1932: Γράμμα από έναν τρυφερό Πατέρα

 

                                              
(Το παρακάτω γράμμα έχει μελετηθεί και εγκριθεί από την Εκκλησία και έχει μοιραστεί σε φυλακές, στρατώνες και νοσοκομεία για το πνευματικό καλό που μπορεί να αποκτηθεί από αυτό).

Την 1η Ιουλίου 1932, ημέρα που η Δυτική Εκκλησία εορτάζει το Πολυτιμότατο Αίμα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, ο Αιώνιος Πατέρας, ο Παντοδύναμος Θεός εμφανίστηκε σε μια μοναχή, την αδελφή Eugenia Elisabetta Ravasio, η οποία έφυγε από τη ζωή το 1990 σε ηλικία 83 ετών. Η μοναχή αμέσως έπεσε με το πρόσωπο στη γη και Τον προσκύνησε. Ο Θεός της είπε να καθίσει και να γράψει αυτά που θα τις υπαγόρευε:

"Έρχομαι για να μειώσω τον υπερβολικό φόβο που έχουν τα πλάσματά μου για Μένα. Έρχομαι για να με γνωρίσετε έτσι όπως είμαι. Για να αυξηθεί η εμπιστοσύνη τον ανθρώπων μαζί με την αγάπη τους για Μένα, τον Πατέρα, που έχει μόνο μία έννοια: να έχει την προσοχή του στραμμένη πάνω σε όλους τους ανθρώπους και να τους αγαπά σαν παιδιά του.

Είμαι ο καλύτερος από όλους τους πατέρες! Γνωρίζω τις αδυναμίες των δημιουργημάτων μου! Ελάτε, ελάτε στην εμπιστοσύνη και την αγάπη μου! Θα σας συγχωρήσω μόλις μετανοήσετε. Παρόλο που οι αμαρτίες σας είναι αηδιαστικές σαν το βούρκο, η εμπιστοσύνη και η αγάπη σας θα με κάνουν να τις ξεχάσω και έτσι δεν θα κριθείτε! Είμαι δίκαιος, είναι αλήθεια, αλλά η αγάπη ξεπληρώνει τα πάντα!

Κανένας δεν μπορεί να κατανοήσει τη χαρά που νιώθω όταν μια ψυχή είναι μόνη μαζί μου. Κανένας δεν έχει μέχρι τώρα κατανοήσει τις ατελεύτητες επιθυμίες της καρδιάς ενός Θεού Πατέρα, που θέλει να γίνει γνωστός σε όλους τους ανθρώπους, να τον αγαπήσουν και να τον δοξάσουν δίκαιοι και αμαρτωλοί. Ως εκ τούτου, επιθυμώ να λάβω εκ μέρους των ανθρώπων αυτές τις τρεις τιμές (να γίνει γνωστός, αγαπητός και δοξασμένος), για να είμαι πάντοτε ελεήμων και καλός ακόμα και με τους πιο μεγάλους αμαρτωλούς.

Όμως, θα ήθελα να δω τους ανθρώπους να δοξάζουν τον Πατέρα και Δημιουργό τους με μια ξεχωριστή εκδήλωση (εορτή). Όσο περισσότερο δοξάζετε Εμένα, τόσο περισσότερο δοξάζετε τον Υιό μου, δεδομένου ότι από δικό μου θέλημα Αυτός έγινε Λόγος με σάρκα και οστά και ήρθε ανάμεσά σας για να κάνει γνωστό Εκείνον που τον απέστειλε.
Όταν με γνωρίσετε θα αγαπήσετε Εμένα και τον αγαπημένο μου Υιό περισσότερο από όσο μας αγαπάτε μέχρι τώρα. Θα ήθελα να απευθυνθείτε στους ανθρώπους, στο Όνομά μου, και να τους μιλήσετε για Μένα. Ναι, να τους πείτε ότι έχουν έναν Πατέρα ο οποίος μετά που τους δημιούργησε, θέλει να τους δώσει τους θησαυρούς που κατέχει. Πάνω απ’ όλα να τους πείτε ότι τους σκέπτομαι, τους αγαπώ και θέλω να τους δώσω την αιώνια ευτυχία! Ω, σας το υπόσχομαι: οι άνθρωποι θα μεταστραφούν πολύ γρηγορότερα.

