Εντυπωσιακή Μαρτυρία Κόλασης - μέρος Β'


(Συνέχεια από το Α' μέρος)
Είδα άνδρες και γυναίκες αλυσσοδεμένους από τα πόδια που υπέφεραν περισσότερο από τους προηγούμενους. Και ρώτησα: ‘ποιοι είναι αυτοί;’ Και μου είπε: «Είναι όσοι ζούνε χωρίς να έχουν παντρευτεί, ή έχουν διαπράξει μοιχεία ή πορνεία». Και ρώτησα: ‘γιατί πάνε στην κόλαση;’ Και μου άγγιξε τα μάτια και είδα πως ο ΙΗΣΟΥΣ ευλογούσε κάθε ένωση μεταξύ άνδρα και γυναίκας όταν ήταν ερωτικά μαζί, όπως έκανε με το πρώτο ζευγάρι (Αδάμ και Εύα). Αλλά όταν δεν ήταν παντρεμένοι ο Σατανάς κοιμόταν δίπλα τους. Χτυπούσε τον Κύριο ΙΗΣΟΥ, Του έφτυνε το πρόσωπο λέγοντας: ‘κοίτα τη δημιουργία Σου, τον άνθρωπο, που έχει μετατραπεί από μένα σε ζώο. Ακόμα χειρότερα, τι κέρδισες με το να πεθάνεις γι’ αυτούς; Εγώ θα καταστρέψω το Μυστήριο του γάμου που τους επιτρέπει να ενώνονται με τρόπο άγιο. Θα κάνω το κάθε κρεβάτι ένα κολασμένο κρεβάτι τυλιγμένο σε πάθη ακόμα και μη επιτρεπόμενα. Διότι ακούνε εμένα, αν και δεν τους προσφέρω ένα βασίλειο ειρήνης αλλά πόνου...’

Και ο ΙΗΣΟΥΣ μου είπε: «Τα Πάθη Μου γι’ αυτούς ήταν άχρηστα, γι’ αυτό πάνε στην κόλαση».
Και είδα πως ένα από τα μαρτύριά τους, είναι να βλέπουν πάνω στο στήθος τους τον άνδρα ή τη γυναίκα για τον/την οποίο/α καταδικάστηκαν και ο Σατανάς να τους δίνει ένα κοφτερό μαχαίρι και μόνοι τους να κόβονται και να βγάζουν κομμάτια από τη σάρκα τους μέχρι που έφταναν στην καρδιά τους, λέγοντας: καταραμένος να είσαι, καταραμένη να είσαι, για το δικό σου φταίξιμο είμαι εδώ στην κόλαση. Θέλω να σε βγάλω από την καρδιά μου για πάντα αλλά δεν μπορώ. Ο Κύριος μου είπε: «Προσευχήσου, προσευχήσου γιατί κάποιοι ζούνε ακόμα και μπορούν να μετανοήσουν».

Είδα άνδρες δεμένους με άνδρες, και γυναίκες δεμένες με γυναίκες, δεμένοι όλοι από τη μέση και κουνιόντουσαν σαν άγρια ζώα, σέρνοντας μια λεία. ‘Και αυτοί ποιοι είναι και για ποιο λόγο υποφέρουν; Και ο Κύριος μου είπε: «Είναι όλα τα είδη των ομοφυλόφιλων και των λεσβιών που Με απέρριψαν ελεύθερα και δεν μπόρεσαν να παραμείνουν αγνοί προσφέροντας τη ζωή τους σε Μένα». Και είδα πως ο Σατανάς κυλιόταν πάνω στο κρεβάτι των κακόμοιρων αυτών ανθρώπων δημιουργώντας τους περισσότερες επιθυμίες χωρίς ποτέ να μπορούν να ικανοποιηθούν εξ ολοκλήρου. Και είδα πώς τα πονηρά πνεύματα τους βασάνιζαν τα μέλη με τα οποία αμάρτησαν. Και είδα πώς τους διαπέρναγαν ξύλα από τον πρωκτό μέχρι το στόμα και τα στριφογύριζαν. Και ρώτησα: ‘και η λεία;’ Και μου απάντησε: «Είναι όλοι όσοι κοιμήθηκαν μαζί τους. Προσευχήσου, γιατί ακόμα υπάρχουν ζωντανοί που μπορούν να μετανοήσουν. Ο ομοφυλόφιλος άνθρωπος που θα προσφέρει την αγνότητά του σε Μένα και ζήσει χωρίς να κάνει κάποιον άλλο να αμαρτήσει, Εγώ θα εκχύσω πάνω του όλο το άπειρο Έλεός Μου, γιατί τους αγαπώ πάρα πολύ».

