Novena of Abandonment


                              Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 
Ο Ιησούς υπαγόρευσε στον ιερέα Dolindo Ruotolo (1882-1970), έναν ταπεινό λόγιο και μυστικιστή από τη Νάπολη της Ιταλίας, ο οποίος έφερε τα Στίγματα των πληγών του Ιησού και ήταν γνωστός ως θαυματουργός, την παρακάτω προσευχή-παράκληση διάρκειας 9 ημερών (γι’ αυτό ονομάζεται Novena). Ο Άγιος Padre Pio είχε πει στον π. Dolindo, του οποίου το όνομα σημαίνει "Πόνος" το εξής: "ολόκληρος ο Παράδεισος είναι στην ψυχή σου." 

Ο Ιησούς μας παροτρύνει να λέμε αυτή την Νovena συχνά επειδή την έδωσε στον κόσμο για να μας διδάξει πώς να βρούμε ειρήνη και ευτυχία σε αυτές τις αβέβαιες και ανήσυχες εποχές.  

f. Dolindo

ΗΜΕΡΑ 1

Γιατί ταράζεσαι με ανησυχίες;
Άσε τη φροντίδα των υποθέσεών σου σε Μένα, και όλα θα κυλήσουν ειρηνικά. Αλήθεια σου λέω, κάθε πράξη αληθινής, τυφλής, πλήρους εγκατάλειψης σε Μένα παράγει το αποτέλεσμα που επιθυμείς και επιλύει όλες τις δύσκολες καταστάσεις.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα. 


ΗΜΕΡΑ 2

Το να παραδοθείς σε Μένα δεν σημαίνει να είσαι εκνευρισμένος, αναστατωμένος ή χωρίς ελπίδα, ούτε σημαίνει να Μου απευθύνεις προσευχές γεμάτες ανησυχία, ζητώντας Μου να σε ακολουθώ και να μετατρέπω την ανησυχία σου σε προσευχή.

Η κάθε είδους ανησυχία, εκνευρισμός ή ακόμα και το να σκέφτεσαι τις συνέπειες οιουδήποτε πράγματος, είναι αντίθετο, τελείως αντίθετο αυτής της παράδοσης σ’ Εμένα.

Μοιάζει με την ταραχή που νιώθουν τα παιδιά όταν τρέχουν στη μητέρα τους ζητώντας της να φροντίσει τις ανάγκες τους και μετά, προσπαθούν μόνα τους να φροντίσουν αυτές τις ανάγκες, μπλέκοντας τις παιδιάστικες προσπάθειές τους με εκείνες της μητέρας τους.

Εγκαταλείπομαι’ σημαίνει κλείνω ήρεμα τα μάτια της ψυχής μου, σταματώ τις βασανιστικές σκέψεις μου και θέτω τον εαυτό μου στη Δική Σου φροντίδα.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα. 

ΗΜΕΡΑ 3

Και τί δεν κάνω, όταν μια ψυχή που βρίσκεται σε μεγάλη πνευματική και υλική ανάγκη στρέφεται σε Μένα, Με κοιτάζει και Μου λέει: «Φρόντισε Εσύ γι’ αυτό» και μετά, κλείνει τα μάτια της και αναπαύεται.

Όταν πονάς, προσεύχεσαι και Μου ζητάς να δράσω, αλλά εσύ θέλεις να δράσω με τον τρόπο που ξέρεις εσύ. Δεν στρέφεσαι σε Μένα, αντίθετα, θέλεις να προσαρμοστώ Εγώ στις ιδέες σου.

Δεν είσαι όπως ένας άρρωστος που ζητάει από το γιατρό να τον θεραπεύσει, αλλά σαν τον άρρωστο που λέει στο γιατρό τι να κάνει. Μην ενεργείς έτσι, αλλά να προσεύχεσαι όπως σε δίδαξα στο «Πάτερ Ημών»: «Αγιασθήτω το Όνομά Σου» που σημαίνει «Να είσαι δοξασμένος στην ανάγκη μου». «Ελθέτω η Βασιλεία Σου» που σημαίνει «Ας είναι όλα όσα υπάρχουν μέσα μου και μέσα στον κόσμο σε συμφωνία με τη Βασιλεία Σου». «Γενηθήτω το Θέλημά Σου ως εν Ουρανώ και επί της Γης» που σημαίνει «Στην ώρα της ανάγκης μου, Εσύ αποφάσισε αυτό που είναι καλύτερο για την πρόσκαιρη και την αιώνια ζωή μου».

Αν πεις αληθινά σε Μένα: «Γενηθήτω το Θέλημά Σου» που είναι το ίδιο σαν να λες «Εσύ φρόντισέ το», θα επέμβω με όλη την Παντοδυναμία Μου και θα δώσω λύση στις πλέον δύσκολες καταστάσεις.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα. 


ΗΜΕΡΑ 4

Βλέπεις το κακό να μεγαλώνει αντί να ελαττώνεται;
Μην ανησυχείς.
Κλείσε τα μάτια σου και πες Μου με πίστη: «Γενηθήτω το Θέλημά Σου. Εσύ φρόντισέ το» και σου λέω ότι θα επέμβω όπως ένας γιατρός και θα κάνω θαύματα όταν χρειαστεί.