Πιστέψτε με, αν είχατε αρχίσει από τα πρώτα χρόνια της ίδρυσης της Εκκλησίας να με δοξάζετε με μια ξεχωριστή εορτή, μετά από είκοσι αιώνες θα είχαν μείνει λίγοι άνθρωποι στην ειδωλολατρεία, τις παγανιστικές θρησκείες και τις πολλές κακές και ψεύτικες αιρέσεις προς τις οποίες οι άνθρωποι τρέχουν με κλειστά μάτια για να ριχτούν στην άβυσσο της αιώνιας φωτιάς! Κοιτάξτε πόση δουλειά πρέπει να γίνει!

Η ώρα Μου έφτασε! Είναι απαραίτητο να με γνωρίσουν, αγαπήσουν και δοξάσουν οι άνθρωποι, ώστε να μπορέσω να είμαι ο Πατέρας τους, μετά ο Σωτήρας τους και τελικά το αντικείμενο των αιώνιων απολαύσεών τους.

Για να ολοκληρωθεί αυτή εδώ η έκθεση, σας κάνω μιαν υπόσχεση της οποίας τα αποτελέσματα θα είναι αιώνια: Να με αποκαλείτε «Πατέρα» με εμπιστοσύνη και αγάπη και θα λάβετε τα πάντα εκ μέρους αυτού του πατέρα με αγάπη και έλεος.

Γνωρίζω τις ανάγκες σας, τις επιθυμίες σας και ό,τι υπάρχει μέσα σας. Αλλά πόσο ευγνώμων και ευτυχής θα ήμουν αν σας έβλεπα να έρχεστε σε Μένα για να μου αφηγηθείτε τις ανάγκες σας όπως ένα παιδί που έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στον Πατέρα του! Αν μου το ζητούσατε, πώς θα μπορούσα να σας αρνηθώ το οτιδήποτε, όσο μικρό ή μεγάλο και αν ήταν! Αν και δεν με βλέπετε ούτε με νιώθετε πολύ κοντά στα συμβάντα του περιβάλλοντός σας, να ξέρετε ότι μια μέρα θα λάβετε πολλές αξιομισθίες, επειδή ακριβώς πιστέψατε σε Μένα χωρίς να με έχετε δει!

Γι’ αυτό θα ήθελα όλοι, από το μικρό παιδί μέχρι τον ηλικιωμένο, να με φωνάζετε με το οικείο όνομα του Πατέρα και του Φίλου, κι Εγώ θα είμαι πάντοτε μαζί σας. Γίνομαι όμοιος με σας για να σας κάνω όμοιους με Μένα. Πόσο μεγάλη θα ήταν η χαρά μου αν έβλεπα ότι οι άνθρωποι μαθαίνουν στα παιδιά τους να με φωνάζουν Πατέρα, όπως είμαι αληθινά! Πόσο επιθυμώ να δω αυτές τις νεαρές ψυχές να είναι εμποτισμένες από εμπιστοσύνη και τέλεια υιική αγάπη για Μένα! Έχω κάνει τα πάντα για σας. Δεν θα το κάνατε για Μένα;

Θα ήθελα να εγκατασταθεί σε κάθε οικογένεια η βασιλεία μου ώστε όλοι να μπορούν να λένε με σιγουριά: «Έχουμε έναν Πατέρα μου είναι απέραντα καλός, ατελείωτα πλούσιος και ελεήμων. Μας σκέφτεται και είναι δίπλα μας, μας προσέχει, μας διατηρεί και θα μας δώσει όλα όσα μας λείπουν, αν του το ζητήσουμε. Όλα τα πλούτη είναι δικά μας, έχουμε όλα όσα έχουμε ανάγκη». Είμαι εδώ, ακριβώς για να μου ζητήσετε αυτό που σας είναι αναγκαίο: «Ζητήστε και θα λάβετε».

Όσο για σας, ψυχές στην αμαρτία ή που αγνοείτε τη θρησκευτική αλήθεια, δεν μπορώ να εισέλθω μέσα σας, αλλά εξ άπαντος θα είμαι δίπλα σας, επειδή δεν σταματώ ποτέ να σας φωνάζω, να σας προσκαλώ να επιθυμείτε τα καλά που σας φέρνω ώστε να δείτε το φως και να θεραπευθείτε από την αμαρτία.

Ώρες ώρες σας κοιτάζω με συμπόνοια γιατί βρίσκεστε σε δύσκολη κατάσταση. Άλλες φορές σας κοιτάζω με αγάπη για να έχετε τη διάθεση να παραδοθείτε στη γοητεία της χάριτος. Υπάρχουν φορές που περνάω μέρες, ακόμα και χρόνια κοντά σε μερικές ψυχές βεβαιώνοντάς τες για την αιώνια ευτυχία. Δεν γνωρίζουν ότι είμαι Εγώ εκεί, ότι τις περιμένω, τις αγαπώ κάθε στιγμή της ημέρας. Φυσικά δεν κουράζομαι και νιώθω χαρά όντας δίπλα σας, πάντα με την ελπίδα ότι μια μέρα θα επιστρέψετε στον Πατέρα σας και θα κάνετε μια πράξη αγάπης για Μένα, τουλάχιστον πριν πεθάνετε.

