Οι 3 μέρες σκότους



Η Μεγάλη Δοκιμασία – Το Υπόλοιπο

Τα προφητικά μηνύματα του Ιησού στον Πάντρε Πίο.
Από μετάφραση ενός αντιγράφου προσωπικής επιστολής του Πάντρε Πίο που απευθυνόταν στην Επιτροπή του Heroldsbach που διορίστηκε από το Βατικανό και μαρτυρεί την αλήθεια και την πραγματικότητα αυτών των αποκαλύψεων σχετικά με τις Τρεις Ημέρες του Σκότους που έδωσε ο Ιησούς στον Πάντρε Πίο, τον Καπουτσίνο ιερέα που έφερε τα στίγματα και ο οποίος μετά το θάνατό του το 1963 αγιοποιήθηκε από την Καθολική Εκκλησία.

«ΕΓΩ Ο ΚΥΡΙΟΣ, Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΕΟΣ, ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΣΕΒΗ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΕΒΕΙΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ» (Ιεζεκιήλ 33:11)

«ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΝΩΕ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΑΝ ΚΑΙ ΕΠΙΝΑΝ, ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΥΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ Ο ΝΩΕ ΕΙΣΗΛΘΕ ΣΤΗΝ ΚΙΒΩΤΟ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΦΑΝΙΣΕ ΟΛΟΥΣ... ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΝΕΡΩΘΕΙ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ» (Λουκάς 17:26-30)

«Γιε μου, η αγάπη Μου για τον άνθρωπο είναι πολύ μεγάλη, ιδιαίτερα για όσους δίνουν τον εαυτόν τους σε Μένα... Ο καιρός είναι πολύ κοντά κατά τον οποίο θα επισκεφθώ τον άπιστο λαό μου επειδή δεν έλαβε υπόψη του την εποχή της Χάριτός Μου (τον καιρό του Ελέους Μου). Η Δικαιοσύνη Μου (η Κρίση Μου) θα έρθει επάνω τους ξαφνικά και όταν δεν θα την περιμένουν - κανένας δεν θα ξεφύγει από τα χέρια Μου. Αλλά θα προστατέψω τους δίκαιους. Να κοιτάτε τον ήλιο και το φεγγάρι και τα αστέρια... όταν τα δείτε αδικαιολόγητα διαταραγμένα και ανήσυχα, να ξέρετε ότι η μέρα δεν είναι μακριά.

«ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΠΟΤΕ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΙΕΛΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΣΑΣ. Προσευχηθείτε να είναι λίγες αυτές οι μέρες. Παιδιά Μου, να έχετε αυτοπεποίθηση, Είμαι εν τω μέσω σας. Η Βασιλεία Μου θα δοξαστεί και το Όνομα Μου θα ευλογείται από την ανατολή του ηλίου μέχρι τη δύση του. Η Βασιλεία Μου δεν θα έχει τέλος.
«ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΤΕ! ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΗΣ με μεγάλη χαρά σαν να πηγαίνουν σε χορό μεταμφιεσμένων ή στη γαμήλια γιορτή του ίδιου του διαβόλου. Βοηθήστε Με στη σωτηρία των ψυχών. Το μέτρο της αμαρτίας είναι πλήρες! Η ημέρα της εκδίκησης με τα τρομακτικά γεγονότα της είναι κοντά! Πιο κοντά από ό, τι μπορείτε να φανταστείτε! Κι ο κόσμος κοιμάται μέσα σε ψεύτικη ασφάλεια! Η Θεϊκή Κρίση θα τους χτυπήσει σαν κεραυνός! Αυτοί, οι χωρίς Θεό και αμαρτωλοί άνθρωποι, θα οδηγηθούν στην καταστροφή χωρίς έλεος όπως οι κάτοικοι στα Σόδομα και τα Γόμορρα την παλαιά εποχή. Ναι, σας λέω ότι οι αμαρτίες τους δεν ήταν τόσο μεγάλες όσο αυτές της ανθρωπότητας σήμερα!  