Οποιαδήποτε σεξουαλική επαφή από τον πρωκτό ο Κύριος την καταδικάζει γιατί είναι ενάντια στη φύση. Δεν μπορούμε να καταδικάζουμε εκείνους που εξασκούν την ομοφυλοφιλία, αν κάνουμε κι εμείς το ίδιο. Είδα άνδρες και γυναίκες με πρόσωπα ζώων που υπέφεραν πάρα πολύ. Και είδα στο πλάι τους κάποιους που έφεραν κάτι σαν φιλμ και σελίδες από περιοδικά με γυμνούς άνδρες και γυναίκες. Υπέφεραν κι εκείνοι και πήγαιναν στην κόλαση. Και ρώτησα τον Κύριο: ‘ ποιοι είναι και γιατί πάνε στην κόλαση;’ Και απάντησε: «Και αυτοί πάνε στην κόλαση αν δεν μετανοήσουν. Οι πρώτοι είναι όσοι είχαν σεξουαλική επαφή με ζώα, κατεβάζοντας τους εαυτούς τους στο επίπεδο των ζώων και ακόμα πιο χαμηλά, γιατί αν σκέφτονταν δεν θα το έκαναν. Και όλοι όσοι κάνουν τη σεξουαλική πράξη εμμονή χρησιμοποιώντας ταινίες, περιοδικά, αστεία με σεξουαλικό περιεχόμενο, πορνεία και λόγια με διπλό νόημα. Όλοι αυτοί είναι άξιοι της αιώνιας φωτιάς, με όλα τα μαρτύρια, διότι έχουν μάθει να μιλάνε με τη χυδαιότητα του Σατανά και δεν μιλάνε και δεν ζούνε με την αγιότητα και την αγνότητα του Ενός και Τριαδικού ΘΕΟΥ.

Είδα άνδρες και γυναίκες διαφορετικών ηλικιών που περπατούσαν σαν τυφλοί χτυπώντας τους εαυτούς τους με ό,τι μπορούσαν. Και ένα δαιμόνιο ήταν δίπλα τους κάνοντάς τους να πέφτουν συνεχώς. ‘Και αυτοί ποιοι είναι, Κύριε;’ Και μου είπε: «Είναι όλοι οι μεθυσμένοι, αλκοολικοί, και πάνε στην κόλαση γιατί έχουν καταστρέψει το ναό του Αγίου Πνεύματος όπου κατοικεί η Αγία Τριάδα, το δικό τους σώμα. Και έχουν κάνει κακό στους συνανθρώπους τους, τις οικογένειές τους, ξεχνώντας την πρώτη εντολή, ‘να αγαπάς το ΘΕΟ και τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου’. Αυτοί δεν έχουν μάθει καν να αγαπάνε τους εαυτούς τους».   

