Η κραυγή αγωνίας στη Γεθσημανή

Ο Ιησούς υπαγορεύει την αγωνία Του στη Γεθσημανή για να μας οδηγήσει στην κατανόηση της αιτίας που υπέστη όλα όσα υπέστη.

Από το Πάθος Μου, αυτό που θέλω να λάβετε υπόψη σας πάνω απ' όλα, είναι η πίκρα που βίωσα και που προκλήθηκε επειδή γνώρισα, πήρα επάνω Μου τις αμαρτίες που σκοτεινιάζουν τα μυαλά των ανδρών και των γυναικών και τους οδηγούν σε παρεκτροπές. Τις περισσότερες φορές αυτές οι αμαρτίες γίνονται δεκτές ως αποτέλεσμα της φυσικής ανθρώπινης κλίσης, αυτό που λέτε ότι δεν μπορείτε να αντισταθείτε στη δική σας θέληση. Σήμερα, πολλοί ζουν μέσα σε βαριά αμαρτήματα, κατηγορώντας άλλους ή τη μοίρα, χωρίς τη δυνατότητα να απαλλαγούν από αυτά. Το είδα αυτό στη Γεθσημανή και ήξερα το μεγάλο κακό που η ψυχή Μου θα απορροφούσε. Είναι τόσοι οι άνθρωποι που χάνονται με αυτό τον τρόπο και πόσο υπέφερα για αυτούς!  

Με το παράδειγμά Μου, πλένοντας τα πόδια των Αποστόλων Μου και δίνοντάς τους να φάνε το Σώμα Μου και να πιουν το Αίμα Μου με τη μορφή του άρτου και του οίνου που μοιραστήκαμε στο Πασχαλινό τραπέζι, τους δίδαξα πώς να υποστηρίζει ο ένας τον άλλον. Η ώρα, για την οποία ο Υιός του Θεού είχε γίνει άνθρωπος και θα λύτρωνε το ανθρώπινο γένος, πλησίαζε. Ήταν η ώρα που θα έχυνε το Αίμα Του και θα έδινε τη Ζωή Του για τον κόσμο.
Εκείνη τη στιγμή ήθελα να βρίσκομαι σε προσευχή και να παραδοθώ στο Θέλημα του Πατέρα Μου… Τότε ήταν που το Θέλημα της ανθρώπινης φύσης Μου κατέκτησε τη φυσική αντίσταση στα μεγάλα βάσανα που Μου είχε ετοιμάσει ο Πατέρας Μας, που ήταν πιο στενοχωρημένος από Εμένα. Στη συνέχεια, ανάμεσα στις χαμένες ψυχές του όχλου, παρέδωσα και τη δική Μου ψυχή για να επανορθώσω γι’ αυτό που ήταν ήδη διεφθαρμένο. Η Παντοδυναμία Μου μπορεί να καταφέρει τα πάντα αλλά απαιτεί να πληρούται ένα ελάχιστο στο οποίο θα προσθέσω Εγώ το υπόλοιπο. Και προσέφερα αυτή την ελάχιστη απαίτηση με άπειρη αγάπη. 

Το Πάθος Μου… Τι άβυσσος πίκρας περικλείεται μέσα Του!
Πόσο μακριά από την κατανόηση βρίσκονται εκείνοι που σκέφτονται μόνο τα τρομερά βάσανα του Σώματός Μου...   
Αγαπημένες ψυχές, μάθετε από το Παράδειγμά Μου, ότι το μόνο απαραίτητο πράγμα, ακόμα κι αν η φύση σας επαναστατεί, είναι να ταπεινωθείτε, να υποταχθείτε και να παραδοθείτε για να εκπληρώσετε το Θέλημα του Θεού.

Ήθελα επίσης να διδάξω τις ψυχές σας ότι κάθε σημαντική πράξη που πρόκειται να κάνετε, πρέπει να την προετοιμάζετε μέσω της προσευχής. Στην προσευχή η ψυχή οχυρώνεται για τα πιο δύσκολα πράγματα και ο Θεός επικοινωνεί μαζί της και τη συμβουλεύει και την εμπνέει ακόμα κι αν η ψυχή δεν το νιώθει. 

Αποσύρθηκα στον Κήπο με τρεις από τους Μαθητές Μου, προκειμένου να τους διδάξω ότι πρέπει να τους συνοδεύουν και να τους βοηθούν οι τρεις Δυνάμεις της ψυχής (μνήμη, θέληση και διάνοια) μέσω της προσευχής. Αφήστε τη μνήμη σας να θυμηθεί τα θεϊκά οφέλη, τις τελειότητες του Θεού: την Καλοσύνη Του, τη Δύναμή Του, Το Έλεός Του και την Αγάπη που έχει για σας. 
Ψάξτε ύστερα με κατανόηση, με ποιο τρόπο θα μπορέσετε να ανταποκριθείτε στα θαυμάσια που κάνει για σας. Μέσω της προσευχής, αποτραβηγμένοι από τον κόσμο και μέσα σε ησυχία, αφήστε τη θέλησή σας να κάνει το καλύτερο για το Θεό και να αφοσιωθεί στη σωτηρία των ψυχών, είτε μέσα από το αποστολικό σας έργο είτε μέσα από την ταπεινή και κρυμμένη από τα μάτια του κόσμου ζωή σας. Προσκυνήστε ταπεινά, ως πλάσματα μπροστά σε Αυτόν που σας δημιούργησε και δοξάστε τα σχέδιά Του για σας, όποια κι αν είναι αυτά, υποτάσσοντας τη θέλησή σας στο Θέλημα της Θεότητας.  

