Τι είναι η Ημέρα του Κυρίου;

Ας δούμε τι ακριβώς μας διδάσκει ο Ιησούς γι' αυτή την τόσο σημαντική ημέρα που ονομάζεται και Φώτιση της Συνείδησης, Ημέρα Κάθαρσης, ή Προειδοποίηση. 

Λέει ο Ιησούς:
Πλησιάζει για όλους σας η Ημέρα Μου και η Ημέρα αυτή της Επιστροφής Μου θα σας βρει ξαφνικά σαν τον κλέφτη τη νύχτα! Αλλοίμονο σε εσάς που δεν θα είστε προετοιμασμένοι, και όμως, αχ, πόσες προειδοποιήσεις δεν σας έστειλα για να σας θυμίσω να είστε αληθινοί στην πίστη σας;

Η Ημέρα της Επιστροφής Μου είναι πιο κοντά από ό,τι νομίζετε, επειδή έρχομαι να κατοικήσω ανάμεσά σας και σας βεβαιώνω ότι θα ξυπνήσω το Λαό Μου αφαιρώντας το πέπλο που τους εμποδίζει να Με αναγνωρίσουν ως Μεσσία. Θα ζωογονήσω το άτονο πνεύμα τους μετατρέποντάς το σε χαρμόσυνη φλόγα, και τη συνείδησή τους σε ένα ζωντανό, ηχηρό βιβλίο Φρόνησης και τότε θα Με δοξολογήσουν με Ψαλμούς καλλιεργώντας στην καρδιά τους τη Γνώση!

Πλησιάζει η ημέρα που θα πανικοβληθείτε και θα τραπείτε σε άτακτη φυγή θρηνώντας, όταν θα δείτε να πέφτει από τον ουρανό θειάφι και φωτιά και να σας κατακαίει*…

Όσοι επαναστάτησαν και συνεχίζουν να επαναστατούν εναντίον Μου, θα δοκιμάσουν την Ημέρα αυτή με όλα τα συνεπακόλουθα. Θα έρθει γι' αυτούς τους παραβάτες το ίδιο ξαφνικά με αστροπελέκι, και σαν φοβερή φωτιά, θα μετατραπούν σε ανθρώπινες λαμπάδες. Ναι, η γη, όπως είπες, θα αναφλεγεί και η συνείδησή τους θα τους φανερωθεί σαν αποκάλυψη. Η θεϊκή Μου φωτιά θα κάνει την άκαμπτη καρδιά επιεική, όταν έρθει η Ημέρα Μου. Η γη, κυριευμένη από αγωνία, θα αντιληφθεί πλήρως, συνειδητά και ψυχικά, τα σφάλματά της και τις ατέλειές της, τη φθορά της και την ανομία της και, το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς, την αχρεία απόρριψη της Ανάστασής Μου και της απανταχού Παρουσίας Μου στην καθημερινή σας ζωή.

Ο ουρανός θα ανοίξει όταν έρθει η Ημέρα Μου κι αυτοί που Με απέρριπταν, ανακηρύσσοντας τον εαυτό τους θεό, θα κριθούν αυστηρά.

Μπορεί κανείς να πει ότι δεν σας δίδαξα όλους, όλα αυτά τα χρόνια; Δεν βεβαίωσα την κυριαρχία και δύναμή Μου, όλα αυτά τα χρόνια, με έργα θαυματουργικά; Μετρήσατε ποτέ τη μεγαλοπρέπεια της Τρισαγιότητός Μου** και το ανέκφραστο μεγαλείο το Ονόματός Μου; Διακηρύξατε ποτέ τη μεγαλοσύνη Μου ή διαλαλήσατε τη φοβερή λαμπρότητα και δύναμή Μου; Σας βεβαιώνω: αλίμονο σε όσους θα βρεθούν δίχως το δικό Μου Φως, όταν έρθει η Ημέρα Μου... Αυτούς, θα τους καθαρίσω με τη φωτιά Μου.

Όσο για εκείνους που φύλαξαν τους κανόνες Μου και το Νόμο Μου που βασίζεται στην αγάπη και είναι το αλάτι της γης, δεν θα δοκιμαστούν με τη φωτιά, αφού Εγώ είμαι ο Θεός τους και Με έχουν αναγνωρίσει ως κυρίαρχο της ζωής τους. Έχουν δοκιμαστεί και αποτελούν τώρα μέρος δικό Μου και βρίσκονται συνεχώς μέσα στο θείο Φως Μου, ενωμένοι με την Θεότητα. Κι όπως τον καιρό του Νώε οι ουρανοί έριξαν τον κατακλυσμό στον ερχομό Μου, τότε, η γη θα δοκιμαστεί και θα αναφλεγεί.