Και δίπλα τους πήγαιναν άνθρωποι από διαφορετικές ηλικίες με σκασμένα τα χείλη με καπνό να βγαίνει από τη μύτη τους. ‘Και αυτοί ποιοι είναι;’ ρώτησα και μου είπε: «Είναι οι καπνιστές κάθε τύπου χόρτου, ναρκωτικών, τσιγάρων και άλλων εθισμών. Και πάνε γιατί δεν έχουν αγαπήσει το δικό τους σώμα και εκείνοι που βλέπεις μαζί τους είναι όσοι τους προσφέρουν αυτά τα πράγματα και τους ωθούν να αμαρτήσουν. Εγώ έχω πει ότι αυτός που θα χαρίσει ένα ποτήρι νερό, είναι άξιος της αιώνιας ζωής. Αλλά είπα επίσης ότι όποιος προσφέρει κάτι και κάνει να αμαρτήσουν άλλοι, είναι άξιος της αιώνιας φωτιάς. Προσευχήσου, γιατί κάποιοι ακόμα μπορούν να αλλάξουν τη ζωή τους και να αποφύγουν τέτοιο μαρτύριο».

Είδα άνδρες και γυναίκες με μίνι φούστες ή με απρεπή φορέματα και πίσω τους ένα μεγάλο αριθμό από άνδρες και γυναίκες. Και ρώτησα: ‘γιατί πάνε στην κόλαση και γιατί τους βασανίζουν;’ Και μου απάντησε: «Η γυναίκα που φοράει μίνι φούστα πάει στην κόλαση επειδή διαφθείρει τους άνδρες με το ντύσιμό της. Το ίδιο και ο άνδρας που επέτρεψε να διαφθαρεί. Προσοχή στο ντύσιμο. Η γυναίκα δεν πρέπει να φοράει παντελόνι ή, αν φοράει, να μην είναι πολύ στενό πάνω της. Πολλές μοιάζουν με άλογα με χαλινάρια. Και οι άνδρες δεν πρέπει να φοράνε στενά παντελόνια αλλά ούτε αυτά που μοιάζουν με φούστες.

Είδα άνδρες και γυναίκες ακόμα και παιδιά που περπατούσαν με χέρια κομμένα, και κάποιοι χωρίς δάχτυλα. Και ρώτησα: ‘Ποιοι είναι αυτοί που πάνε στην κόλαση;’ Και μου είπε: «Είναι όλοι οι πονηροί, οι κλέφτες, οι απατεώνες που δεν πληρώνουν τα χρέη τους, όλοι όσοι αφιέρωσαν τη ζωή τους στη δουλειά, οι φιλάργυροι, όσοι είχαν τα χρήματα στην καρδιά τους σαν θεό, όσοι δεν δώσανε ποτέ μια φιλανθρωπία στους φτωχούς και ούτε βοήθησαν τους πιο μικρούς από τους αδελφούς τους. Είναι όλοι αυτοί που στο τέλος θα πρέπει να τους πω, ‘φύγετε από Μένα οι καταραμένοι, στη φωτιά την αιώνια την ετοιμασμένη για το Διάβολο και τους αγγέλους του. Γιατί πείνασα και δεν Μου δώσατε να φάω, δίψασα και δεν Μου δώσατε να πιω, ήμουν ξένος και δεν Με περιμαζέψατε, γυμνός και δεν Με ντύσατε, ασθενής και στη φυλακή και δεν Με επισκεφτήκατε’ (Ματθ. 25:40-43). Προσευχήσου, προσευχήσου γιατί κάποιοι ζούνε ακόμα και μπορούν να αλλάξουν την πέτρινη καρδιά τους».

Είδα άνδρες και γυναίκες από όλες τις ηλικίες που είχαν τη γλώσσα τους έξω και ένας δαίμονας ήταν καβαλημένος πάνω στους ώμους τους βάζοντας τη γλώσσα του μέσα στο στόμα τους. Ήταν μεγάλο πλήθος και ρώτησα τον Κύριο ποιοι είναι και για ποιο λόγο είχαν επάνω τους εκείνον το δαίμονα και ο Κύριος μου είπε: «Είναι όλοι οι κουτσομπόληδες, οι ψεύτες, και όσοι δεν μπορούν να ελέγξουν τη γλώσσα τους. Και έκαναν το κακό γιατί είναι φορτωμένοι με θανάσιμο δηλητήριο, όπως έχει γράψει ο απόστολός Μου, Ιάκωβος, ‘’Να μαθαίνετε να ελέγχετε τη γλώσσα σας’’. Ο δαίμονας που κουβαλάνε είναι ο δαίμονας που ωθεί στο κουτσομπολιό, προσευχήσου για να μεταστραφούν – γιατί μερικοί ζούνε ακόμα – να μην έρθουν σε αυτό το χώρο τιμωρίας».