Με αυτόν τον τρόπο προσέφερα κι Εγώ τον Εαυτό Μου για να φέρω εις πέρας το έργο της λύτρωσης του κόσμου. Ω! Τι στιγμή ήταν εκείνη όταν ένιωσα να με κυριεύουν όλα τα μαρτύρια που έπρεπε να υποφέρω κατά τη διάρκεια του Πάθους Μου: τη συκοφαντία, τις προσβολές, το μαστίγωμα, τις κλωτσιές, το Ακάνθινο Στεφάνι, τη δίψα, το Σταυρό…  
Όλα αυτά πέρασαν μπροστά από τα μάτια Μου και την ίδια στιγμή ένας έντονος πόνος πλήγωνε την Καρδιά Μου, τα αδικήματα, τα αμαρτήματα και τα βδελύγματα που θα διαπράττονταν στο πέρασμα των χρόνων. Και όχι μόνο τα είδα, αλλά ένιωσα να με καλύπτουν όλες αυτές οι φρικαλεότητες, και με αυτόν τον τρόπο παρουσιάστηκα στον Επουράνιο Πατέρα Μου για να τον παρακαλέσω για Έλεος.  

Μικρή Μου κόρη, προσφέρθηκα σαν κρίνο για να ηρεμήσω το θυμό Του και να κατευνάσω την οργή Του. Παρόλα αυτά, με τόσο πολλά εγκλήματα και τόσες αμαρτίες, η ανθρώπινη φύση Μου βίωσε μια θανάσιμη αγωνία σε σημείο να ιδρώνει αίμα. Είναι δυνατόν αυτή η αγωνία και αυτό το Αίμα να είναι τελικά άχρηστα για τόσες ψυχές;… Το Πάθος Μου προήλθε από την αγάπη Μου. Αν δεν το ήθελα, ποιος θα μπορούσε να Με αγγίξει; Το ήθελα, και για να το πετύχω έκανα χρήση των πιο αιμοβόρων μεταξύ των ανδρών.

Πριν υποφέρω, γνώριζα μέσα Μου όλα τα βάσανα και μπορούσα να τα αξιολογήσω πλήρως. Κι όμως, όταν θέλησα να υποφέρω, εκτός από την πλήρη γνώση και αξιολόγηση, ένιωσα με την ανθρώπινη αίσθησή Μου όλα τα δεινά. Τα πήρα όλα πάνω Μου. Μιλώντας για το Πάθος Μου, δεν μπορώ να μπω σε πολλές λεπτομέρειες. Το έχω κάνει άλλες φορές και δεν μπορείτε να καταλάβετε. Λόγω της ανθρώπινης φύσης σας δεν μπορείτε να καταλάβετε το τεράστιο μέγεθος των πόνων που υπέφερα. Μόνο στη Μητέρα Μου έκανα γνωστά ό,τι είχε σχέση μ' Εμένα, γι' αυτό και υπέφερε περισσότερο από τον καθένα. Αλλά σήμερα ο κόσμος θα μάθει περισσότερα από Μένα, γιατί το επιθυμεί ο Πατέρας Μου...

Ελιά από την εποχή του Ιησού

Γι’ αυτό το λόγο, γράψε όλα όσα σου λέω, μικρή, για σένα και για πολλούς άλλους, για την παρηγοριά των ψυχών σας και προς Δόξα της Αγίας Τριάδος που επιθυμεί να γίνουν γνωστά όλα όσα υπέφερα στη Γεθσημανή. Η ψυχή Μου είναι λυπημένη μέχρι θανάτου. Η θλίψη της σωματικής ασθένειας μπορεί να γίνει αιτία θανάτου, αλλά η θλίψη του πνεύματος που ήθελα να βιώσω είχε ως αιτία της την πλήρη απουσία της Θεότητάς Μου και συνάμα τη σπαρακτική παρουσία όλων των αμαρτιών της ανθρωπότητας που συνετέλεσαν στο Πάθος Μου. 

Στο Πνεύμα Μου, που ήταν σε αγωνία θανάτου, βρίσκονταν παρόντες όλοι οι λόγοι που Με ώθησαν να φέρω την αγάπη στη γη. Κυρίως ήταν τα αδικήματα που διαπράχθηκαν εναντίον της Θεότητάς Μου τα οποία υπέφερα ως άνθρωπος, αλλά με τη γνώση ότι ήμουν Θεός. Δεν μπορείτε να βρείτε παρόμοιους πόνους και βάσανα γιατί ο άνθρωπος που αμαρτάνει καταλαβαίνει, με τη βοήθεια του φωτός Μου αυτό που του αντιστοιχεί, αλλά πολλές φορές με τρόπο ατελή, και δεν καταλαβαίνει τον τρόπο με τον οποίο βλέπω Εγώ την αμαρτία. Γι’ αυτό το λόγο, είναι ξεκάθαρο ότι μόνον ο Θεός μπορεί να ξέρει ποιες είναι οι προσβολές που διαπράττονται εναντίον Του. 