Μήνυμα στις 28 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1950
«Να έχετε καλά κλεισμένα τα παράθυρά σας. Μην κοιτάξετε έξω. Ανάψτε ένα ευλογημένο κερί, που θα το έχετε για πολλές ημέρες. Να προσεύχεστε με το ροζάριο (με το κομποσκοίνι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί). Να διαβάζετε πνευματικά βιβλία. Να κάνετε έργα αγάπης που είναι τόσο ευχάριστα σε εμάς (την Αγία Τριάδα). Να προσεύχεστε με ανοιχτά τα χέρια ή ξαπλωμένοι στο έδαφος για να σωθούν πολλές ψυχές. Μην βγείτε έξω από το σπίτι. Να εφοδιαστείτε με αρκετά τρόφιμα. Οι δυνάμεις της φύσης θα σαλευθούν και μια πύρινη βροχή θα κάνει τους ανθρώπους να τρέμουν από το φόβο. Να έχετε θάρρος! Βρίσκομαι εν τω μέσω σας».

Μήνυμα στις 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1950
«Να φροντίζετε τα ζώα αυτές τις μέρες, Είμαι ο Δημιουργός και ο Φυλάσσων όλα τα ζώα καθώς και τους ανθρώπους. Θα σας δώσω μερικές ενδείξεις εκ των προτέρων, οπότε και θα πρέπει να τοποθετήσετε περισσότερα τρόφιμα μπροστά τους για να έχουν ως τροφή. Θα διαφυλάξω την περιουσία των εκλεκτών, συμπεριλαμβανομένων των ζώων, διότι θα χρειαστεί να συντηρηθούν και μετά. Μην αφήσετε να βγει κανένας στην αυλή, ούτε και για να ταΐσει τα ζώα - αυτός που θα βγει θα χαθεί! Καλύψτε καλά τα παράθυρά σας. Οι εκλεκτοί Μου δεν θα δουν την οργή Μου. Να έχετε εμπιστοσύνη σε Μένα κι εγώ θα σας προστατεύσω. Η εμπιστοσύνη σας Με υποχρεώνει να έρθω προς βοήθειά σας.

«Η ώρα της έλευσής Μου είναι πλησίον! Αλλά θα δείξω Έλεος. Μια πολύ φοβερή τιμωρία θα δώσει μαρτυρία για τους καιρούς. Οι άγγελοί Μου, που θα είναι οι εκτελεστές αυτού του έργου, είναι έτοιμοι με τα αιχμηρά σπαθιά τους! Θα φροντίσουν να εξαφανίσουν όλους εκείνους που Με κορόϊδευαν και δεν πίστεψαν στις αποκαλύψεις Μου. Τυφώνες φωτιάς θα ξεχυθούν από τα σύννεφα και θα εξαπλωθούν σε όλη τη γη! Καταιγίδες, κακοκαιρία, κεραυνοί και σεισμοί θα καλύψουν τη γη για δύο μέρες. Μια αδιάκοπη βροχή φωτιάς θα αρχίσει να πέφτει κατά τη διάρκεια μιας πολύ κρύας νύχτας. Όλα αυτά θα γίνουν για να σας αποδείξουν πως ο Θεός είναι ο Κυρίαρχος της Δημιουργίας.

«ΟΣΟΙ ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν γιατί δεν θα τους αφήσω, ούτε εκείνους που διαδίδουν το μήνυμά Μου. Κανένα κακό δεν θα συμβεί σ’ εκείνους που βρίσκονται σε κατάσταση χάριτος και που αναζητούν την προστασία της Μητέρας Μου. Για να είστε προετοιμασμένοι για τις επισκέψεις αυτές, θα σας δώσω τα ακόλουθα σημάδια και οδηγίες: Η νύχτα θα είναι πολύ κρύα. Ο άνεμος θα βρυχάται. Μετά από λίγο θα ακουστούν κεραυνοί. Κλειδώστε τότε όλες τις πόρτες και τα παράθυρα. Μην μιλήσετε σε κανέναν έξω από το σπίτι. Γονατίστε μπροστά από έναν Εσταυρωμένο, να λυπάστε για τις αμαρτίες σας και να ζητάτε την προστασία της Μητέρας Μου. Να μην κοιτάτε έξω κατά τη διάρκεια του σεισμού, επειδή ο θυμός του Θεού είναι άγιος! Ο Ιησούς δεν θέλει να παρατηρούμε την οργή του Θεού, διότι ο θυμός του Θεού πρέπει να μελετάται με φόβο και τρόμο. Εκείνοι που θα αγνοήσουν αυτή τη συμβουλή θα σκοτωθούν άμεσα. Ο άνεμος θα μεταφέρει μαζί του δηλητηριώδη αέρια που θα διαχυθούν σε ολόκληρη τη γη. Οι αθώοι που θα υποφέρουν και θα πεθάνουν θα ονομαστούν μάρτυρες και θα είναι μαζί Μου στη Βασιλεία Μου.