Είδα άνδρες και γυναίκες που από τα στόματά τους έβγαιναν βάτραχοι και φίδια και ρώτησα: ‘αυτοί ποιοι είναι;’ Και μου είπε: «Είναι όσοι μπορούσαν να διδάξουν το δόγμα και τη διδασκαλία Μου και δεν το έκαναν, αλλά δίδαξαν ψεύτικες διδασκαλίες βασισμένες σε θεωρίες χωρίς να έχουν αποδειχθεί. Είναι δάσκαλοι, συγγραφείς, κατηχητές, ιερείς και γονείς και οποιοιδήποτε άλλοι που θα μπορούσαν να έχουν διδάξει το δόγμα Μου. Και κάθε άλλος άνθρωπος που έχει καταστρέψει την πίστη των μικρών Μου παιδιών. Εγώ έχω γράψει, ‘’ουαί σε όποιον διδάσκει άλλη διδασκαλία, αλίμονο σε αυτόν που θα σκανδαλίσει έναν από αυτούς τους μικρούς, είναι καλύτερα να κρεμάσει μια μυλόπετρα στο λαιμό του και να πέσει στη θάλασσα’’. Προσευχήσου, προσευχήσου γιατί γι’ αυτούς η τιμωρία είναι πολύ φρικτή, και να μη φτάνουν σε αυτό το χώρο τιμωρίας».

Είδα οικογένειες και γονείς και παιδιά να χτυπιούνται μεταξύ τους και ρώτησα: ‘γιατί έρχονται εδώ και γιατί τους βασανίζει ο δαίμονας και γιατί βγαίνει φωτιά;’ Και μου είπε: «Είναι οι γονείς που δεν κάνανε να τους αγαπήσουν και να τους σέβονται τα παιδιά τους και έβριζαν τα παιδιά τους. Είναι τα παιδιά που δεν σεβάστηκαν και έβριζαν τους γονείς τους». Και ρώτησα: ‘γιατί πάνε εκεί;’ Και μου είπε: «Στο τέλος, όταν ο καθένας παρουσιαστεί μπροστά στο Δίκαιο Δικαστή, αν δεν ήταν καλός, θα πει ‘καταραμένος είμαι επειδή δεν σεβάστηκα και δεν αγάπησα τους γονείς μου’. Για την κατάρα αυτή πάει στην κόλαση. Ή θα πει, ‘καταραμένος είμαι επειδή δεν υπάκουσα στη διδασκαλία της Καθολικής Εκκλησίας, στην Καθολική πίστη’. Ή αντιθέτως, θα πει, καταραμένοι οι γονείς μου γιατί δεν με μάθανε να τους σέβομαι και να τους αγαπώ’. Γι’ αυτή την κατάρα οι γονείς πάνε στην κόλαση. Αντιθέτως, οι γονείς οφείλουν να σέβονται και να αγαπούν τα παιδιά τους. Ποτέ με βρισιές. Προσευχήσου, προσευχήσου, γιατί μερικοί ακόμα μπορούν να σωθούν».

Είδα ότι στα σπίτια όπου ο πατέρας ή η μητέρα λένε βρισιές στα παιδιά τους, οι δαίμονες βγαίνουν από τα στόματά τους σαν σκουλήκια ή φίδια που σέρνονται. Και είδα σιγά σιγά να πηγαίνουν αυτά τα σκουλήκια σε άλλο παιδί ή στο σύζυγο που ήταν μακρύτερα. Είδα πως ο μόνος τρόπος για να σκοτωθούν αυτά τα δαιμόνια σε αυτά τα σπίτια είναι η προσευχή και ειδικά με το Άγιο Ροδάριο.

