Francine Bériault, το κορίτσι του Ναι στον Ιησού

«Γενεά, πότε θα αποφασίσεις να επιστρέψεις σε Μένα; Θέλεις να διαβείς το κατώφλι αυτής της εποχής με πύρινη φωτιά, με θειάφι και με φλόγες που κατακαίνε; …Πιστέψτε στα απεγνωσμένα Μου καλέσματα. Θα συνεχίσει η ψυχή σας να υποστηρίζει τον Αποστάτη ή θα καταδεχτείτε να κατεβείτε απ’ το θρόνο σας και να μετανοήσετε; Είναι δική σας η απόφαση – δεν μένει πια πολύς χρόνος»(13 Δεκ. 1992).

Αυτά τα έλεγε ο Ιησούς στην Ορθόδοξη χριστιανή, μυστικίστρια, συγγραφέα και οραματίστρια, Βασούλα Ρυντέν.

Σ' άλλο πάλι μήνυμα ο Ιησούς της έλεγε: «Οι μέρες είναι μετρημένες, δεν έχει μείνει πολύς χρόνος και η χάρη που σκέπαζε την ανθρωπότητα θα λήξει απότομα και ξαφνικά… Και θα γίνει αυτό για να συνειδητοποιήσει ο κόσμος πόσο μεγάλες ήταν η Ευσπλαχνία Μου και η Καλοσύνη Μου που έρρεαν απ’ τον Ουρανό χρόνο με το χρόνο…»(21 Δεκ. 1992).

Έκτοτε έχουν περάσει πολλά χρόνια, όμως η κατάσταση δείχνει να μην έχει βελτιωθεί, και η ανθρωπότητα παραμένει το ίδιο άπιστη.
Ο Θεός - επειδή όντως διανύουμε τους έσχατους καιρούς - έχει αυξήσει τις προφητικές φωνές σε μια ύστατη προσπάθεια να μας πείσει για τις δυσκολίες που μας περιμένουν. Η μόνη λύση είναι να μετανοήσουμε, διαφορετικά η ζωή όπως την γνωρίσαμε δεν θα επιστρέψει. 

Σήμερα θα αναφερθούμε σε μια άλλη σύγχρονη συγγραφέα και οραματίστρια, τη Γαλλο-Καναδή Francine Bériault, που ονομάζεται και «La Fille du Oui à Jésus» (Το κορίτσι του Nαι στον Ιησού). Η Φρανσίν γεννήθηκε σε μια καθολική οικογένεια 13 παιδιών. Μητέρα τριών παιδιών η ίδια, άρχισε να λαμβάνει μηνύματα στα γαλλικά και περιστασιακά στα αγγλικά από τον Ιησού και την Παναγία λίγο πριν από το θάνατο του συζύγου της Maurice το 2001. Η Francine είναι συγγραφέας μιας σειράς βιβλίων με τίτλο «Amour pour tous les Miens, Jésus» (Αγάπη για όλους τους Δικούς Μου, Ιησούς) τα οποία αποτελούν ένα θησαυρό από τις πιο γνωστές σύγχρονες ιδιωτικές αποκαλύψεις στον γαλλόφωνο κόσμο. Έχουν μεταφραστεί σε διάφορες γλώσσες και πρόσφατα στάλθηκαν στη Ρώμη για επίσημη μελέτη. Πνευματικός της είναι ο π. Clément Provencher.

Το περιεχόμενο των μηνυμάτων των βιβλίων είναι ευρύ, ποικίλλει από πρακτικές συμβουλές για θέματα καθημερινής ζωής έως εσχατολογικά μηνύματα που συγκλίνουν έντονα με αυτά που λαμβάνονται από άλλες σεβαστές προφητικές φωνές σε όλο τον κόσμο και είναι συνεπή με τους Πατέρες της Εκκλησίας και τη Γραφή.

ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ

Για τον Εξαγνισμό της Γης

ΙΗΣΟΥΣ: Και τώρα, λόγω των αμαρτιών σας, παλεύετε με ιούς που πρόκειται να επιδεινωθούν. Εξαπλώνονται σε όλη τη γη και είστε τα θύματα αυτών των ιών.
-
Ιούνιος, 2004.
(
Οι αρρώστιες που οφείλονται σε ιούς έχουν ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν, π.χ. μια επιδημία ιού Εμπόλα ξέσπασε στην Γκαμπόν της Αφρικής το 2001. Απλά σήμερα οι επιδημίες κορυφώνονται και μετατρέπονται σε πανδημίες).

ΜΑΡΙΑ (Παναγία): Οι άνθρωποι που ζουν τις καταστροφές πρέπει να γνωρίζουν πόσο σημαντική είναι η προσευχή! Αν εκφωνούσαν το Ναι τους στην Αγάπη, θα μπορούσαν να βοηθηθούν και θα ανακάλυπταν ότι μόνο μέσω της χάρης Μου μπορούν να υπομείνουν τον πόνο τους. Να ζείτε σύμφωνα με τη Θεία Θέληση, να προσεύχεσθε στον Ιησού, επειδή όλα είναι σε Αυτόν. Μόνον Αυτός μπορεί να κάνει τα πάντα, γιατί είναι πανταχού παρών. Η Θεία Θέληση είναι για όλα τα πράγματα, για κάθε στιγμή. Προσευχή στη Θεία Θέληση είναι να δώσετε το Ναι σας στη Δύναμη, που μετά, θέτει τον εαυτό Της σε κίνηση για να κάνει την προσευχή σας μια θεϊκή προσευχή.

Francine Beriault
ΙΗΣΟΥΣ: Η κοινωνία κυριαρχείται από ανθρώπους χωρίς πίστη. Η βία είναι ανεξέλεγκτη παντού. Τα σχολεία έχουν απορρίψει την Παρουσία Μου. Νέες ασθένειες έχουν αντικαταστήσει την πανούκλα. Η Παρουσία Μου στις οικογένειές σας δεν είναι αποδεκτή. Τα παιδιά Μου του Φωτός γελοιοποιούνται, γιατί η μεγάλη αποστασία είναι διαδεδομένη. Η Μητέρα Μου ανακοίνωσε μια μεγάλη τιμωρία και δεν Της δίνετε σημασία. Οι ιερείς Μου δεν πιστεύουν καν, ότι θα έρθει. Δεν θέλουν να φοβίσουν τα παιδιά Μου σε περίπτωση που δεν συμβεί και, εν τω μεταξύ, μπορείτε να δείτε τη διαίρεση που κυριαρχεί στην καρδιά της Εκκλησίας Μου. Πρέπει να συγκεντρώνεστε στα σπίτια σας για να προσεύχεστε. Ο Νώε άκουσε τον Θεό, ενώ οι άλλοι τον περιγελούσαν. Έτσι, όταν έφτασε η ώρα της πλημμύρας, κανείς δεν ήταν έτοιμος, εκτός από την οικογένεια του Νώε. Συμπεριφέρεστε όπως συμπεριφέρθηκαν και εκείνοι. Κοροϊδεύετε τα μηνύματά Μου και αυτά της ευγενικής Μητέρας Μου

(Ο Ιησούς αναφέρεται στις Εμφανίσεις της Παναγίας στα διάφορα μέρη προαναγγέλλοντας τιμωρίες, αν δεν μετανοήσουμε και δεν επιστρέψουμε στο Θεό).  
- 10
Αυγούστου 2001.