«Ο Σατανάς θα θριαμβεύσει! Αλλά σε τρεις νύχτες ο σεισμός και η φωτιά θα σταματήσουν, την επομένη ο ήλιος θα λάμψει ξανά, οι άγγελοι θα κατέβουν από τον Ουρανό και θα διαδώσουν το πνεύμα της ειρήνης πάνω στη γη. Ένα αίσθημα άπειρης ευγνωμοσύνης θα καταλάβει εκείνους που θα έχουν επιβιώσει από αυτή την τρομερή δοκιμασία, την επικείμενη τιμωρία με την οποία ο Θεός θα επισκεφτεί τη γη από την εποχή της Δημιουργίας.  

«Έχω επιλέξει ψυχές και σε άλλες χώρες, όπως το Βέλγιο, Η Ελβετία, η Ισπανία που έλαβαν αυτές τις αποκαλύψεις ώστε και άλλες χώρες να μπορέσουν να προετοιμαστούν. Να προσευχηθείς πολύ αυτό το άγιο έτος 1950. Να προσευχηθείς με το ροζάριο, αλλά να προσεύχεσαι σωστά, ώστε οι προσευχές σου να φτάνουν στον Ουρανό. Σύντομα μια πολύ τρομερή καταστροφή θα έρθει σε ολόκληρο τον κόσμο, όπως ποτέ άλλοτε, μια τρομερή τιμωρία που δεν θα έχετε βιώσει ποτέ πριν!

«Πόσο αδιάφοροι είναι οι άνθρωποι σχετικά με αυτά τα πράγματα που σύντομα θα έρθουν επάνω τους, αντίθετα με όλες τις προσδοκίες. Το βάρος της Θείας ισορροπίας έχει φτάσει στη γη! Η οργή του Πατέρα Μου θα χυθεί σε όλο τον κόσμο! Προειδοποιώ ξανά τον κόσμο όπως έχω κάνει τόσο συχνά μέχρι σήμερα. Οι αμαρτίες των ανθρώπων έχουν πολλαπλασιαστεί πέρα ​​από το μέτρο. Έλλειψη στους κόλπους της Εκκλησίας, αμαρτωλή υπερηφάνεια σε ψεύτικες θρησκευτικές δραστηριότητες, έλλειψη αδελφικής αγάπης, απρεπείς ενδυμασίες ιδιαίτερα κατά την καλοκαιρινή περίοδο... ο κόσμος γέμισε αδικία.

«Αυτή η καταστροφή θα πέσει πάνω στη γη σαν λάμψη αστραπής! Το φως του πρωινού ήλιου θα αντικατασταθεί από μαύρο σκοτάδι! Κανείς δεν θα πρέπει να φύγει από το σπίτι ή να κοιτάξει έξω από το παράθυρο από εκείνη την στιγμή και μετά. Εγώ ο Ίδιος θα έρθω μέσα στη βροντή και την αστραπή. Οι ασεβείς θα δουν τη Θεία Μου Καρδιά. Θα υπάρξει μεγάλη σύγχυση εξαιτίας αυτού του ολοκληρωτικού σκοταδιού το οποίο θα τυλίξει όλη τη γη και πολλοί θα πεθάνουν από φόβο και απόγνωση. Εκείνοι που θα πολεμήσουν για την δική μου υπόθεση θα λάβουν χάρη από την Θεία Μου Καρδιά και η κραυγή: «ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ  ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!» θα χρησιμεύσει ως μέσο προστασίας σε πολλούς. Ωστόσο, πολλοί θα καούν στα χωράφια όπως το ξεραμένο γρασίδι! Οι άθεοι θα αφανιστούν, έτσι ώστε μετά οι δίκαιοι να μπορέσουν να ξεκινήσουν από την αρχή.

«Κατ’ εκείνη την ημέρα, μόλις η πλήρης σκοτεινιά θα έχει καλύψει τη γη, κανείς δεν πρέπει να φύγει από το σπίτι ή να κοιτάξει έξω από το παράθυρο. Το σκοτάδι θα διαρκέσει μια μέρα και μια νύχτα, θα ακολουθήσει μια άλλη μέρα και μια νύχτα, και μια άλλη μέρα - αλλά τη νύχτα που θα ακολουθήσει τα αστέρια θα λάμψουν ξανά και το επόμενο πρωί ο ήλιος θα ανατείλει πάλι και θα είναι ΑΝΟΙΞΗ!

