Το σχέδιο του Θεού για την ανάσταση της Εκκλησίας


Είμαι ο Θεός, πολύ στοργικός αλλά και τέλειος σε όλες Μου τις αρετές, σε όλες Μου τις ιδιότητες, σε όλα, απολύτως. Η τελειότητα του Θεού περιλαμβάνει Μεγαλείο, θεϊκή Μεγαλοπρέπεια, Σύνεση, Ευγένεια, Τρυφερότητα, Έλεος, Υπερβολή, Παντοδυναμία, Βασιλικό Αξίωμα, Αξιοπρέπεια, Εξασφάλιση, Αλήθεια, Δικαιοσύνη, Ακτινοβολία και όλη τη λαμπρότητα που προωθείται και εκτείνεται στο σύμπαν. Είμαι ο Συμπαντικός, ο Ύψιστος, ο πάντα γεμάτος Αγάπη.

Κατέβηκα στη γη τον κατάλληλο χρόνο, όταν ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, και μετά από Εμένα αυτή η πληρότητα συνεχίστηκε. Συνεχίστηκε μέχρι το τέλος του Μεσαίωνα, που ήταν η εποχή της μεγαλοπρέπειας των καθεδρικών ναών, όταν ο άνθρωπος δεν μετρούσε το χρόνο του για να τιμήσει, να υμνήσει και να λατρέψει τον Θεό. Μετά ήρθε η εποχή της Αναγέννησης, μια εποχή που μάλλον θα έπρεπε να ονομαστεί «αρχή της παρακμής». Αυτή η περίοδος ήταν το προοίμιο της Γαλλικής Επανάστασης του 1789 και των επόμενων ετών, η οποία απέρριψε την Καθολική θρησκεία, τον Θεό και τους λειτουργούς Του, τους ιερείς. Είδε την αργή αποσύνθεση του Χριστιανισμού και την έλξη των νεωτερισμών. Υπήρχαν τότε ακόμη καλά πράγματα πριν από την αληθινή παρακμή που είναι η (σημερινή) αποστασία των χριστιανικών λαών. Υπήρχαν χριστιανικές αποστολές σε όλες τις χώρες μακριά από την Ευρώπη: Αφρική, Βόρεια και Νότια Αμερική, Ασία και Ωκεανία. Η Ασία ήταν δύσκολο να κατακτηθεί, αλλά υπήρχαν χριστιανικά οχυρά εδώ κι εκεί εν μέσω άλλων βίαιων - ή χειρότερα, σατανικών θρησκειών. Αυτές οι θρησκείες δεν θα μεταστραφούν επειδή έχουν το Σατανά ως Δάσκαλό τους και δεν θα τις αφήσει να τον εγκαταλείψουν.

Ο Σατανάς είναι ο πνευματικός και φυσικός δολοφόνος και, σε αντίθεση με τον Θεό, τον Ιησού Χριστό, Θεό και Άνθρωπο, που προσέφερε τον εαυτό Του ως τέλεια θυσία για τη σωτηρία του κόσμου, αυτός είναι ένα αρπακτικό, χρειάζεται το αίμα των ανθρώπων ως φόρο τιμής και ποτέ δεν ικανοποιείται. Ο Σατανάς έχει τις θρησκείες του μέσα στην ανθρωπότητα και ο Θεός έχει τη δική του, τη μοναδική, τη θρησκεία που ίδρυσε ο Ίδιος, την Καθολική θρησκεία και εκείνες που έχουν απομακρυνθεί από αυτήν, αλλά που σέβονται τον Θεό και Τον τιμούν ακόμα.

Η Καθολική θρησκεία έχει επικεφαλής τον Αντιπρόσωπο του Ιησού Χριστού, ο οποίος είναι ο διάδοχος του Πέτρου, του αποστόλου και αρχηγού των μαθητών του Ιησού Χριστού, που διορίστηκε από Αυτόν και κατέχει εξουσία και υπεροχή σε όλους τους ανθρώπους. Αυτή η εξουσία και αυτή η υπεροχή τού έχουν ανατεθεί για να διατηρήσει την κατάθεση της Εκκλησίας, τα μυστήρια της, τη θεία διδασκαλία, αυτή του Ιησού Χριστού και όχι μια δική του, και να φροντίζει ως ποιμένας τους πιστούς σε όλο τον κόσμο. Αυτός είναι ο εξέχων ρόλος του Πάπα, επικεφαλής των πιστών και της Καθολικής Εκκλησίας, από την εκλογή του μέχρι το θάνατό του. 