Είδα ανθρώπους κάθε τάξης και ηλικίας που πετάγανε χρήματα στον αέρα και γύρω τους υπήρχαν άνθρωποι που πέθαιναν από την πείνα. Και ρώτησα ποιοι ήταν και γιατί πήγαιναν στην κόλαση. Και μου είπε: «Είναι όλοι όσοι πετάνε το χρήμα σε ματαιοδοξίες, όσοι αγοράζουν πράγματα που δεν χρειάζονται, αυτοί που κάνουν γιορτές για τα γούστα τους και καλούν όσους μπορούν να τους πάνε κάτι ή να τους καλέσουν σε άλλες γιορτές. Είναι όλοι όσοι σπαταλούν χρήματα αγοράζοντας πολλά πράγματα και μετά τα αφήνουν να σαπίζουν στα ψυγεία τους χωρίς να χορταίνουν άλλους. Ποτέ δεν κάνουν μια πράξη ελέους μόνο σκέφτονται τους εαυτούς τους, ενώ γύρω τους οι άνθρωποι πεθαίνουν από την πείνα. Προσευχήσου, προσευχήσου για να μεταστραφούν και να μην πάνε σ’ εκείνο τον χώρο τιμωρίας».

Είδα νεαρούς που είχαν συσκευές στ’ αυτιά τους, δεν ρώτησα τι συσκευές ήταν γιατί δεν τις γνωρίζω, συνδεδεμένοι σε ένα ράδιο να περπατάνε σαν υπνοβάτες. Από τις συσκευές αυτές έμπαιναν σκορπιοί, βατράχια και ο θάνατος. Και ρώτησα: ‘ποιοι είναι;’ Και μου είπε: «Είναι όλοι όσοι ακούνε σατανική μουσική, ροκ, χέβυ μέταλ και έχουν καταντήσει σε λάτρεις του διαβόλου που τους οδηγεί στο δικό τους θάνατο, που τους κάνει να χάσουν το νόημα της ζωής. Είναι όλοι όσοι μπαίνουν σε σατανικές ομάδες ή πάνε σε ντισκοτέκ ή στα σπίτια τους και κλειδώνονται για να ακούσουν δυνατά αυτή την καταραμένη μουσική. Γι’ αυτούς η ζωή δεν έχει νόημα, ούτε να σπουδάσουν θέλουν ούτε τίποτα. Γίνονται τεμπέληδες και επαναστατικοί. Κακόμοιρη νεολαία που οδηγείται στην καταστροφή, δεν υπάρχει πια αγνότητα σε παιδιά πάνω από τεσσάρων ετών. Η καταραμένη τηλεόραση και η μουσική τα έχουν διαστρεβλώσει και η καρδιά τους, τυφλωμένη, απομακρύνεται από Εμένα. Προσευχήσου, προσευχήσου για να καταφέρω να τους σώσω, διότι ταξιδεύουν σαν μύγες που πάνε προς το σάπιο κρέας. Προσευχήσου, προσευχήσου για να τ’ αφήσουν όλα αυτά και να μην φτάσουν ως εδώ, το χώρο τιμωρίας που επιλέχτηκε γι’ αυτούς».

Είδα άνδρες και γυναίκες που περπατάγανε πλάτη με πλάτη και ένας δαίμονας τους τράβαγε και καθώς περπατούσαν τράκαραν με άλλους και τους έκαναν να πέφτουν κάτω. Ρώτησα ποιοι ήταν και μου είπε: «Είναι όσοι με ακολουθούσαν στο δρόμο προς τον Ουρανό, αλλά οι δυσκολίες, οι αναποδιές, η αποθάρρυνση, τα προβλήματα που είχαν μέσα στις εκκλησιαστικές ομάδες τους έκαναν να Με αφήσουν και σήμερα βαδίζουν προς την κόλαση και μαζί τους παίρνουν και άλλους. Αυτοί είναι δύσκολο να επιστρέψουν σε Μένα. Γιατί έχουν ένα δαίμονα που τους σταματά, αυτός ο δαίμονας θα τους παραδώσει στο Σατανά και θα υπερηφανευτεί περισσότερο γιατί νίκησε κάποιους από τους δικούς Μου. Προσευχήσου, προσευχήσου γι’ αυτούς γιατί πληγώνεται συνέχεια η καρδιά Μου εξαιτίας αυτών των νέων Ιούδα που δεν θέλουν να υποφέρουν για Μένα».