Τώρα όμως είναι η σειρά σου να μελετήσεις αυτό το έργο και να το φέρεις γρήγορα εις πέρας.
Για να γίνω γνωστός, αγαπητός και δοξασμένος με μια ξεχωριστή εορτή, δεν ζητώ τίποτε το εξαιρετικό. Επιθυμώ μόνο:
1) Μια μέρα, ή τουλάχιστον μια Κυριακή, να αφιερωθεί σε μένα για να με δοξάζετε με τρόπο πολύ ξεχωριστό με το όνομα του ‘Πατέρα όλης της Ανθρωπότητας’.
Για την εορτή αυτή θα ήθελα μια Λειτουργία και μια κατάλληλη τελετή. Δεν είναι δύσκολο να βρείτε τα κείμενα στην Αγία Γραφή.
Αν προτιμάτε να μου αποδώσετε αυτή την ιδιαίτερη εορτή μια Κυριακή, διαλέγω την πρώτη Κυριακή του Αυγούστου, αν διαλέξετε μια μέρα της εβδομάδας, προτιμώ να είναι η 7η μέρα αυτού του ίδιου μήνα.
2) Όλος ο Κλήρος να ασχοληθεί με την ανάπτυξη αυτής της εορτής, και, πάνω απ’ όλα να κάνει να Με γνωρίσουν οι άνθρωποι έτσι όπως είμαι και όπως θα είμαι πάντα μαζί τους, δηλαδή ο πιο αγαπητός Πατέρας ανάμεσα σε όλους τους πατέρες.
3) Επιθυμώ να κάνουν να μπω σε όλες τις οικογένειες, στα νοσοκομεία, στα επιστημονικά και κατασκευαστικά εργαστήρια και στους στρατώνες, στις αίθουσες των υπουργείων όλων των κρατών και γενικά σε όλα τα μέρη όπου συγκεντρώνονται τα πλάσματά μου. Ακόμα και αν επρόκειτο για μόνο ένα! Το απτό σημάδι της αόρατης παρουσίας μου να είναι μια εικόνα που θα φανερώνει ότι είμαι πραγματικά παρών εκεί. Έτσι όλοι οι άνθρωποι θα ενεργούν κάτω από το βλέμμα του Πατέρα τους κι Εγώ ο ίδιος θα θέσω υπό το βλέμμα μου το πλάσμα μου, που υιοθέτησα από τότε που το δημιούργησα και όλα τα παιδιά μου θα βρίσκονται κάτω από το βλέμμα του τρυφερού τους Πατέρα.
Αναμφίβολα και τώρα είμαι σε όλα τα μέρη αλλά θα ήθελα να αντιπροσωπεύομαι με τρόπο αισθητό.
4) Σε όλη τη διάρκεια του έτους ο Κλήρος και οι πιστοί να κάνουν κάποιες πνευματικές ασκήσεις προς τιμή μου χωρίς να εμποδίζουν τις καθημερινές ασχολίες τους.
Χωρίς φόβο οι ιερείς μου να πάνε παντού, σε όλα τα κράτη για να μεταφέρουν στους ανθρώπους τη φλόγα της πατρικής μου αγάπης. Ως συνέπεια, οι ψυχές θα φωτιστούν και θα κατακτηθούν όχι μόνο των πιστών αλλά και αυτών που ανήκουν σε σέκτες και δεν ανήκουν στην αληθινή Εκκλησία.
Ναι, κι αυτοί οι άνθρωποι, που είναι παιδιά μου να δούνε να λάμπει αυτή η φλόγα, να γνωρίσουν την αλήθεια και να αγκαλιάσουν και να ασκήσουν όλες τις χριστιανικές αρετές.
5) Θα ήθελα να με δοξάζουν με ιδιαίτερο τρόπο στις ιερατικές σχολές, στα μοναστήρια, στα σχολεία, στα οικοτροφεία. Όλοι, από τον πιο μικρό έως τον πιο μεγάλο να μπορούν να με γνωρίσουν και να με αγαπήσουν ως Πατέρα, Δημιουργό τους και Σωτήρα τους.
6) Οι ιερείς να ασχοληθούν και να ψάξουν μέσα στην Αγία Γραφή αυτά που είπα σε άλλες εποχές και τα οποία μέχρι σήμερα αγνοούνται σε σχέση με τη γιορτή που επιθυμώ να έχω εκ μέρους των ανθρώπων.  Να εργαστούν ώστε οι επιθυμίες και το Θέλημά μου να φτάσει σε όλους τους πιστούς.