Αυτή ήταν η επιθυμία Μου: ο αμαρτωλός, έχοντας μετανοήσει μέσω Εμού, να μπορέσει με το μέσο που του προσέφερα να παρουσιάσει στο Θεό τη γνώση της προσβολής που διέπραξε, και Εγώ να μπορώ να λάβω από τον άνθρωπο την πλήρη κατανόηση αυτού που διέπραξε εναντίον Μου.

Αρκετά για σήμερα. Δεν ξέρεις (Καταλίνα) πόσο Με παρηγορείς όταν Μου παραδίδεσαι ολότελα. Δεν μπορώ να μιλάω κάθε μέρα σε ψυχές… Αφησέ Με να σου λέω τα μυστικά Μου γι’ αυτές! Αφησέ Με να χρησιμοποιώ τις μέρες και τις νύχτες σου!

Αργότερα: 

Ήμουν λυπημένος μέχρι θανάτου γιατί μπορούσα να δω την τεράστια συσσώρευση των αδικημάτων που θα διαπράττονταν. «Θλιμμένη είναι η ψυχή μου μέχρι θανάτου…» με μια θλίψη που αφαιρούσε από μέσα Μου όλη Μου τη δύναμή. Μια θλίψη που επικεντρωνόταν στη Θεότητά Μου και προς την οποία συνέκλιναν όλα τα σφάλματα και οι δυσωδίες των ψυχών από όλους τους τύπους των κακιών. Γι’ αυτό το λόγο, ήμουν ταυτόχρονα ο στόχος και το βέλος - ως Θεός, ο στόχος, και ως άνθρωπος, το βέλος.

Αμέσως μόλις απορρόφησα όλη την αμαρτία, εμφανίστηκα ενώπιον του Πατέρα Μου ως ο μοναδικός παραβάτης. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει μεγαλύτερη θλίψη από αυτή και ήθελα να πάρω πάνω Μου όλη την αμαρτία για την Αγάπη του Πατέρα, και για το Έλεος προς όλους σας.

Αν δεν δώσει ο άνθρωπος προσοχή σε αυτό το θέμα, δεν θα μπορέσει να κατανοήσει τη σημασία αυτών των λέξεων, οι οποίες περικλείουν όλη Μου την ύπαρξη ως Θεός και ως Άνθρωπος. Δεν αξίζω την αγάπη του ανθρώπου αφού υπέφερα τόσο πολύ γι’ αυτόν; 
Πιείτε από την αστείρευτη πηγή της καλοσύνης Μου. Πιείτε! Σας προσφέρω τη θλίψη Μου στον Κήπο. Δώστε Μου τη θλίψη σας, όλες τις θλίψεις σας. Θέλω να κάνω με αυτές ένα μπουκέτο από βιολέτες των οποίων το άρωμα θα κατευθύνεται προς τη Θεότητά Μου.  


 «Πατέρα, αν είναι δυνατόν, πάρε αυτό το ποτήρι μακριά μου, αλλά ας μη γίνει το Θέλημά Μου αλλά το δικό Σου». Το είπα αυτό όταν η πίκρα Μου είχε φτάσει στο αποκορύφωμά της, όταν το βάρος με βάραινε τόσο πολύ που η Ψυχή Μου βρέθηκε μέσα στο πιο απίστευτο σκοτάδι. Μίλησα έτσι στον Πατέρα, γιατί, όταν συγκέντρωσα πάνω Μου όλες τις ενοχές, παρουσίασα τον Εαυτό Μου ενώπιόν Του ως ο μοναδικός αμαρτωλός εναντίον του οποίου απελευθερώθηκε όλη η Θεία Δικαιοσύνη. Και νιώθοντας τη στέρηση της Θεότητάς Μου, μπροστά Μου εμφανίστηκε μόνο η ανθρώπινη φύση Μου.  

Πάρε από μένα, Πατέρα, αυτό το εξαιρετικά πικρό Ποτήρι που Μου παρουσιάζεις, και που, ωστόσο, δέχτηκα από αγάπη για Σένα όταν ενσαρκώθηκα σε αυτό τον κόσμο. Έχω φτάσει σε σημείο απόλυτης καταρράκωσης. Εσύ, Πατέρα, έκανες την αμαρτία κληρονομιά Μου και αυτό κάνει αφόρητη την Παρουσία Μου μπροστά σ’ Εσένα που Με αγαπάς. Η αχαριστία του ανθρώπου Μού είναι ήδη γνωστή, αλλά πώς μπορώ να αντέξω βλέποντας τον Εαυτό Μου μόνο; Θεέ Μου, λυπήσου Με στη μεγάλη μοναξιά στην οποία βρίσκομαι. Γιατί θέλεις κι Εσύ να Με αφήσεις τόσο εγκαταλειμμένο; Τι βοήθεια τότε θα βρω μέσα σε τόσο μεγάλη ερημιά;  
Γιατί Με χτυπάς κι Εσύ μ' αυτό τον τρόπο; Κι αν Μου στερήσεις τον Εαυτό Σου, νιώθω να κατεβαίνω σε τέτοια άβυσσο που δεν καταφέρνω να αναγνωρίσω το χέρι Σου σε τούτη την τόσο τραγική κατάσταση. Το Αίμα που αναβλύζει από όλο μου το Σώμα μαρτυρεί τον αφανισμό Μου κάτω από το δυνατό Σου Χέρι. 