Είδα άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας και οικονομικής κατάστασης που χτυπούσαν τα στήθη τους με ένα μαχαίρι... πάλευαν να βγάλουν από πάνω τους ένα ανθρώπινο φάντασμα, από το στήθος μέχρι τέρμα την κοιλιά τους. Καθώς χτυπιόντουσαν μάτωναν και άνοιγαν πληγές ενώ ένα δαιμόνιο τους φώναζε δυνατά, ‘εσύ υπέφερες πολύ εξαιτίας του, χτύπα τον πιο δυνατά, χτύπα τον πιο δυνατά, μην τον συγχωρείς μην τον συγχωρείς!’ Και τότε ρώτησα: ‘ποιοι είναι αυτοί, Κύριε, και ποιοι είναι αυτοί πάνω στο στήθος τους;’ Και ο Κύριος μου είπε: «Είναι όλοι αυτοί που δεν έχουν συγχωρέσει τα σφάλματα των αδελφών τους και κρατάνε κακίες γι’ αυτούς, μίσος, μνησικακία, βεντέτες, νομίζοντας πως ήταν οι μοναδικοί που υπέφεραν. Οι άνθρωποι που έχουν πάνω στο στήθος τους είναι, υποτίθεται, εχθροί τους. Και για την αιωνιότητα των αιωνιοτήτων θα τους έχουν πάνω τους ως τιμωρία. Προσευχήσου, προσευχήσου για να συγχωρούν όπως Εγώ συγχωρώ, γιατί αν δεν συγχωρούν τα σφάλματα των αδελφών τους, ο Πατέρας Μου επίσης δεν θα τους συγχωρέσει».

Είδα άνδρες και γυναίκες κάθε ηλικίας που τα χέρια τους μάτωναν και όταν τα κοίταγαν ούρλιαζαν με τρόμο. Ένας δαίμονας τους έκοβε με ένα μαχαίρι, τους διαπερνούσε από παντού κάνοντάς τους ένα τίποτα. Ρώτησα, ‘ποιοι είναι, Κύριε;’ Είπε: «Είναι όλοι οι δολοφόνοι, οι ληστές, οι απαγωγείς, όλοι όσοι έχουν αφαιρέσει τη ζωή κάποιου είτε σωματικά είτε πνευματικά. Είναι εκείνοι που ενώ μπορούσαν να σώσουν μια ζωή, δεν το έκαναν. Το αίμα τους φωνάζει από τη γη ως τον Ουρανό. Τη ζωή τη δίνω Εγώ και την αφαιρώ όποτε επιθυμώ. Κανένας πέρα από το Θεό δεν μπορεί να αφαιρέσει τη ζωή, ούτε σε παιδί, ούτε σε ενήλικα, ούτε σε άρρωστο... μόνον ο Θεός αποφασίζει γι’ αυτούς. Όποιος το κάνει τον περιμένουν οι πιο μεγάλες τιμωρίες και τα μαρτύρια στη λίμνη με το θειάφι όπου το σκουλήκι δεν πεθαίνει και η φωτιά δεν σβήνει. Προσευχήσου, προσευχήσου γιατί υπάρχουν πολλοί που ζούνε ακόμα και μπορούν να μετανοήσουν. Κόρη Μου, προσευχήσου ειδικά για τους γιατρούς».