Η Ημέρα Μου πλησιάζει κι αλλοίμονο στα πτώματα***, την Ημέρα εκείνη της Επιστροφής Μου. Αλλοίμονο και σε όσους είχαν επικεντρώσει τη ζωή τους στα υλικά πράγματα, όταν έρθει η Ημέρα Μου. Θα φανερωθώ σαν φωτιά. Τα βήματά Μου ήδη ακούγονται και τα ίχνη Μου τα βλέπουν πολλοί. Ενώ φανερώνομαι σε κείνους που δεν Με γνώριζαν κι ενώ, στους καιρούς αυτούς της χάριτος, φανερώθηκα σαν Έλεος και σαν Λυχνάρι, τότε, θα φανερωθώ σαν φωτιά που κατακαίει.

Μα πίστεψε κανείς ότι θα περνούσα απαρατήρητος; Και πιστεύετε ακόμη ότι ο Κύριος θα περάσει δίπλα σας χωρίς καμιά ανταπόδοση; Καλό είναι, λοιπόν, να μετανοείτε καθημερινά.

Όποιος επιθυμεί τη σωτηρία, θα νιώσει την ανάγκη να μετανοήσει κι Εγώ θα ακούσω τη μετάνοιά του. Ο μισθός που δίνει η αμαρτία είναι ο θάνατος. Η αμαρτία μοιάζει με δηλητήριο μέσα σας και όσο περισσότερο παραμένει μέσα σας, τόσο περισσότερο αρρωσταίνετε και έρχεστε πλησιέστερα στο θάνατο. Όσο καθυστερείτε να καθαρίσετε τον οργανισμό σας από αυτό, τόσο περισσότερο κινδυνεύετε να πεθάνετε. Μπορείτε να απαλλαγείτε και να θεραπευθείτε από το δηλητήριο της αμαρτίας αν ταπεινωθείτε και αντιληφθείτε ότι το μοναδικό φάρμακο για να αποπλύνετε τις αμαρτίες σας είναι η μετάνοια.

Εγώ, ο Κύριος, ο Θεός, θα σας συγκεντρώσω όλους υπό το Όνομά Μου. Γιατί είναι μεγάλη η Κυριαρχία Μου και η Βασιλική Μου Εξουσία. Μη σας ξεγελάσει κανείς πως δεν θα νικήσω στο τέλος, γιατί αυτό ακριβώς θέλει να πιστεύετε ο διάβολος. Στο τέλος θα θριαμβεύσω και θα ζήσετε όλοι κάτω υπό το Άγιο Όνομά Μου: Ιησούς Χριστός, Θεού Υιός, Σωτήρας, Σύμβουλος Θαυμαστός, Θεός Ισχυρός, Αιώνιος Πατέρας, Άρχοντας Ειρήνης.

Και πιο κάτω μιλάει ο Πατέρας Θεός για την Ημέρα του Κυρίου, και λέει:

Ω Ημέρα της Κρίσης! Όταν λάμψει ο Υιός Μου στον ουρανό ψηλά!
Μακάριος όποιος πιστεύει στο Λόγο Μου και πως αυτή η Ημέρα δεν είναι λόγια συμβολικά για τα αυτιά του! 
Αλλοίμονο στην αδιάφορη καρδιά που δεν έχει πίστη, γιατί αυτή δεν θα έχει προστασία κατά την Ημέρα Μου. Και αλλοίμονο σε σένα που έχασες τη θέληση να υπομένεις ενάρετα και δίκαια, γιατί τι θα κάνεις όταν θα έρθει ο Κύριος; Τι θα έχεις να πεις την Ημέρα του Κυρίου; Θα μπορείς να αντέξεις τη δοκιμασία της φωτιάς;