Έτσι, έκλαψα. Έτσι, έπεσα με το πρόσωπο στο χώμα. Αλλά μετά συνέχισα: Είναι δίκαιο, Άγιε Πατέρα, να κάνεις μαζί Μου όλα όσα επιθυμείς. Η ζωή Μου δεν είναι δική Μου, ανήκει ολοκληρωτικά σε Σένα. Δεν θέλω να είναι το Θέλημά Μου αλλά το δικό Σου που θα γίνει. Έχω αποδεχτεί ένα θάνατο στο Σταυρό. Δέχομαι και τον προφανή θάνατο της Θεότητάς Μου.
Είναι δίκαιο. Όλα αυτά πρέπει να Σου τα δώσω, και πάνω απ’ όλα πρέπει να Σου προσφέρω το ολοκαύτωμα της Θεότητάς Μου που, ωστόσο, Με ενώνει μαζί Σου. Ναι, Πατέρα, με το Αίμα που βλέπεις, επιβεβαιώνω τη δωρεά Μου και την αποδοχή Μου: Το Θέλημά Σου να γίνει, όχι το δικό Μου…   

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ

Παρόλ’ αυτά, το τεράστιο βάρος και η φοβερή κούραση μαζί με τον ιδρώτα του Αίματος, Με κατέκλυσαν με τέτοιον τρόπο που όταν πήγα να αναζητήσω τους Αποστόλους Μου, ένιωθα τρομερά εξαντλημένος.

Πέτρο, Ιωάννη, Ιάκωβε! Πού είστε που δεν σας βλέπω σε εγρήγορση; Ξυπνήστε! Κοιτάξτε το πρόσωπό Μου! Δείτε πώς τρέμει το σώμα Μου με αυτή τη σύγχυση που βιώνω! Γιατί κοιμάστε; Ξυπνήστε και προσευχηθείτε μαζί Μου γιατί χύνω ματωμένο ιδρώτα για σας! 
Πέτρο, εκλεκτέ Μου μαθητή, δεν σε νοιάζει το Πάθος Μου;… Ιάκωβε, σε σένα που έχω τόση μεγάλη προτίμηση, κοίτα Με και θυμήσου Με! Κι εσύ, Ιωάννη, γιατί αφήνεις τον εαυτό σου να κοιμάται με τους άλλους; Μπορείς να αντέξεις περισσότερο από εκείνους… Μην κοιμάσαι, μείνε άγρυπνος και προσευχήσου μαζί Μου!

Τελικά αυτό είναι που πέτυχα: αναζητώντας παρηγοριά, βρήκα πικρή θλίψη. Ούτε αυτοί δεν είναι μαζί Μου. Πού αλλού να πάω;… Είναι αλήθεια. Ο Πατέρας Μου Μου έδινε μόνο όσα Του είχα ζητήσει, έτσι ώστε η καταδίκη όλης της ανθρωπότητας να έπεφτε πάνω Μου. Πατέρα Μου, βοήθησέ Με! Μπορείς να κάνεις τα πάντα! Βοήθησέ Με!  

Προσευχήθηκα ξανά ως άνθρωπος στον οποίο όλες οι ελπίδες έχουν χαθεί και αναζητά κατανόηση και παρηγοριά από ψηλά. Αλλά τι θα μπορούσε να κάνει ο Πατέρας Μου αφού Εγώ είχα επιλέξει ελεύθερα να πληρώσω για τα πάντα; Η επιλογή Μου δεν είχε αλλάξει. Ωστόσο, η φυσική Μου αντίσταση είχε φτάσει σε τόσο υπερβολικό βαθμό που ένιωθα την ανθρώπινη φύση Μου ολότελα συντετριμμένη.
Έπεσα πάλι, με το πρόσωπο στο έδαφος, από ντροπή για όλες τις αμαρτίες σας. Και ζήτησα πάλι από τον Πατέρα Μου να πάρει αυτό το Ποτήρι μακριά Μου. Αλλά απάντησε ότι, αν δεν το έπινα, θα ήταν σαν να μην είχα έρθει στον κόσμο και πρόσθεσε ότι θα έπρεπε να Με παρηγορήσει το γεγονός ότι πολλά μελλοντικά πλάσματά Του θα έπαιρναν μέρος στις αγωνίες Μου στον Κήπο.

Απάντησα: Πατέρα, ας μη γίνει το Θέλημά Μου, αλλά το δικό Σου. Ο Άγγελος με έχει διαβεβαιώσει για την Αγάπη Σου και αυτή η σύντομη χαρά που Μου έστειλες λειτούργησε καλά ακόμα και στη φυσική μου αντίσταση. Δώσε Μου τα πλάσματά Μου, αυτούς που έχω λυτρώσει. Πάρτα δικά Σου γιατί για χάρη Σου δέχομαι όλο αυτό. Θέλω να Σε δω ευχαριστημένο. Σου προσφέρω όλα τα βάσανά Μου και το αμετάβλητο Θέλημά Μου, που στην πραγματικότητα δεν βρίσκεται σε διαφωνία με το δικό Σου, γιατί πάντα ήμασταν Ένα… Πατέρα, έχω καταντήσει αγνώριστος, αλλά έτσι θα γίνει γνωστή η Αγάπη Μας. Είθε να γίνει το Θέλημά Σου, όχι το δικό Μου!   

