Το ανθρώπινο κάλεσμα στο θεϊκό σχέδιο


  Ο Κύριος Ιησούς Χριστός, από τον ιστότοπο της αδελφής Beghe, (Soeur Beghe), επιθυμεί να σας μεταφέρει τα λόγια Του: «Λόγια για εσάς, παιδιά Μου του 21ου αιώνα. Ας ξέρει κάθε παιδί που με διαβάζει, ότι το βλέπω και το ευλογώ».

Τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020, ο Ιησούς άρχισε να επικοινωνεί με την αδελφή Μπεγκ, δίνοντάς της μηνύματα για όλη την ανθρωπότητα. Όπως όλοι θυμόμαστε, ο COVID-19 μόλις άρχιζε να παίρνει διαστάσεις πανδημίας και για όλους μας ξεκινούσε μια περίοδος δυσκολιών, αυτές των έσχατων χρόνων, οι οποίες θα συνεχίζονται με αυξητικό ρυθμό. Η επικοινωνία μέσω μηνυμάτων προς την αδελφή Μπεγκ διήρκεσε 2 χρόνια και 2 μήνες. Μετά τον Μάρτιο 2022 άλλαξε μορφή. Ο Ιησούς άρχισε να «γράφει» μέσω της αδελφής Μπεγκ γράμματα και να τα απευθύνει προς όλη την ανθρωπότητα, τα οποία μπορεί κάθε ενδιαφερόμενος να κατεβάσει από το blog της αδελφής (https://srbeghe.blog/) και να τα αποθηκεύσει στο κομπιούτερ του, ώστε να μπορεί να τα διαβάζει ακόμα και όταν διακοπεί το Internet. Για να το κάνει αυτό ο Ιησούς, σημαίνει ότι ο καιρός πλησιάζει...  

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020 

ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΘΕΪΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

Είμαι ο Ύψιστος, ο Παντοδύναμος, και όλα τα πράγματα είναι στα χέρια Μου. Η Γη, το σύμπαν και πολλές άλλες πληρότητες εξαρτώνται από το Θέλημά Μου, χωρίς κανένα μέρος της διδασκαλίας Μου που δόθηκε στη Γη να είναι άκυρο.

Είμαι ο Θεός της ολότητας της δημιουργίας Μου, συμπεριλαμβανομένου του σύμπαντος και του περιβάλλοντός σας, και ό,τι υπάρχει προέρχεται από τη δημιουργική μου Θέληση. Είναι δίκαιο οι άνθρωποι να είναι περίεργοι για το πρόσκαιρο ουράνιο περιβάλλον τους και η περιέργειά τους είναι απαραίτητη για να εμβαθύνουν τη γνώση του Έργου Μου. Ωστόσο, δεν είναι δίκαιο να μην Μου δίνουν τη θέση Μου στην έρευνά τους γιατί, αν Μου την έδιναν, θα ήταν πιο δίκαιοι στα λόγια, στο σκεπτικό και στις επιλογές τους. Δεν είναι σωστό να μην Μου δίνετε τη θέση Μου στην αναζήτηση άλλων ζωών αλλού, δεν είναι σωστό να πιστεύετε ότι η διδασκαλία Μου μπορεί να είναι διαφορετική ανάλογα με την εξέλιξη της γνώσης σας. Παραμένω ο Κύριος της δημιουργίας Μου, του σύμπαντος, όλων των κοντινών και μακρινών πραγμάτων, μικρών και μεγάλων, γνωστών ή άγνωστων.

Το έργο μου είναι τεράστιο, είναι γνωστό σε εσάς ανάλογα με το μέτρο της ερευνητικής και αναπτυξιακής εργασίας σας, αλλά δεν είναι γνωστά σε εσάς όλα τα υπόλοιπα, δηλαδή σχεδόν τα πάντα.

Θέλω να σηκώσω μια πολύ μικρή γωνία του πέπλου: Με βλέπετε προσκολλημένο στο σταυρό. Είμαι εκεί, υποφέροντας πάνω του, ελεύθερος αλλά φαινομενικά δεμένος, ζωντανός αν και πεθαίνω. Αφήνω την πρόσκαιρη ζωή και διατηρώ το Φως Μου, τη Δύναμή Μου, την Ισχύ Μου, την Ιδιοσυγκρασία Μου. Κατέχω μέσα Μου όλες τις ιδιοσυγκρασίες, όλες τις αρετές, όλο το Καλό και τίποτα άλλο εκτός από το Απόλυτο Καλό. Πεθαίνω και δίνω ζωή, αφήνω τον κόσμο και εισέρχομαι στην αληθινή Ζωή.  