Βλέπεις τον άρρωστο να χειροτερεύει; Μην ταράζεσαι, αλλά κλείσε τα μάτια και πες «Εσύ φρόντισέ το». Σου λέω ότι θα το φροντίσω και δεν υπάρχει φάρμακο πιο δυνατό από τη γεμάτη αγάπη επέμβασή Μου.
Σου το υπόσχομαι αυτό, στην αγάπη Μου.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα. 

ΗΜΕΡΑ 5

Και όταν είναι ανάγκη να σε οδηγήσω σε ένα μονοπάτι διαφορετικό από αυτό που βλέπεις, θα σε προετοιμάσω. Θα σε κουβαλήσω στην αγκαλιά Μου και μετά θα σε αφήσω σαν το παιδί που αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά της μητέρας του να ξαναβρείς τον εαυτό σου στην αντίπερα όχθη.

Αυτό που σε ταράζει και σε πληγώνει αφάνταστα είναι η λογική σου, οι σκέψεις σου, οι ανησυχίες σου και η επιθυμία σου να ασχοληθείς εσύ με αυτό που σε πλήττει.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα.   

ΗΜΕΡΑ 6

Μένεις άυπνος θέλοντας να κρίνεις τα πάντα, να κατευθύνεις τα πάντα και να φροντίσεις τα πάντα. Αφήνεσαι στην ανθρώπινη δύναμη ή ακόμα χειρότερα – στους ίδιους τους ανθρώπους, δείχνοντας εμπιστοσύνη στην επέμβασή τους.
Αυτό είναι που εμποδίζει τα λόγια και τις απόψεις μου.
Ω, πόσο θέλω να Μου παραδοθείς για να σε βοηθήσω, και πόσο υποφέρω όταν σε βλέπω τόσο ταραγμένο!
Ο Σατανάς προσπαθεί να κάνει αυτό ακριβώς: να σε ταράξει και να σε βγάλει από την προστασία μου… να σε πετάξει στα σαγόνια της ανθρώπινης πρωτοβουλίας.
Γι’ αυτό, να εμπιστεύεσαι μόνο Εμένα, να ξεκουράζεσαι σ’ Εμένα, να παραδίνεις σ’ Εμένα τα πάντα.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα.   


ΗΜΕΡΑ 7

Κάνω θαύματα ανάλογα με την πλήρη παράδοσή σου σ’ Εμένα χωρίς να σκέφτεσαι τον εαυτό σου.
Σπέρνω θησαυρούς Χάριτος όταν βρίσκεσαι στη βαθύτερη φτώχεια.
Κανένα άτομο λογικής, κανένας στοχαστής δεν έκανε θαύματα, ούτε μεταξύ των αγίων.
Κάνει θεϊκά έργα μόνον όποιος παραδίνεται στον Θεό.
Γι’ αυτό μην σκέφτεσαι περισσότερο, επειδή το μυαλό σου είναι οξύ και είναι πολύ δύσκολο - σαν δεις το κακό - να με εμπιστευθείς και να μη σκεφτείς τον εαυτό σου.
Κάνε το αυτό για όλες τις ανάγκες σου, κάντε το όλοι σας και θα δείτε μεγάλα, συνεχή, σιωπηλά θαύματα.
Εγώ θα φροντίσω τα πράγματα, σας το υπόσχομαι.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα.  


ΗΜΕΡΑ 8

Κλείσε τα μάτια και αφήσου να παρασυρθείς από το ρεύμα της Χάριτός Μου.
Κλείσε τα μάτια και μην σκέφτεσαι το παρόν, απομάκρυνε τις σκέψεις σου από το μέλλον έτσι όπως θα έκανες με έναν πειρασμό.

Ξεκουράσου σ’ Εμένα πιστεύοντας στην καλοσύνη Μου, και σου υπόσχομαι στην αγάπη Μου, ότι αν πεις, «Εσύ φρόντισέ το», θα το φροντίσω… όλα θα τα φροντίσω.
Θα σε παρηγορήσω, θα σε ελευθερώσω και θα σε καθοδηγήσω.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα.   

ΗΜΕΡΑ 9

Να προσεύχεσαι και πάντοτε να είσαι σε ετοιμότητα να παραδοθείς, και θα λάβεις μεγάλη ειρήνη και ανταμοιβή, ακόμα και όταν σου χορηγώ τη χάρη της θυσίας, της μεταμέλειας και της αγάπης. Τότε, τι πειράζει αν υποφέρεις; Το θεωρείς αδύνατον;
Κλείσε τα μάτια και πες με όλη σου την ψυχή, «Ιησού, Εσύ φρόντισέ το». Μη φοβάσαι, θα φροντίσω Εγώ τα πράγματα κι εσύ θα ευλογείς το Όνομά Μου με την ταπεινότητά σου.
Χίλιες προσευχές δεν μπορούν να ισοσταθμίσουν μία μόνη πράξη παράδοσης – να το θυμάσαι καλά.
Δεν υπάρχει πιο αποτελεσματική 9ήμερη παράκληση από αυτή.

Επανάλαβε 10 φορές:

Ω Ιησού, παραδίνομαι σε Σένα, φρόντισε Εσύ τα πάντα.   


Μητέρα, είμαι δικός σου τώρα και για πάντα.
Διαμέσου Εσού και μαζί μ’ Εσένα,
θέλω να ανήκω πάντοτε ολοκληρωτικά στον Ιησού.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;