Και πάλι επέστρεψα για να ξυπνήσω τους Μαθητές Μου, αλλά οι ακτίνες της Θείας Δικαιοσύνης είχαν αφήσει ανεξίτηλα σημάδια πάνω Μου. Έμειναν έκπληκτοι όταν είδαν πόσο καταβεβλημένος ήμουν και αυτός που υπέφερε περισσότερο ήταν ο Ιωάννης. Εγώ, σιωπηλός… Αυτοί εμβρόντητοι… Μόνον ο Πέτρος είχε το θάρρος να μιλήσει. Καημένε Πέτρο! Αν ήξερε ότι ένα μέρος της ταραγμένης Μου κατάστασης οφείλετο σε αυτόν!

Είχα πάρει τους τρεις φίλους Μου μαζί Μου για να Με βοηθήσουν, να μοιραστούν την αγωνία Μου, να προσευχηθούν μαζί Μου, και να αναπαυθώ σ' αυτούς και στην αγάπη τους. Πώς μπορώ να περιγράψω αυτό που βίωσα όταν τους είδα να κοιμούνται; 

Ο Κήπος της Γεθσημανή στο Όρος των Ελαιών

 Πώς υποφέρει η Καρδιά Μου ακόμα και σήμερα και, θέλοντας να βρω ανακούφιση στις ψυχές Μου, πηγαίνω σε αυτές και τις βρίσκω να κοιμούνται. Πάνω από μια φορά, όταν θέλω να τις ξυπνήσω και να τις βγάλω από τον εαυτό τους και από τις ανησυχίες τους, Μου απαντούν, αν όχι με λόγια, με πράξεις: «Όχι, τώρα, είμαι πολύ κουρασμένη. Έχω πάρα πολλά να κάνω. Αυτό είναι κακό για την υγεία Μου. Χρειάζομαι λίγο χρόνο. Θέλω λίγη γαλήνη». Εγώ επιμένω και λέω απαλά σε αυτή την ψυχή: Μη φοβάσαι. Αν για Μένα αφήσεις την ανάπαυσή σου, θα σε ανταμείψω. Έλα και προσευχήσου μαζί Μου, μόνο για μία ώρα! Κοίτα, αυτή είναι η στιγμή που σε χρειάζομαι! Αν καθυστερήσεις λίγο μαζί Μου, θα σε κάνει αυτό να αργήσεις; Πόσες φορές δεν ακούω την ίδια απάντηση! 

Φτωχή ψυχή, δεν κατάφερες να αφιερώσεις μία ώρα μαζί Μου. Σε λίγο θα έρθω και δεν θα Με ακούσεις γιατί θα κοιμάσαι. Θα θέλω να σου δώσω τη Χάρη αλλά αφού θα κοιμάσαι, δεν θα μπορέσεις να τη λάβεις. Και ποιος μπορεί να σε διαβεβαιώσει ότι αργότερα θα έχεις τη δύναμη να ξυπνήσεις;… Είναι πολύ πιθανό, στερημένη από τροφή, η ψυχή σου να αποδυναμωθεί και ίσως να μην αναδυθείς από αυτό το λήθαργο. Πολλές ψυχές έχουν πιαστεί εξαπίνης από το θάνατο στη μέση ενός βαθύ ύπνου και πώς και πού ξύπνησαν; (Σημ. μτφρ: Εννοεί, στον Παράδεισο ή στην Κόλαση;) 

Αγαπημένες ψυχές, θέλω επίσης να σας διδάξω πόσο άχρηστο και μάταιο είναι να προσπαθείτε να βρείτε ανακούφιση στους ανθρώπους. Πολύ συχνά κοιμούνται και, αντί να βρείτε την ανακούφιση που αναζητώ κι Εγώ σε αυτούς, φεύγω με πικρία γιατί δεν μοιράζονται τις επιθυμίες Μας ή δεν Μας επιστρέφουν την αγάπη Μας. (Σημ. μτφρ: το ‘Μας’ εννοεί τα τρία πρόσωπα της Αγίας Τριάδας).

Όταν προσευχήθηκα στον Πατέρα Μου και ζήτησα βοήθεια, η λυπημένη και εγκαταλειμμένη ψυχή Μου υπέφερε την αγωνία του θανάτου. Ένιωσα να Με κατακλύζει το βάρος της πιο αποτρόπαιας αχαριστίας. Το Αίμα που έβγαινε από όλους τους πόρους του Σώματος Μου και που σύντομα θα ξεχυνόταν από όλες τις πληγές Μου, δεν θα ήταν χρήσιμο για το μεγαλύτερο αριθμό των ψυχών που θα χάνονταν. Πολλοί θα Με προσέβαλαν και πολλοί ούτε θα Με γνώριζαν! Αργότερα θα έχυνα το Αίμα Μου για όλους σας. Θεϊκό Αίμα! Άπειρες αξίες! Κι όμως, άχρηστο για τόσες πολλές ψυχές.  