Όταν εισέλθετε με τη σειρά σας στην αληθινή Ζωή, - Εγώ θα σας οδηγήσω σε αυτή την αληθινή αιώνια ζωή, σας υπόσχομαι στο βαθμό της θέλησής σας να μείνετε πιστοί σε Μένα, στοργικοί, ευσεβείς και επιμελείς στο να Με ευχαριστήσετε, - θα γνωρίσετε το σύνολο της δημιουργίας Μου και, ως παιδιά του Πατέρα, συμμετέχοντας στη θεότητά Του, θα έχετε γνώση του περιβάλλοντος της Γης που σας είδε να γεννιέστε, των αστεριών, των κόσμων και των ποικίλων ζωών που κατοικούν το σύμπαν σας.

Υπάρχουν επίσης κόσμοι σε άλλες διαστάσεις, γιατί είμαι δημιουργός και άπειρος σε κάθε μου ιδιότητα. Είμαι το φως του κόσμου, αλλά και το φως του κάθε κόσμου και τίποτα δεν Με ξεπερνά.

Δείτε τη γυναίκα που κλώθει ένα χαλί, ένα ρούχο, έναν καμβά. Δεν σταματά ποτέ να κλώθει γιατί αυτή είναι η δουλειά της και οι γύρω της θαυμάζουν την πρωτοτυπία της. Έτσι είναι και με τη θεϊκή δημιουργικότητα. Η πρωτοτυπία Της, η δύναμή Της, η δημιουργικότητά Της είναι άπειρες και η Αιωνιότητα Της δεν έχει τέλος. Τα παιδιά Μου στη Γη είναι τα αληθινά υιοθετημένα παιδιά Μου, και στον Παράδεισο εξακολουθούν να είναι παιδιά Μου. Ποιος είναι πιο κοντά σε έναν πατέρα από το γιο του; Ποιος είναι πιο στοργικός από έναν πατέρα στο γιο του; Ποιος είναι πιο γενναιόδωρος από έναν πατέρα για το γιο του; Του δίνει ό,τι έχει, του αφήνει ό,τι έχει, είναι για αυτόν η αρχή όλων των πραγμάτων γιατί ο γιος δεν θα ήταν αν δεν υπήρχε ο πατέρας, πριν από αυτόν.

Έτσι είναι και με εσάς, παιδιά Μου της Γης, εσείς που δημιουργηθήκατε όπως ο Αδάμ και η Εύα, για να ευχαριστείτε το Θεό σε όλα και να ενωθείτε ξανά μαζί Του στην αιωνιότητα μετά την ολοκλήρωση του αγιασμού σας στη Γη.

Αλλά ο Σατανάς εμφανίστηκε και Μου έκλεψε το έργο Μου, το πάτησε κάτω από τα πόδια του, το έσυρε μέσα στη λάσπη. Ο θεϊκός Γιος Μου, που επιθυμεί μόνο το Θέλημά Μου, παρενέβη για να ανακτήσει μέρος της κλεμμένης περιουσίας Μου, και όσοι είναι μέρος της θα βρουν στον Παράδεισο αυτό που είχε προγραμματιστεί για αυτούς από την αρχή.

Τα παιδιά Μου στον Ουρανό συμμετέχουν σε όλες τις αρετές Μου, σε όλες τις ιδιότητές Μου και, όπως ο θεϊκός Γιος Μου, εργάζονται για την Πατρική Δόξα μέσα στην ανεκτίμητη ένωση του Αγίου Πνεύματος. Η θέση των θεϊκών παιδιών, που γίνονται τέτοια με τη θεία υιοθεσία, είναι ανεκτίμητη στη δημιουργία και θα είστε τόσο άγιοι, τόσο ενωμένοι με το Σχέδιο του Θεού στη δημιουργικότητά Του, τη δύναμή Του και την αποφασιστικότητά Του, που θα είστε σαν τους Αγγέλους που συνεργάζονται στο αριστοτεχνικό θεϊκό έργο.

ΠΗΓΗ: https://srbeghe.blog/2020/02/10/vocation_humaine_dans_plan_de_dieu/

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;