Μακάριος όποιος δεν καταφέρεται ενάντια σε ό,τι προέρχεται από το Πνεύμα και δεν το ειρωνεύεται. Όταν το Πνεύμα Μου θα πει "Φωτιά", που σύντομα θα έρθει για τους αμαρτωλούς.
Όταν θα έρθει για σένα εκείνη η ημέρα, η ημέρα που την ονομάζω Ημέρα του Κυρίου, τα λέπια που σκεπάζουν τα μάτια σου θα πέσουν και τότε θα δεις τον πραγματικό σου εαυτό. Θα σε πιάσει τρόμος όταν θα σε εκμηδενίσει η Φωτιά Μου. Όμως, μην παραλύεις από φόβο, έχε θάρρος γιατί πώς αλλιώς θα δεις τον εαυτό σου στο πλευρό Μου; Οι όποιες κακές ροπές έχουν παραμείνει, θα εξουδετερωθούν. Ο σκοπός αυτής της κάθαρσης είναι να στραφεί η ψυχή σου όχι σε τυχαίες και άσκοπες περιπλανήσεις εδώ κι εκεί, αλλά σε Μένα που είμαι ο μοναδικός θείος Νυμφίος σου.

Δεν νομίζω ότι πολλοί από σας έχουν καταλάβει τι σημαίνει "Ημέρα του Κυρίου". Όταν σωπάσει του πουλιού το κελάηδισμα και σιγήσει το τραγούδι, μάθε ότι μέσα στη σιγαλιά αυτή θα καλέσω όλα τα κρυφά σου έργα, καλά και κακά, για να κριθούν. Την Ημέρα του Κυρίου μπορεί κανείς να τη συγκρίνει με μικρό δικαστήριο. Μια κάθαρση με τη Φωτιά Μου που θα οδηγήσει την ψυχή σου στη δόξα Μου και σε τέλεια κοινωνία μαζί Μου.

Όταν μια ψυχή είναι βαθιά μολυσμένη από την αμαρτία, αποκρουστική σε Μένα και τους αγγέλους Μου, τους αγίους και τους οσίους Μου, η επίσκεψή Μου θα της προκαλέσει πόνους οδυνηρούς και δεν θα γλυτώσει την Ημέρα Μου. Πώς αλλιώς θα καταστήσω την ψυχή σου άφθαρτη και απαλλαγμένη από την αμαρτία; Πώς αλλιώς θα οδηγήσω τις ψυχές αυτές στη μετάνοια; Μόνο όταν απογυμνωθούν με τη Φωτιά Μου και δουν τον εαυτό τους στην κατάσταση που είναι, τότε μόνο θα αντιληφθούν ότι είχαν γίνει κτήμα του Σατανά.

Εκείνες που θα ανάψει μέσα τους η θεϊκή Μου Φωτιά και θα καθαριστούν με την άυλη αυτή Φωτιά, θα τις αναλώσω ξυπνώντας τες και κάνοντάς τες να αντιληφθούν τελικά ότι μεταμορφώνονται. Μεταμορφώνονται με πόνο αλλά και με χαρά, από την Αγάπη της μεταμορφωτικής Φωτιάς Μου.

Όποιος ήδη Με κατέχει, σωματικά και ψυχικά, κι Εγώ επίσης τον κατέχω, δεν θα έρθει γι' αυτόν η Ημέρα του Κυρίου ούτε θα την δοκιμάσει. Γιατί; Επειδή το Άγιο Πνεύμα έχει κάνει αισθητό μέσα του το πέρασμά Του, έχει έρθει γι' αυτόν η Ημέρα του Κυρίου. Μπορείτε επίσης να ονομάσετε την Ημέρα αυτή, Ημέρα της Επίσκεψής Μου. Ύστερα από αυτή την Ημέρα, η μετάνοια και η υπακοή στο Νόμο Μου της Αγάπης θα γίνει το επίκεντρο όσων θα έχουν αναγεννηθεί με τη Φωτιά Μου. Θα μαλακώσω τις ψυχές που είναι τώρα σαν πέτρα και θα θερμάνω τις καρδιές που είναι σαν πάγος και η Παρουσία Μου θα γίνει αμέσως αισθητή με την ανάστασή τους. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Η οραματίστρια Κοντσίτα Γκονζάλες (Εμφανίσεις της Παναγίας στο Γκαραμπαντάλ, Ισπανίας) έχει γράψει στο ημερολόγιό της, ότι ο Ιησούς της έδειξε σε όραμα, πως εκείνη την Ημέρα θα εμφανιστούν στο στερέωμα δυο ουράνια σώματα που θα συγκρουστούν, αλλά δεν θα προκαλέσουν κακό στη Γη.  

**Η Αγία Τριάδα

***Οι πνευματικά νεκροί

ΠΗΓΗ: Το βιβλίο "Αληθινή εν Θεώ Ζωή" σελ. 1250 και 1266

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;