Για την Προειδοποίηση (αλλιώς, Φωτισμό της Συνείδησης)

Παιδιά μου, προσέξτε, η ώρα της Προειδοποίησης πρόκειται σε λίγο να διαπεράσει τη νύχτα σας. Αυτή η λέξη «προειδοποίηση» φαντάζει τόσο μη ρεαλιστική στο μυαλό ορισμένων παιδιών Μου, που τους εμποδίζει να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει να είναι σε κατάσταση επαγρύπνησης, για να μπορέσουν να πάρουν τα μέτρα και να προετοιμαστούν ώστε να αποφύγουν τα βάσανα. …Θα βρεθείτε μόνοι σας και ο Θεός θα δείξει τον Εαυτό Του σε εσάς και ενώπιον του Σωτήρα σας, θα είστε μπροστά Του με ό, τι ακριβώς είστε... Θα είστε εσείς που θα δείτε και τις μικρότερες λεπτομέρειες των πράξεών σας και τις μικρότερες από τις σκέψεις σας: όλα θα σας τα δείξει.
- Αύγουστος, 2002.

Για τον Αντίχριστο

Όλα τα παιδιά [δηλ. όλοι οι άνθρωποι] θα σφραγιστούν με ένα σημάδι στα χέρια τους ή στα μέτωπά τους, αυτό θα τους αναγνωρίζει και αυτό το σύμβολο θα τους επιτρέπει να αποκτούν όλα όσα χρειάζονται. Όλα θα γίνουν με λεπτοφυή τρόπο, χωρίς να φοβίσουν πολύ τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι δεν θα καταλάβουν ότι υπάρχει κάτι λάθος σε όλα αυτά. Δεν θα μπορούν πλέον να είναι ελεύθεροι, γιατί το χέρι του Σατανά θα είναι πάνω τους. Θα πιαστούν στην παγίδα: το σημάδι του Θηρίου. Οι ηγέτες θα είναι υπό την εξουσία του και όσοι δεν θα υποταχθούν σε αυτόν θα πρέπει να παραιτηθούν ενόψει των πολλών συνδυαζόμενων προβλημάτων σε όλο τον κόσμο. Όλα θα ταρακουνηθούν, η αγαπημένη μου Εκκλησία θα υποφέρει πολύ, γιατί οι πονηροί βρίσκονται ήδη στην καρδιά της, έτοιμοι να την ανατρέψουν. Θα βλάψουν τα πιστά παιδιά Μου με επιθέσεις κατά των καρδιναλίων, των αρχιεπισκόπων, των επισκόπων, των ιερέων Μου, που θα παραμείνουν πιστοί στις διδασκαλίες της αγάπης Μου. Αυτό θα γίνει με υποκρισία για να πέσει η Εκκλησία Μου, γιατί στόχος τους είναι να αφαιρέσουν την αγάπη του Θεού και την αγάπη για τον πλησίον από τις καρδιές όλων των παιδιών Μου.

Θα εξαναγκάσουν τα πιστά παιδιά Μου να πιστέψουν στα είδωλα, γιατί θα είναι ο ψεύτικος Χριστός που θα κατευθύνει την Εκκλησία Μου και τα παιδιά Μου θα υποφέρουν πολύ. Όμως, θα Είμαι εκεί για να τους προστατεύσω. Οι άπιστοι θα κατασκοπεύουν εκείνους που δεν θα λατρεύουν τον ψεύτικο Χριστό, και καθώς οι καρδιές τους θα έχουν σκληρύνει από το χάραγμα στα χέρια ή στα μέτωπά τους, θα προδώσουν τους αδελφούς και τις αδελφές τους, και αυτό θα συμβεί μέσω εσωτερικών σημάτων ειδοποίησης που θα λαμβάνουν μέσω του χαράγματος του Θηρίου. Πολλοί θα είναι υπό την εξουσία του Θηρίου, το οποίο θα είναι ανυπόμονο και θα επιθυμεί το θάνατο της ψυχής των παιδιών του Θεού. Όλα θα συμβαίνουν στο φως της ημέρας και μόνο τα παιδιά του Φωτός θα αντιλαμβάνονται το κακό γύρω τους, γιατί θα έχουν αρνηθεί το χάραγμα. Δεν θα μπορούν να αγοράζουν τίποτα αφού δεν θα έχουν το σημάδι, αλλά θα αλληλοβοηθούνται αμοιβαία, γιατί θα πολλαπλασιάσω τις χάρες Μου ανάλογα με τις ανάγκες τους και θα παραμείνουν σε ειρήνη. Τα παιδιά του Κακού θα είναι μαζί με τα παιδιά της Αγάπης Μου για λίγο διάστημα. Δεν θα υπάρξει τίποτα που να μπορεί να τα σώσει (τα παιδιά του Κακού), γιατί θα φέρουν ένα όχι στην Αγάπη μέσα τους. Τα παιδιά που θα έχουν μαρκαριστεί από το Θηρίο θα δουν τον εαυτό τους όπως ακριβώς είναι, μόνο κατά τον Μεγάλο Εξαγνισμό (Φωτισμό της Συνείδησης).