 Ω, ανθρώπινο είδος! αυτά που υπέφερα, σίγουρα δεν ήταν χωρίς καρπούς ούτε έγιναν χωρίς λόγο. Οι καρποί που αποκτήθηκαν ήταν η Δόξα και η Αγάπη. Τώρα εξαρτάται από εσάς, με τη βοήθειά Μου, να Μου δείξετε ότι εκτιμάτε το έργο Μου. Δεν κουράζομαι ποτέ! Ελάτε σε Μένα! Ελάτε σε Αυτόν που η Καρδιά Του πάλλεται με Αγάπη για σας και που ξέρει μόνο πώς να σας δίνει την αληθινή Αγάπη που βασιλεύει στον Παράδεισο και η οποία τώρα σας μεταμορφώνει στη γη. Ψυχές που δοκιμάζετε τη δίψα Μου, πιείτε από το πικρό Μου και ένδοξο Ποτήρι, γιατί σας λέω ότι ο Πατέρας θέλει να κρατήσει μερικές από τις σταγόνες αυτού του Ποτηριού ακριβώς για σας. Σκεφθείτε ότι αυτές οι λίγες σταγόνες πάρθηκαν από Εμένα και μετά, αν πιστεύετε, πείτε Μου ότι δεν τις θέλετε. Δεν έβαλα όρια και δεν πρέπει ούτε κι εσείς. Με θανάτωσαν φριχτά χωρίς έλεος. Από αγάπη, θα πρέπει να Μου επιτρέψετε να καταστρέψω την αυτοεκτίμησή σας. Είμαι Αυτός που εργάζεται μέσα σας, όπως εργάστηκε ο Πατέρας Μου σ’ Εμένα όταν ήμουν στον Κήπο.

Είμαι Αυτός που σας δίνει βάσανα ώστε μια μέρα να μπορέσετε να χαρείτε. Να είστε υπάκουοι. Να είστε υπάκουοι μιμούμενοι Εμένα γιατί αυτό σας βοηθάει πολύ και Με ευχαριστεί πολύ. Σας περιμένω. Πάντα περιμένω και δεν θα κουραστώ. Ελάτε σε Μένα. Ελάτε όπως είστε, δεν πειράζει, αρκεί να έρθετε. Τότε θα δείτε ότι θα σας στολίσω το μέτωπο με κοσμήματα, με εκείνες τις σταγόνες αίματος που έχυσα στη Γεθσημανή, γιατί αυτές οι σταγόνες είναι δικές σας, αν τις θέλετε.

Έλα, ψυχή, έλα στον Ιησού που σε καλεί. 

Είπα: ‘Πατέρα Μου’. Δεν είπα: ‘Θεέ Μου’. Με αυτό θέλω να σας μάθω ότι όταν η καρδιά σας υποφέρει περισσότερο, πρέπει να πείτε «Πατέρα μου» και να Του ζητήσετε παρηγοριά. Δείξτε Του τα βάσανά σας, τους φόβους σας και με στεναγμό υπενθυμίστε Του ότι είστε παιδιά Του. Πείτε Του ότι η ψυχή σας δεν αντέχει άλλο! Ζητήστε με εμπιστοσύνη σαν παιδιά και περιμένετε, γιατί ο Πατέρας σας θα σας βοηθήσει. Θα δώσει σ’ εσάς και στις ψυχές που έχετε υπό την προστασία σας την απαραίτητη δύναμη για να περάσετε τη δοκιμασία. 

Αυτό είναι το Ποτήρι που αποδέχτηκα και στράγγιξα και την τελευταία του σταγόνα. Όλα αυτά για να μάθετε, αγαπητά παιδιά, ότι τα βάσανα δεν είναι άχρηστα. Αν δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που στοχεύετε, παραχωρείστε την κρίση σας και επιτρέψτε να εκπληρωθεί το Θείο Θέλημα μέσα σας. 

Ο ΙΗΣΟΥΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑ

Όταν ο Άγγελος ο απεσταλμένος από τον Πατέρα Μου με παρηγόρησε, είδα τον Ιούδα να πλησιάζει ακολουθούμενος από εκείνους που θα Με συνελάμβαναν. Είχαν μαζί τους σχοινιά, ρόπαλα και πέτρες... Προχώρησα προς το μέρος τους, ‘Ποιον ζητάτε;’ είπα, ενώ ο Ιούδας με το χέρι του πάνω στον ώμο Μου, με φίλησε...  

Τόσες πολλές ψυχές Με πούλησαν και θα Με πουλήσουν ακόμα για την άθλια τιμή μιας απόλαυσης, για μια στιγμιαία και περαστική ευχαρίστηση… Φτωχές ψυχές που ψάχνουν τον Ιησού, όπως και οι στρατιώτες... Ψυχές που αγαπώ, εσείς που έρχεστε σε Μένα και λαμβάνετε Εμένα στην αγκαλιά σας, που λέτε τόσες φορές ότι Με αγαπάτε… θα Με παραδώσετε μετά που θα φύγετε από την εκκλησία, μετά που θα Με έχετε λάβει στη Θεία Κοινωνία;

Στα μέρη που συχνάζετε υπάρχουν πέτρες που Με πληγώνουν, υπάρχουν κουβέντες που Με προσβάλουν, και εσείς, που Με λάβατε σήμερα, χάνετε την όμορφη λευκότητα της Χάρης εκεί που πάτε. Γιατί οι ψυχές που Με γνωρίζουν, Με παραδίδουν με αυτό τον τρόπο όταν σε περισσότερες από μία περιπτώσεις καυχιούνται πως είναι ευσεβείς και ασκούν την αγάπη και την φιλανθρωπία; Πράγματα που πραγματικά θα μπορούσαν να τις βοηθήσουν για να αποκτήσουν μεγαλύτερες αξίες… Αλλά δεν είναι παρά ένα πέπλο για να καλύψουν το έγκλημά τους, τη συσσώρευση αγαθών στη γη...