Αλλά, θα μου πείτε, πώς θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο; Ω, ελάτε από το δρόμο της εμπιστοσύνης, αποκαλέστε με Πατέρα σας, αγαπήστε με εν πνεύματι και αληθεία και αυτό θα είναι αρκετό, ώστε αυτό το ύδωρ το δροσιστικό και δυναμικό να σβήσει τη δίψα σας.

Εγώ ανανεώνω εδώ την υπόσχεσή μου, που δεν μπορεί να παραληφθεί και η οποία είναι: «ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΕ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΟΡΑ, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ».

Εγώ που είμαι ο πατέρας σας θα σας βοηθήσω στις προσπάθειες και στις εργασίες σας. Θα σας υποστηρίζω πάντα και θα σας κάνω να γευθείτε ήδη από εδώ κάτω την ειρήνη και τη χαρά της ψυχής, κάνοντας να παράγουν καρπούς οι υπηρεσίες και τα έργα σας που θα κάνετε με ζήλο, ανεκτίμητο δώρο γιατί η ψυχή που βρίσκεται σε ειρήνη και χαρά προγεύεται ήδη τον Ουρανό, περιμένοντας την αιώνια ανταμοιβή.

Πιστέψτε Με, εσείς που ακούτε διαβάζοντας αυτά τα λόγια. Αν όλοι οι άνθρωποι, που είναι μακριά από την Καθολική Εκκλησία, άκουγαν να μιλούν για τον Πατέρα αυτόν που τους αγαπάει, είναι ο Δημιουργός και ο Θεός τους, για τον Πατέρα που επιθυμεί να τους δώσει την αιώνια ζωή, ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων ακόμα και από τους πιο πεισματάρηδες θα έρχονταν σ’ αυτόν τον Πατέρα για τον οποίο τους μιλήσατε.

Αν με επικαλούνται και με αγαπάνε ως Πατέρα τους, αν οι οικογένειες μου αποδίδουν δόξα και με αγαπάνε ως Πατέρα τους, Εγώ θα τους δώσω την ειρήνη μου και μαζί της την πρόνοιά μου. Αν οι εργάτες, οι βιομήχανοι και οι διάφοροι τεχνίτες με επικαλούνται και με δοξολογούν, Εγώ θα δώσω την ειρήνη μου, θα δείξω τον εαυτό μου ως τρυφερό Πατέρα και με τη δύναμή μου θα κάνω σίγουρη την αιώνια σωτηρία των ψυχών.
Αν όλη η Ανθρωπότητα με επικαλείται και με δοξάζει θα κάνω να κατέβει πάνω της το πνεύμα της ειρήνης σαν ευεργετική δροσιά.

Θέλετε τη νίκη πάνω στους εχθρούς σας; Επικαλεστείτε με και θα θριαμβεύσετε νικηφόρα.

Σας πλημμυρίζω με την αγάπη μου και δεν έχετε να κάνετε τίποτε άλλο από το να μου ζητήσετε τις αρετές και την τελειότητα που χρειάζεστε, και μπορείτε να είστε σίγουροι ότι σ’ εκείνες τις ώρες της ανάπαυσης του Θεού στις καρδιές των πλασμάτων του, δεν θα σας αρνηθεί τίποτε.

Θα είμαι Πατέρας για όλους εκείνους που είναι εγκαταλειμμένοι, απόκληροι από οποιαδήποτε ανθρώπινη κοινωνία, θα είμαι Πατέρας για όλες τις οικογένειες, για τα ορφανά, τις χήρες, τους φυλακισμένους, τους εργάτες και τη νεολαία. Θα είμαι Πατέρας σε όλες τις ανάγκες σας. Τέλος, θα είμαι Πατέρας των βασιλιάδων και των κρατών τους. Και όλοι θα νιώσετε την καλοσύνη μου! Όλοι εσείς θα νιώσετε την προστασία μου και όλοι θα δείτε τη δύναμή μου!"

ΑΦΙΕΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΞΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΙΩΝΙΟ ΠΑΤΕΡΑ, ΠΑΤΕΡΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ, ΜΕ ΜΙΑ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ.

ΠΗΓΗ: Extracto del Mensaje del Padre Eterno

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;