Είπα στους αποστόλους Μου: Και εγώ, θα είμαι πάντα μαζί σας μέχρι το τέλος του κόσμου (Ματθ. 28:20), και αυτή η φράση είναι δική Μου για πάντα. Είμαι με τους πιστούς Μου μέχρι το τέλος του κόσμου, όπου κι αν βρίσκονται. Θα τους παραμείνω πιστός και δεν θα τους εγκαταλείψω ό,τι κι αν γίνει. Εάν η γη πρέπει να αναστατωθεί από τις τιμωρίες που έρχονται, Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, δεν θα εγκαταλείψω κανέναν από αυτούς. Ναι, θα υπάρξουν μάρτυρες, ναι, θα υπάρξουν θάνατοι, ναι, θα υπάρξουν επιζώντες, αλλά θα είμαι κοντά τους και δεν θα τους εγκαταλείψω. Ας είναι σίγουροι γι' αυτό και ας μην Με εγκαταλείψουν ούτε αυτοί.

«Εσύ είσαι ο Πέτρος και πάνω σε αυτή την πέτρα θα οικοδομήσω την Εκκλησία Μου, και οι πύλες του Άδη (του κακού, της αμαρτίας, του θανάτου, του Σεόλ) δεν θα υπερισχύσουν απέναντί ​​της» (Ματθ. 16:18). Θέλω να εξηγήσω αυτήν την πρόταση όπως εξηγούσα ορισμένες προτάσεις στους αποστόλους Μου όταν δεν καταλάβαιναν.

Έχω χτίσει την Εκκλησία Μου σε ένα σύστημα πρωτοκαθεδρίας του ενός, του Πέτρου και των διαδόχων του, ο ένας μετά τον άλλον, και όταν ο Άδης, δηλαδή η αμαρτία, ο πνευματικός θάνατος, θα της επιτίθετο, είναι η Εκκλησία που θα νικούσε. Αυτό δεν σημαίνει ότι η Εκκλησία θα είναι πάντα ασφαλής από το κακό, όχι, σημαίνει ότι θα νικήσει. Πόσες νίκες στην πορεία της ανθρωπότητας δεν έχουν γίνει in extremis ή μετά από καιρό ήττας; Οι πόλεμοι έχουν μάχες, νίκες, ήττες, έτσι είναι, δυστυχώς, και στην ιστορία της Αγίας Καθολικής Εκκλησίας. Έχει χάσει παιδιά μέσα από αιρέσεις, σέκτες, σχίσματα και στη συνέχεια, σήμερα εισχώρησε στις τάξεις της ο Εχθρός.

Ο άγιος Πάπας Πίος Χ αποκάλυψε εκτενώς την παρουσία του μέσα στην Εκκλησία και σε μια από τις εγκυκλίους του «Pascendi Dominici Gregis [1]» ανέλυσε και αντέκρουσε τα λάθη της σημερινής εποχής. Αυτά τα λάθη εισήχθησαν στη διδασκαλία της Εκκλησίας και αφού συμπεριέλαβε επίσημα αυτά τα λάθη στο δόγμα της, έχασε την εκτίμηση πολλών πιστών και την εμπιστοσύνη τους. Πολλοί έχουν εγκαταλείψει τη βάρκα και η αποστασία των εθνών έχει την πηγή της στα λάθη που έγιναν στην επίσημη Διδασκαλία της Εκκλησίας (το Μαγιστέριο). Μέσα από αυτά τα λάθη, η Αγία Καθολική Εκκλησία γνώρισε μεγάλες ήττες, αλλά είμαι Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, που κρατάω το τιμόνι και την οδηγώ μέσα από την καταιγίδα.

Αυτή η καταιγίδα θα τελειώσει όταν οι πιστοί Μου προσευχηθούν σε Μένα για να σταματήσει, αλλά πρέπει να προσεύχονται πολύ γιατί ο Εχθρός είναι δυνατός. Θα αφήσω τους πιστούς Μου στην καταιγίδα όπως άφησα τους αποστόλους Μου στην καταιγίδα δείχνοντας πως κοιμάμαι – ναι, το σώμα Μου κοιμόταν αλλά η Ψυχή Μου και η Θεότητά Μου δεν κοιμόντουσαν – και επειδή με ταρακούνησαν ξύπνησα. Το ίδιο και σήμερα. Θα ηρεμήσω την καταιγίδα στην Εκκλησία όταν οι πιστοί Μου Με ταρακουνήσουν, και πρέπει να το κάνουν δυναμικά. Το κακό στην Εκκλησία είναι μεγάλο και για να μετανοήσουν και να μεταστραφούν οι άνθρωποι της Εκκλησίας, θα χρειαστούν μεγάλες τιμωρίες. Οι ιερείς θα διωχθούν, οι πιστοί επίσης, αλλά ο Θεός θα αποκαταστήσει τα πάντα όταν οι μεταστροφές θα είναι ειλικρινείς και βαθιές. 