Αυτός είναι ο λόγος που σας ζητώ να προσεύχεστε στη Μαρία (Παναγία), κόρη Μου, ώστε να μπορέσει να ρίξει πάνω σας τις χάρες της ταπεινότητας που Εμείς Της έχουμε δώσει για εσάς: είναι η Χορηγός όλων των χαρίτων. Είναι μέσω Αυτής που ο Σατανάς θα συντριβεί. Θα χρησιμοποιήσει τα παιδιά Της του Φωτός: είστε η πτέρνα της Μαρίας, της Μητέρας σας. Δεν πρέπει να φοβάστε για το αύριο. Ο Θεός σας ενημερώνει γι’ αυτά που έρχονται για να σας δείξει ότι γνωρίζει τα πάντα.
- Φεβρουάριος, 2003.

Ο γιος Μου, ο Παύλος, μίλησε για τη μεγάλη αποστασία: «Όταν οι άνθρωποι δεν θα πιστεύουν πια σε τίποτα, ο ψεύτικος Χριστός θα παρουσιαστεί ως εκλεγμένος. Θα εκμεταλλευτεί τη δύναμή του και θα καθίσει στον θρόνο του Πέτρου, (Βατικανό) στο ιερό Μου». Εσείς, χωρίς να το συνειδητοποιήσετε, θα έχετε επιτρέψει την είσοδό του στην Εκκλησία Μου, γιατί το σχέδιό του ήταν να σας σαγηνεύσει. Όσο υπήρχε πίστη μέσα σας, δεν εύρισκε ευνοϊκό χρόνο. Τώρα, που έχετε χάσει την πίστη, δεν ανησυχεί πλέον για τη νίκη του εναντίον Μου, του Υιού του Θεού. Με την άρνησή σας να πιστεύετε στην Εκκλησία, αυτό συμβαίνει. Δεν θα μπορέσετε να ξεφύγετε από αυτά που θα συμβούν. Η Εκκλησία θα υποστεί διωγμό. Θα Με απαγορεύσουν, Εμένα, που είμαι η Εκκλησία. Η Παρουσία Μου θα ποδοπατηθεί. Δεν θα έχετε το δικαίωμα να εισέρχεστε στην ιερή Μου Εκκλησία, που θα παραμείνει πιστή στο Ευαγγέλιό Μου, στον Λόγο Μου. Θα θελήσουν να σας αφορίσουν επί προδοσία. Δεν θα μπορέσετε να δείχνετε πια ότι είστε πιστοί υπηρέτες Μου, γιατί όλοι όσοι δεν θα λατρεύουν τον ψεύτικο Χριστό θα θεωρούνται προδότες. Θα είστε ενάντια στη μάζα των απίστων που θα έχουν στραφεί στην ειδωλολατρία. Δεν θα μπορέσετε να πολεμήσετε μόνοι σας, θα Είμαι Εγώ μαζί σας. Μη φοβάστε για τη ζωή σας, όποιος τη χάσει θα βρεθεί στη Βασιλεία του Πατέρα Μου. Θα σας καλωσορίσει με ανοιχτές αγκάλες. 

- Αύγουστος, 2002.  