«Στις μέρες του σκοταδιού, οι εκλεκτοί Μου δεν θα κοιμούνται, όπως έκαναν οι μαθητές στον κήπο των Ελαιών. Θα προσεύχονται αδιάκοπα και δεν θα απογοητευθούν από Μένα. Θα μαζέψω τους εκλεκτούς Μου. Η κόλαση θα πιστεύει ότι έχει στην κατοχή της όλη τη γη, αλλά θα την απαιτήσω και πάλι (τη δημιουργία).
«Μήπως, ίσως, νομίζετε ότι θα επέτρεπα στον Πατέρα Μου να ρίξει τόσο τρομερές τιμωρίες πάνω στον κόσμο, αν ο κόσμος επέστρεφε από την ανομία στη δικαιοσύνη; Αλλά λόγω της μεγάλης αγάπης Μου, αυτές οι θλίψεις θα επιτραπούν στον άνθρωπο. Παρόλο που πολλοί θα Με καταριώνται, χιλιάδες ψυχές θα σωθούν μέσω αυτών. Καμία ανθρώπινη κατανόηση δεν μπορεί να καταλάβει το βάθος της αγάπης Μου! 

«Προσευχή! Προσευχή! Προσευχή! Επιθυμώ τις προσευχές σας. Η αγαπημένη Μου Μητέρα, ο άγιος Ιωσήφ, η αγία Ελισάβετ, ο άγιος Πέτρος, ο αρχάγγελος Μιχαήλ, η αγία Τερέζα, οι άγιοι άγγελοι θα μεσιτεύουν για σας. Ικετεύστε τη βοήθειά τους! Να είστε οι θαρραλέοι στρατιώτες του Χριστού! Με την επιστροφή του φωτός θα ευχαριστήσουν όλοι την Αγία Τριάδα για την προστασία τους. Η καταστροφή θα είναι πολύ μεγάλη! Αλλά εγώ, ο Θεός σας, θα έχω εξαγνίσει τη γη. Είμαι μαζί σας, έχετε εμπιστοσύνη! Πάλι και πάλι προειδοποίησα τους ανθρώπους και συχνά τους έδωσα ειδικές ευκαιρίες να επιστρέψουν στο σωστό δρόμο. Αλλά τώρα η κακία έχει φτάσει στο αποκορύφωμά της και η τιμωρία δεν μπορεί πλέον να καθυστερήσει. Παρόλο που η καρδιά Μου υποφέρει και αιμορραγεί, όμως, χάριν του Ονόματός Μου πρέπει να δώσω αυτό το χτύπημα. 

ΠΕΙΤΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΟΤΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ  ΕΚΠΛΗΡΩΘΟΥΝ».
«Αυτοί είναι εκείνοι που πέρασαν τον μεγάλο διωγμό... έπλυναν τη στολή τους και τη λεύκαναν με το αίμα του Αρνίου... Δεν θα πεινάσουν πια ούτε ποτέ θα διψάσουν... το Αρνίο που είναι στη μέση του Θρόνου, σαν καλός βοσκός θα τους οδηγήσει στις νεροπηγές της ζωής. Και ο Θεός θα σκουπίσει όλα τα δάκρυα από τα μάτια τους.
Αυτά τα λόγια είναι πιστά και αληθινά... Ιδού, έρχομαι γρήγορα και η ανταμοιβή μου είναι μαζί μου. Μακάριοι όσοι τηρούν τις εντολές μου, για να έχουν δικαίωμα να φάνε από το Δέντρο της Ζωής...» (Αποκ. 7: 14-17 / 22: 6-14)

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η αγάπη είναι πάντα όμορφη όταν είσαι με τον αληθινό άνθρωπο, εσένα και τον αληθινό εραστή. Είμαι Mayruris Camplelo ο φίλος μου έχει διαλυθεί μαζί μου και ήμουν μόνος γι 'αυτό κατευθύνονται σε ένα πολύ ευγενικό και μεγάλο άχνη ξόρκι Δρ ADELEKE που με βοήθησε να φέρει πίσω τον εραστή μου για μένα και μου ζήτησε 340 ευρώ για τα στοιχεία που απαιτούνται για το ξόρκι και σήμερα είμαι μαζί του τώρα και είμαστε ευτυχισμένοι μαζί. Είμαι πολύ ευγνώμων για ό, τι έχετε κάνει για μένα Δρ ADELEKE μπορείτε να τον email aoba5019@gmail.com ή Whatsapp μου μέσω +27740386124 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;