Να είστε άγρυπνοι και να προσεύχεστε! Να αγωνίζεστε ασταμάτητα και να μην αφήνετε τις κακές συνήθειες να σας γίνουν καθημερινότητα. 
Πάρτε παράδειγμα από το χορτάρι. Είναι απαραίτητο να το κόβετε κάθε χρόνο και πιθανώς και κατά τη διάρκεια των τεσσάρων εποχών. Πρέπει να δουλεύετε το χώμα και να το καθαρίζετε. Φροντίζετε να ξεριζώνετε τα ζιζάνια που φυτρώνουν μέσα του.
Και η ψυχή χρειάζεται επίσης επιμελή φροντίδα και οι διεστραμμένες τάσεις πρέπει να διορθώνονται.
Μη νομίζετε ότι η ψυχή που Με πουλάει και παραδίδεται σε σοβαρή αμαρτία, άρχισε με ένα σοβαρό σφάλμα. Συνήθως η μεγάλη πτώση ξεκινάει με κάτι ασήμαντο, μια μικρή ευχαρίστηση, κάποια αδυναμία, μια συναίνεση σε κάτι παράνομο, μια ευχαρίστηση όχι απαγορευμένη αλλά ακατάλληλη. Με αυτόν τον τρόπο η ψυχή γίνεται τυφλή. Η Χάρη μειώνεται, το πάθος ενισχύεται, και τέλος, η ψυχή νικιέται. 

Κατανοήστε κι αυτό: αν είναι λυπηρό να δέχομαι προσβολές και πράξεις αχαριστίας από μια οποιαδήποτε ψυχή, είναι πολύ πιο θλιβερό όταν η ψυχή προέρχεται από τις πιο αγαπημένες, εκλεκτές Μου ψυχές (ιερωμένους, μοναχούς, μοναχές). Ωστόσο, άλλες ψυχές μπορούν να κάνουν επανορθώσεις και να Με παρηγορήσουν. Ψυχές, εσάς που σας διάλεξα για την ανάπαυσή Μου, ο κήπος των απολαύσεών Μου, περιμένω από σας πολύ μεγαλύτερη τρυφερότητα, πολύ περισσότερη ευγένεια, και πολύ περισσότερη αγάπη. 
Περιμένω να είστε το βάλσαμο που μπορεί να γιατρέψει τις πληγές Μου, που θα μπορούν να καθαρίσουν το πρόσωπό Μου που έγινε άσχημο και βρώμικο. Και ποια μπορεί να Με βοηθήσει να δώσω φως σε τόσες άλλες τυφλές ψυχές οι οποίες, στο σκοτάδι της νύχτας, Με πιάνουν και Με δένουν για να Με παραδώσουν στο θάνατο;  

Μη Με αφήνετε μόνο... Ξυπνήστε και ελάτε γιατί οι εχθροί Μου είναι ήδη εδώ

Όταν οι στρατιώτες πλησίασαν, τους είπα: ‘Εγώ Είμαι!’
Αυτά τα ίδια λόγια επαναλαμβάνω τώρα στην ψυχή που πρόκειται να πέσει σε πειρασμό: ‘Εγώ Είμαι’, υπάρχει ακόμα χρόνος και αν θέλεις, θα σε συγχωρήσω. Και αντί να Με δέσεις εσύ με τα σχοινιά της αμαρτίας, Είμαι Εγώ που θα σε δέσω με τους δεσμούς της Αγάπης.
Έλα, Είμαι Αυτός που σε αγαπά. Αυτός που έχει πολλή συμπόνια για τις αδυναμίες σου. Αυτός που περιμένει με αγωνία να σε δεχτεί στην αγκαλιά Του.  

Το επεισόδιο της σύλληψής Μου έχει μεγάλη σημασία. Αν ο Πέτρος δεν είχε χτυπήσει τον Μάλχο, Εγώ δεν θα είχα την ευκαιρία να σας μιλήσω για τη μέθοδο την οποία θέλω να χρησιμοποιήσετε όταν μάχεστε για Μένα. Στη συνέχεια αποκατέστησα το αυτί του Μάλχου γιατί δεν μου αρέσει η βία, επειδή είμαι ο Κύριος της ελευθερίας. Προσέξτε όμως ότι ξέχωρα απ' αυτό, εξέφρασα στον Πέτρο τη σταθερή επιθυμία Μου ότι το Πάθος Μου έπρεπε να συντελεστεί και τον έκανα να σκεφτεί ότι αν ήθελα, ο Πατέρας θα μπορούσε να με είχε υπερασπιστεί με τους αγγέλους Μου. 