Να είστε ισχυροί στην Καθολική πίστη, να είστε δυναμικοί και επίμονοι. Θα σας δώσω το δώρο της δύναμης και της ευσέβειας και θα κερδίσετε τη μάχη ενάντια στον Άδη. Αυτό σας το υποσχέθηκα αλλά δεν σας υποσχέθηκα να σας απαλλάξω από τον αγώνα, ούτε σας είπα ποια θα ήταν η διάσταση αυτού του αγώνα. Πάντα υπήρχαν αγώνες μέσα στην Εκκλησία, αγώνες, νίκες και μερικές φορές μεγάλες ζημιές όπως ο Προτεσταντισμός που παρέσυρε πάρα πολλούς πιστούς στο πέρασμά του και που ακόμα αντιστέκεται στην αλήθεια.

Ο Προτεσταντισμός είναι Χριστιανισμός a la carte και δεν είναι a la carte η αγάπη που κήρυξα κατά τη διάρκεια της ζωής Μου στη γη. Κήρυξα την τελειότητα στην Αγάπη, την ολότητα στο δόσιμο του εαυτού, τον ρεαλισμό της αλήθειας. Η αλήθεια δεν είναι υποκειμενική, έχει ως αντικείμενο τον Θεό και όχι τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να μάθουν να αγαπούν και να υπηρετούν τον Θεό σε αυτή τη ζωή, για να Τον βλέπουν και να Τον κατέχουν αιώνια στον Παράδεισο. Η [καθολική] θρησκεία είναι υποχρέωση γιατί οδηγεί στον Θεό, τον Δημιουργό της ζωής σας, αλλά χωρίς αυτήν οι άνθρωποι κινδυνεύουν πολύ να χαθούν, να αρπαχτούν από τον Άδη.

Η Καθολική Εκκλησία πήρε τον δρόμο του μοντερνισμού, τον οποίο αντέκρουσε και απέρριψε ο άγιος Πάπας Πίος Χ, γιατί, είπε, ότι αυτή η αίρεση είναι δόλια και περιέχει μέσα της όλες τις αιρέσεις όλων των εποχών. Είναι δόλια γιατί αναμειγνύει την αλήθεια με το λάθος, είναι επίσης άπιστη γιατί έχει χάσει μεγάλο αριθμό από τα πρόβατα των οποίων είχε την επιμέλεια. Αυτή η απώλεια πιστών οφείλεται στις ταλαντώσεις της μεταξύ του σωστού και του λάθους και οι άνθρωποι χάνουν έτσι την πίστη τους επειδή η σαφήνεια της αλήθειας δεν εκφράζεται πλέον. Αυτοί οι χαμένοι πιστοί αντιπροσωπεύουν μια πολύ μεγάλη πλειοψηφία της χριστιανικής Ευρώπης και ο ίδιος ο Χριστιανικός κόσμος είναι χωρισμένος μεταξύ Καθολικών, Ορθοδόξων και Προτεσταντών που και αυτοί είναι πολύ διχασμένοι μεταξύ τους.

Η αγία Εκκλησία θα νικήσει και Εγώ, ο Ιησούς Χριστός, το βεβαιώνω, θα την οδηγήσω στη νίκη. Αλλά, όπως σε κάθε μάχη, η αλήθεια θα έχει τους μάρτυρές της και το λάθος τις απώλειές του. Με την επίπονη προσευχή θα νικήσει η αλήθεια, με τη θυσία και τη μετάνοια θα αναγεννηθεί η Αγία Καθολική Εκκλησία.

Σας ευλογώ, παιδιά Μου, να είστε νηφάλιοι, γενναίοι, ένθερμοι. Όλα τα άλλα θα σας δοθούν επιπλέον.

 [1] 8 Σεπτεμβρίου 1907

ΠΗΓΗ: Μήνυμα του Ιησού, 27 Σεπτεμβρίου 2020, στη soeur Beghe (https://srbeghe.blog)

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;