Συνεχίσαμε περπατώντας και είδα άνδρες και γυναίκες, νεαρούς και παιδιά από όλες τις οικονομικές καταστάσεις που στριφογύριζαν γύρω από τον εαυτό τους σαν χαμένοι και μπερδεμένοι ενώ οι δαίμονες τους κάλυπταν με τις σκιές τους και τους λέγανε, ‘μην πιστεύεις, μην πιστεύεις’. Και ρώτησα: ‘ποιοι είναι;’ Και μου είπε: «Είναι όλοι εκείνοι που ανήκουν ή ανήκαν στην Εκκλησία Μου, αλλά απομακρύνθηκαν από τα Μυστήρια, ή όταν τα λαμβάνουν δεν πιστεύουν σε αυτά, ούτε στη χάρη και στην αγιαστική δύναμη που έχουν τα Μυστήρια. [Τα επτά Μυστήρια είναι: το βάπτισμα, το χρίσμα, η Θεία Ευχαριστία (η Θεία Κοινωνία), η μετάνοια και συμφιλίωση με το Θεό (ή εξομολόγηση), η χειροτονία των ιερέων και μοναχών και ο γάμος].
Αυτοί περιφρόνησαν το Θεό της Αλήθειας για το ψέμα. Αυτοί που θα υποφέρουν περισσότερο θα είναι αυτοί που δεν πίστεψαν στην αληθινή Παρουσία Μου στη Θεία Ευχαριστία και έγιναν ιερόσυλοι, διότι η σάρκα Μου είναι αληθινή τροφή και το αίμα Μου είναι αληθινό ποτό. Όποιος τρώει τη σάρκα Μου και πίνει το αίμα Μου παραμένει μέσα Μου και Εγώ θα τον αναστήσω την έσχατη ημέρα. Προσευχήσου, προσευχήσου γιατί μερικοί ακόμα μπορούν να επιστρέψουν».

Είδα άνδρες, νέους, γυναίκες και παιδιά σε ηλικία κατανόησης, ένα μεγάλο πλήθος, να περπατάνε ψηλαφιστά στα τυφλά πατώντας πάνω σε όποιο φως μπορούσε να τους φωτίσει, ενώ τα δαιμόνια ούρλιαζαν, ‘μην πιστεύετε στο φως, μην πιστεύετε!’ Και ρώτησα ποιοι είναι και μου είπε: «Είναι όσοι έχουν διαπράξει κάποια αμαρτία και δεν την έχουν εξομολογηθεί από ντροπή ή επειδή δεν πιστεύουν (στο Μυστήριο της Εξομολόγησης). Ή, αν την εξομολογήθηκαν, δεν το έκαναν με αληθινή μετάνοια. Ο ΘΕΟΣ γνωρίζει την καρδιά του κάθε ανθρώπου. Προσευχήσου, προσευχήσου για να μεταστραφούν. Κανένας που δεν έχει εξομολογηθεί τις αμαρτίες του δεν μπορεί να εισέλθει στη Βασιλεία των Ουρανών».
Και τότε φώναξα, Κύριε ΙΗΣΟΥ, ΘΕΕ μου, ποιος μπορεί να σωθεί;;;!!!
Μου απάντησε: «Εσύ έλα και ακολούθα Με. Για το Θεό τίποτα δεν είναι αδύνατον». Σιώπησα και συνεχίσαμε να περπατάμε. Συναντήσαμε χιλιάδες και χιλιάδες που βάδιζαν προς την κόλαση. Δεν ρώτησα ποιοι είναι, μόνο σκεφτόμουν, ‘ΘΕΕ μου, έλεος Κύριε...’ Δεν μου είπε ποιοι ήταν, ούτε ποια ήταν η αμαρτία τους. Ήταν κόσμος κάθε ηλικίας και κάθε τάξης και για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω μου δόθηκε η κατανόηση πως ήταν άνθρωποι κάθε θρησκείας, πίστης και ομολογίας. Επειδή ο ΘΕΟΣ θα κρίνει όλους τους ανθρώπους που έχουν υπάρξει πάνω στη γη, οποτεδήποτε και αν γεννήθηκαν και σε οτιδήποτε πιστεύουν ή όχι.
Μετά από πολύ μεγάλο περπάτημα ο ΙΗΣΟΥΣ μου είπε: «Εδώ τελειώνει ο δρόμος προς την κόλαση» και έκατσε πάνω σε μια πέτρα. Οι πληγές Του μάτωναν, τα ρούχα Του ήταν κόκκινα και έκλαιγε. Τον ρώτησα, ‘τι έχεις Κύριε και ΘΕΕ μου; Γιατί τα ρούχα Σου είναι κόκκινα ενώ ήρθες με λευκά και γιατί ματώνεις και γιατί κλαις;’ Και μου είπε: «Κλαίω επειδή ξέρω ότι γι’ αυτούς η θυσία Μου είναι άχρηστη και το αίμα Μου χύθηκε μάταια. Διότι αυτοί δεν θέλησαν να σωθούν και Με περιφρόνησαν. Τα ρούχα Μου είναι κόκκινα εμποτισμένα από το αίμα Μου που έχυσα από τον πόνο των αμαρτιών τους, και που δεν θέλησαν να λάβουν. Διότι η συγχώρεση έχει ήδη δοθεί από τον Πατέρα Μου, αλλά αυτοί δεν θέλησαν να τη λάβουν. Και έχω γράψει, ‘αυτός που θα Με δεχτεί, θα τον κάνω παιδί του ΘΕΟΥ’. Ω! Κόρη Μου!! Προσευχήσου, προσευχήσου, βοήθα Με στη σωτηρία των ανθρώπων και των ψυχών».