Για τα καταφύγια

Μετά τον Μεγάλο Εξαγνισμό, όλοι όσοι θα έχουν πει Ναι στην Αγάπη, θα αναγνωρίσουν ο ένας τον άλλον. Θα συνυπάρχουν στη Γη για μικρό χρονικό διάστημα μαζί με τα παιδιά του Κακού. Αυτά τα παιδιά δεν θα έχουν πλέον καλοσύνη μέσα τους, θα είναι κακά στην πιο καθαρή κατάσταση. Θα αυτοκαταστραφούν και όσοι μείνουν θα υποστούν τη Μεγάλη Τιμωρία που θα τους εξαλείψει από το πρόσωπο της γης, γιατί η Γη θα είναι έτοιμη να τα καταπιεί, ώστε να μην σας βλάψουν ξανά. Θα επιστρέψουν, μαζί με όλους εκείνους που είναι ήδη στην κόλαση, για τη Μεγάλη Κρίση ενώπιον όλων των δικαίων του Ουρανού και ενώπιον εκείνων που θα είναι τα παιδιά της Αγάπης Μου. (Αποκ. 20:11-15).

Ο Θεός ξέρει ότι αυτός ο χωρίς αγάπη κόσμος θα θέλει την καταστροφή των παιδιών Μου του Φωτός. Οι ασεβείς θα τους αναζητούν για να τους σκοτώσουν, αλλά θα τυφλωθούν, γιατί οι άγγελοί Μου θα τους απομακρύνουν από αυτούς. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα βρίσκουν το μονοπάτι ούτε το μέρος όπου θα είναι τα παιδιά Μου. Ο Θεός θα εκτείνει την προστασία Του πάνω τους, στα παιδιά Μου του Φωτός, αλλά το κακό θα προκαλέσει αφανισμούς στις καρδιές εκείνων που δεν είχαν υπάρξει προσεκτικοί με τον Σατανά και τους ιερείς που ήταν στην υπηρεσία του
-
Φεβρουάριος, 2003.

Για τις Τρεις Ημέρες του Σκότους

Είναι ανάγκη να περιμένετε τις μέρες του σκοταδιού για να ζήσετε αυτό που έχει ήδη επιτευχθεί; Αυτές οι τρεις μέρες σκοτάδι θα συμβούν στις μέρες σας. Είναι καιρός να ζήσω αυτό που Έχω κάνει για εσάς...

Είναι οι τρεις ημέρες σκοτάδι, οι ημέρες της Κρίσης σας; Όχι. Κατά τη διάρκεια αυτών των τριών ημερών, όταν ο χρόνος θα κινηθεί τρεις φορές πιο γρήγορα από τον κανονικό ρυθμό του, θα δείτε τον εαυτό σας όπως είστε πραγματικά: είτε παιδιά του Θεού που δέχονται τις χάρες του Εξαγνισμού, είτε παιδιά που αρνούνται τις χάρες του Εξαγνισμού - επομένως, αυτή η ομάδα παιδιών θα αρνηθούν να δουν τους εαυτούς τους ως παιδιά του Θεού. Αυτή η στιγμή, που μόνον ο Θεός γνωρίζει, θα λάβει χώρα σύμφωνα με τη Δικαιοσύνη του Θεού: κανείς στη Γη δεν θα ξεφύγει από αυτό που έρχεται, γιατί Εγώ, ο Υιός του Θεού, θα έχω προειδοποιήσει κάθε παιδί του Θεού, και η οργή του Θεού θα πέσει πάνω σε εκείνους που θα έχουν πει όχι στον Θεό.  
- Αύγουστος, 2002.

