, όπου υπέστη διάφορες δοκιμασίες. Το 1920, στα 30 της, μπήκε ως μοναχή στην Εταιρεία της Ιερής Καρδιάς του Ιησού στο Πουατιέ της Γαλλίας. Η θρησκευτική της ζωή περνούσε καθαρίζοντας και ράβοντας. Εκεί, φέρεται να έλαβε οράματα του Ιησού ο οποίος της μιλούσε και της υπαγόρευε ώστε με τα κείμενα αυτά να Τον γνωρίσουμε καλύτερα και να Τον αγαπήσουμε.

Το βιβλίο «Ο Δρόμος της θεϊκής Αγάπης» (The Way of Divine Love), είναι μια αφήγηση της ζωής και των οραμάτων της. Το παρακάτω κείμενο αποτελεί μέρος του Πάθους Του έτσι όπως της το υπαγόρευσε.

Η διαδικασία για την αγιοποίηση της Menéndez άνοιξε επίσημα στις 26 Νοεμβρίου 1948, δίνοντάς της τον τίτλο της Υπηρέτριας του Θεού (Servant of God).

Josefa Menendez
Ιησούς: 

Θα ξεκινήσω αποκαλύπτοντας τα συναισθήματα που τάρασσαν την καρδιά μου όταν έπλενα τα πόδια των αποστόλων μου.

Πρόσεξε καλά ότι συγκέντρωσα και τους δώδεκα. Δεν ήθελα να αποκλείσω κανέναν. Εκεί ήταν ο Ιωάννης, ο αγαπημένος μαθητής, και ο Ιούδας, αυτός που σύντομα θα με παρέδιδε στους εχθρούς μου.

Θα σου πω γιατί θέλησα να τους συγκεντρώσω όλους και γιατί ξεκίνησα με το πλύσιμο των ποδιών τους.

* * *

Τους συγκέντρωσα όλους, γιατί ήταν η εποχή που η Εκκλησία μου επρόκειτο να εμφανιστεί στον κόσμο και σύντομα δεν θα υπήρχε παρά μόνον ένας Ποιμένας για όλα τα πρόβατα.

Ήθελα επίσης να διδάξω τις ψυχές πως ακόμη και όταν είναι φορτωμένες με τις πιο φοβερές αμαρτίες, δεν τις αποκλείω από τις χάρες, ούτε τις διαχωρίζω από τις αγαπημένες μου ψυχές. Θέλω να πω, ότι και τις μεν και τις δε, τις συγκεντρώνω στην Καρδιά μου και τους δίνω τις χάρες που έχουν ανάγκη. 

Πόσο πόνο και θλίψη ένιωθα εκείνη τη στιγμή, γνωρίζοντας ότι ο άτυχος Ιούδας εκπροσωπούσε τόσο πολλές ψυχές, οι οποίες, συγκεντρωμένες στα πόδια μου και πλυμένες πολλές φορές με το Αίμα μου, εντούτοις θα χάνονταν!... 

Ναι, εκείνη τη στιγμή ήθελα να διδάξω τους αμαρτωλούς ότι δεν πρέπει να απομακρύνονται από μένα νομίζοντας πως δεν υπάρχει πλέον θεραπεία γι’ αυτούς και πως ουδέποτε θα αγαπηθούν, όπως πριν αμαρτήσουν.
Όχι, φτωχές ψυχές! Αυτά δεν είναι τα συναισθήματα ενός Θεού, ο οποίος έχυσε όλο το Αίμα του για εσάς!
 

Ελάτε όλοι σε μένα! Και μη φοβάστε, γιατί σας αγαπώ. Θα σας πλύνω με το Αίμα μου και θα γίνετε τόσο λευκοί όσο το χιόνι. Θα πλημμυρίσω τις αμαρτίες σας με το νερό του ελέους μου και τίποτα δεν θα είναι σε θέση να αφαιρέσει από την καρδιά μου την αγάπη που σας έχω ...

* * *

Josefa, άφησε τον εαυτό σου να διεισδύσει στην πιο καυτή επιθυμία που έχω: όλες οι ψυχές και πάνω απ’ όλα οι αμαρτωλές, να έρθουν να καθαριστούν στο νερό της μετάνοιας..., να κατακλυσθούν από συναισθήματα εμπιστοσύνης και όχι φόβου γιατί είμαι Θεός ελέους και πάντα πρόθυμος να τις δεχτώ στην Καρδιά μου.

ΠΗΓΗ: "The Way of Divine Love" της Josefa Menéndez

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;