Βλέπετε πόσα πράγματα υπάρχουν σε ένα μόνο επεισόδιο;

Αλλά το κύριο πράγμα είναι ακριβώς το μάθημα που έπρεπε να δώσω σε όλους σας στον αγώνα εναντίον των εχθρών σας. Όποιος είναι σαν Εμένα ενεργεί με αυτόν τον τρόπο: επιτρέπει σε αυτούς που τον περιτριγυρίζουν να τον πάνε όπου θέλουν, γιατί θα λάβει δύναμη στις στιγμές που δεν είναι αυτές που αναζητά ο άνθρωπος, όπως είναι η πανουργία που προέρχεται από την αγάπη προς τον εαυτό.

Όχι, όποιος είναι σαν Εμένα θα βρει και θα αποκτήσει σθεναρή και αγνώριστη δύναμη για να κυριαρχήσει σε αυτούς που τον καταπιέζουν, παραμένοντας στην κατάσταση όπου έχει τοποθετηθεί. Ο αληθινός μαθητής Μου κάνει τα πιο απίθανα πράγματα χωρίς να εμποδίζει στο ελάχιστο τα σχέδια που έχω για αυτόν. Ο κόσμος χαίρεται με τη μοναδικότητα, την υπεροχή και επιδεικνύοντας τη δική του ανωτερότητα. Αυτό είναι το πνεύμα που πολέμησα και νίκησα.

Γι' αυτό σου τα είπα όλα αυτά (Καταλίνα), για να πάρεις κουράγιο, γιατί όπως τον έχω νικήσει (τον κόσμο), αυτός δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα και να βλάψει την ένωσή σου μαζί Μου, με την προϋπόθεση να μην ενωθείς μαζί του.   

Επομένως, μην δίνετε χτυπήματα όπως ο Πέτρος στους εχθρούς σας χωρίς την πλήρη αποδοχή του Ποτηριού που σας προσφέρω. Ένα Ποτήρι στο οποίο θα πρέπει να δείτε το Θέλημά Μου, όπως είδα αυτό του Πατέρα Μου, όταν ρώτησα τον αγαπημένο Πέτρο: «Δεν θέλεις να πιω από το Ποτήρι που Μου δίνει ο Πατέρας Μου;»

Πάντα να διαλογίζεστε στο Πάθος Μου, αλλά να διεισδύετε στενά μέσα στο Πνεύμα Μου και να αποκτάτε τις εντυπώσεις που σας υποκινούν να Με μιμηθείτε. Φυσικά, Είμαι Αυτός που κάνει αυτά τα πράγματα σε εσάς αλλά θα πρέπει να κοπιάσετε μόνοι σας και, αργότερα, θα πετύχετε αυτό που λέω.

Α! Αν η ανθρωπότητα μπορούσε να καταλάβει μόνο αυτή την πτυχή του Πάθους Μου! Πόσο πιο εύκολο θα ήταν να ξαναζήσει τη ζωή Μου!
Κάντε κουράγιο, παιδιά Μου, όλα έχουν σχέση με την αγάπη, και τίποτε άλλο. Της αγάπης και του έργου Μου που θέλω να εκτελέσω σε σας, και για να Με αγαπάτε πάντα περισσότερο. Σταματήστε να συλλογίζεστε με τον ανθρώπινο τρόπο. Ανοίξτε το νου σας στον δικό Μου κόσμο. Αυτό είναι σημαντικό! 

Είστε δικοί Μου για τρεις λόγους: γιατί σας δημιούργησα απο το τίποτα, γιατί σας λύτρωσα και επειδή θα λάβετε μερίδιο από το Στεφάνι της Δόξας Μου. Γι' αυτό πρέπει να θυμάστε ότι νοιάζομαι για εσάς ένεκα αυτών των τριών λόγων, για τους οποίους δεν θα μπορούσα ποτέ να χάσω το ενδιαφέρον μου για εσάς που έσωσα, και γι’ αυτούς που θα είναι η Δόξα Μου.

Σας οδηγώ σε αυτό το μονοπάτι και πρέπει να το διασχίσετε όλο. Και όπως ήταν καλό για Μένα, δεν θα είναι μόνο καλό για σας αλλά και για πολλούς από τους αδελφούς και τις αδερφές σας που θα λάβουν από Εμένα, μέσα από τη δική σας βοήθεια, Χάρη και Ζωή. Προχωρήστε, γιατί το απολαμβάνω. Μάθετε, γιατί η Αγάπη θέλει να σας κατακτήσει ολοκληρωτικά.

Σας δίνω την Ευλογία Μου, γεμάτη υποσχέσεις. Τη δίνω σε όλους σας με τη δύναμη που απολαμβάνω ως άνθρωπος, δύναμη που είναι δική σας, και τη χαρά που θα απονείμω μαζί με το βραβείο, το οποίο θα επιβεβαιώσει την απέραντη Αγάπη Μου για όλους εσάς.

Η ώρα μου είχε φτάσει. Η ώρα που θα ολοκλήρωνα τη θυσία, και γι’ αυτό παρέδωσα τον Εαυτό Μου στους στρατιώτες με την πραότητα του αρνιού.

ΠΗΓΗ: Απόσπασμα από το βιβλίο "The Passion", υπαγορευμένο στην Καταλίνα Ρίβας από τον Ιησού. 

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;