Αγκαλιαστήκαμε και κλάψαμε μαζί και ξαφνικά βρέθηκα πάλι στο δωμάτιό μου, αγκαλιασμένη σφιχτά μαζί Του... ο φόβος μου ήταν φρικτός, το κορμί μου έτρεμε ολόκληρο. Είπα στον Κύριο πως φοβάμαι. Έβαλε το χέρι Του στο κεφάλι μου και είπε: «Αυτό που είδες θα το πεις μετά από έξι μήνες, όταν οι δυνάμεις σου θα έχουν επανέλθει πλήρως. Μετά θα σε πάω στον Ουρανό και θα σου δείξω ποιοι βαδίζουν προς εκείνο το δρόμο».
Προσευχηθήκαμε μαζί, με αποχαιρέτησε αφήνοντάς με σε γαλήνη... Τον είδα να φεύγει... γύρισε και με κοίταξε. Έκλαιγε ακόμα, τα ρούχα Του ήταν ακόμα κόκκινα, οι πληγές Του μάτωναν, με αποχαιρέτησε με το χέρι Του και εξαφανίστηκε από τα μάτια μου.
 

ΠΗΓΗ: Η μαρτυρία της Matilde Oliva Arias Bernal από την Garagoa της Κολομβίας, μυστικίστριας και οραματίστριας, προς τον πατέρα Carlos Cancelado, https://mundocatolico.tv/2021/08/17/espantosa-vision-de-olivia-de-garagoa-sobre-el-infierno/

Η Matilde Oliva Arias, ήταν μια ταπεινή αγρότισσα από τον δήμο Garagoa, στο διαμέρισμα Boyacá της Κολομβίας. Ήταν το έτος 1987, δεν είχε χάσει ποτέ τη Θ. Λειτουργία της Κυριακής. Μια Δευτέρα, καθώς πήγαινε στην πόλη προσευχόμενη με το Άγιο Ροδάριο, σε μια γέφυρα κοντά στο ράντσο του, ένας πολύ όμορφος άντρας τη συνάντησε, της συστήθηκε ως ΙΗΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΑΖΑΡΕΤ και της είπε ότι διέσχιζε όλο τον κόσμο, καλώντας τον κόσμο στη μεταστροφή. Από εκεί ξεκίνησαν όλα...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;