Για την Εποχή της Ειρήνης

Όσοι θα έχουν γλιτώσει από το άγγιγμα του αγγέλου του θανάτου, θα χαίρονται με το Ναι που πρόφεραν. Τι χαρά για όλους τους εκλεκτούς Μου, που επέλεξαν να έχουν τις χάρες Μου! Οι ιερείς Μου θα τους θρέψουν με το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Αυτοί που θα έχουν πει Ναι, καθώς και τα παιδιά του Φωτός, θα δουν θαύματα μπροστά στα μάτια τους. Θα είναι ανοιχτοί στην αγάπη του Θεού και του πλησίον τους. Θα είναι ήρεμοι και ευτυχείς, επειδή θα βρίσκουν τη θέση τους ανάμεσα στα παιδιά Μου του Φωτός. Τα παιδιά Μου του Φωτός θα τους ευαγγελίσουν, γιατί θα διψούν να γνωρίσουν όλα εκείνα που αρνήθηκαν να ακούσουν εκ των προτέρων. Αυτό που θα ακούσουν θα τους ευχαριστήσει. Θα βαφτιστούν στο όνομα του Θεού, όπως επέτρεψε ο Υιός του ανθρώπου να βαφτιστεί από τον Ιωάννη τον Βαπτιστή. Παιδιά μου, θα έχετε όλοι πίστη μέσα σας, δεν θα χρειάζεστε πλέον απόδειξη, γιατί θα γνωρίζετε ότι όλα όσα έχω πει βρίσκονται εκεί, στη ζωή σας. Θα δοκιμάσετε την αγάπη και θα προχωρήσετε μπροστά στη Νέα Γη Μου με ειρήνη, χαρά και αγάπη... όχι πια φόβος, όχι πια μίσος, μόνο αγάπη, μόνο ειρήνη.
- Φεβρουάριος, 2003.

«Την έβδομη ημέρα, αναπαύθηκε». Παιδιά Μου, αυτή η ιερή ημέρα, η έβδομη, που αντιστοιχεί στον αριθμό της τελειότητας, δεν έχει ακόμη επιτευχθεί. Η γη, έχοντας γεμίσει με όλα τα αγαθά, θα έδινε τους καρπούς της στον Αδάμ και την Εύα, αλλά η αμαρτία τους σταμάτησε αυτό το σχέδιο αγάπης. Παιδιά Μου, ο Πατέρας Μου έδωσε τον Υιό Του, έτσι ώστε αυτή η ημέρα, η έβδομη, να ολοκληρωθεί, όταν όλα θα είναι χαρούμενα και ειρηνικά. Πατέρα, «ας γίνει το Θέλημά Σου στη Γη όπως γίνεται στον Ουρανό». Αυτή είναι η υπενθύμιση της υπόσχεσης που δόθηκε στον Αβραάμ, ότι όλοι οι άνθρωποι θα γέμιζαν τη γη με χαρά και όλοι θα ήταν μέσα στον παντοδύναμο Θεό. Αυτή η ημέρα την οποία δημιούργησε ο Πατέρας Μου κατά την εποχή του Αδάμ και της Εύας, έρχεται. Είθε ο χρόνος να επιτευχθεί σε κάθε έναν από εσάς!… Έρχεται η ώρα που όλα θα επιτευχθούν σε καθέναν από σας στην ιερή Μου Παρουσία. Το Άγιο Πνεύμα θα κατεβεί πάνω σας. Θα διαποτιστείτε με την Παρουσία Του, η οποία θα σας γεμίσει με την αγάπη του αναστημένου Ιησού. Ζει, Είναι παρών σε κάθε έναν από εσάς.  

- 23 Απριλίου, 2001.

Παιδιά Μου, σας αγαπώ. Καταλάβετε προσεκτικά ότι αυτή η στιγμή, που είναι και που έρχεται, είναι για εσάς. Είναι αυτή που ανακοίνωσα στους αποστόλους Μου. Η Βασιλεία του Πατέρα Μου είναι για εσάς... Δεν θα υπάρχουν πλέον δάκρυα, μόνο γέλιο. Οι ασθένειες δεν θα υπάρχουν πλέον, γιατί το σώμα σας θα είναι υγιές. Θα εξαλείψω όλα όσα ήταν ικανά να καταστρέψουν το έργο του Πατέρα Μου, έργο με μεγάλη ομορφιά: τη δημιουργία του Αδάμ και της Εύας (των ανθρώπων). Θα ανακτήσετε την υγεία της ψυχής, της καρδιάς και του σώματος. Η χαρά θα είναι παντού. Κανείς δεν θα υποφέρει λόγω εκείνων των παιδιών που δεν θα είναι αγάπη. Κάθε παιδί που δεν θα έχει προφέρει το Ναι, θα αφαιρεθεί για πάντα, μακριά από τα παιδιά της αγάπης Μου.

Θα βρίσκεστε σε μια απαράμιλλη ευτυχία γιατί το μίσος θα έχει εξαφανιστεί από τις καρδιές εκείνων που θα έχουν πει Ναι στην Αγάπη. Όλοι θα ζήσετε στιγμές ατελείωτης ευχαρίστησης, που θα ζεσταίνουν τις καρδιές σας, τις καρδιές των παιδιών του Θεού. Παιδιά μου, δεν σας προβλέπω το τέλος του κόσμου. Είναι ψέμα! Θα είναι η εποχή της αγάπης, η ώρα της ιερής δόξας Μου, όταν Εγώ, ο Αναστημένος, θα βρίσκομαι ανάμεσά σας. Όλα τα παιδιά Μου που θα πουν Ναι στην Αγάπη, θα αναγνωρίσουν τον Σωτήρα τους Ιησού.

Η Αγάπη θα βασιλεύει ανάμεσά σας για ένα χρονικό διάστημα καθορισμένο από τον Πατέρα. Όλοι θα ζουν με χαρά για να προσφέρουν πίσω, στον Πατέρα, την αγάπη που Του οφείλεται. Αυτή η στιγμή, την οποία ανακοινώνω, έφτασε. Αρκετοί από τους εκλεκτούς Μου ζουν στο Θεϊκό Μου Θέλημα. Είμαι ο ζωντανός Ιησούς. Προσέφερα τον Εαυτό Μου για να έχετε ζωή μέσα σας. Δεν μπορώ να συνεχίσω να σας αφήνω στη σιωπή του Θελήματός Μου, σιωπηλό για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Η εποχή της αγάπης είναι για τώρα και για πάντα.
- 11 Ιουλίου, 2001.

Επεξηγήσεις: Οι Πατέρες της Εκκλησίας δίδαξαν την «ανάπαυση του Σαββάτου», την «έβδομη ημέρα» πριν από την «όγδοη» αιώνια ημέρα:

«Όταν ο Αντίχριστος θα έχει καταστρέψει όλα τα πράγματα σε αυτόν τον κόσμο, θα βασιλεύσει για τρία χρόνια και έξι μήνες, και θα καθίσει στο ναό της Ιερουσαλήμ. Και τότε ο Κύριος θα έρθει από τον Ουρανό στα σύννεφα… στέλνοντας αυτόν τον άνθρωπο και εκείνους που τον ακολουθούν στη λίμνη της φωτιάς… αλλά φέρνοντας στους δίκαιους την εποχή της Βασιλείας, δηλαδή την υπόλοιπη, την ιερή έβδομη ημέρα… το αληθινό Σάββατο των δικαίων… Εκείνοι που είδαν τον Ιωάννη, μαθητή του Κυρίου, μας λένε ότι άκουσαν από αυτόν πώς ο Κύριος δίδαξε και μίλησε γι’ αυτές τις εποχές…» - Άγιος Ειρηναίος της Λυών, Πατέρας της Εκκλησίας (140-202 μ. Χ.).

«Όταν ο Υιός Του έρθει και καταστρέψει την εποχή του άνομου και κρίνει τους άθεους, και αλλάξει τον ήλιο και το φεγγάρι και τα αστέρια - τότε θα ξεκουραστεί πράγματι την έβδομη ημέρα… αφού όλα τα πράγματα ηρεμήσουν, θα αρχίσει η όγδοη ημέρα, δηλαδή η αρχή ενός άλλου κόσμου». - Γράμμα του Βαρνάβα γύρω στο 70-79 μ. Χ.

ΠΗΓΗ: https://www.countdowntothekingdom.com/francine-beriault-la-fille-du-oui-a-jesus/

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;