Η πραγματικότητα δεν είναι πάντα αυτό που βλέπεις!

Για χιλιάδες χρόνια τα ανθρώπινα όντα εξερευνoύν τη φύση του «ποιοι είμαστε και ποιος είναι ο σκοπός της ύπαρξής μας» εδώ σε αυτόν τον πλανήτη. Πολλοί βρήκαν αυτό που αναζητούσαν, αλλά δισεκατομμύρια μορφές που κάποτε ονομάζονταν "άνθρωποι" δεν είναι πλέον εδώ. Έχουν φύγει. Και τώρα είναι η σειρά μας - είμαστε το ζωντανό κύμα. Εισήλθαμε στην ενσάρκωση για να περπατήσουμε πάνω στον πλανήτη και να βρούμε αυτό που είναι άφθαρτο μέσα μας. Όλοι έχουμε αυτή την ευκαιρία να βρούμε την αλήθεια. Κανείς δεν εξαιρείται, κανένας δεν αποκλείεται, επειδή το φως της συνειδητότητας καίει σε όλους.

Ο κόσμος μάς ενθαρρύνει να κοιτάζουμε από την περιορισμένη έννοια της προσωπικότητάς μας που είναι μια πολύ ασταθής άποψη και γι αυτό προσπαθούμε συνεχώς να βρούμε την ισορροπία μας σε πολύ ασταθές έδαφος. Αλλά πρέπει να μάθουμε να κοιτάζουμε από την πηγή του Όντος μας. Αυτό που είμαστε, η Ουσία μας είναι ευρύτερη από τον ουρανό, μεγαλύτερη από το διάστημα - και είναι ήδη εδώ.

Παρατήρησε μέσα από την ηρεμία και την ακινησία σου και όχι μέσα από την ταραχή σου. Δεν χρειάζεται να πας ούτε καν ένα πόντο πιο μακριά από το σημείο που βρίσκεσαι για να βρεις τη σιωπή και την ακινησία του Όντος σου. Και από εκεί μπορείς να παρατηρείς τα ενεργειακά ρεύματα καθώς τραβάνε την προσοχή σου, σε κάνουν να βγεις στο πεδίο του θορύβου και της προσωπικότητας, όπου οι άνθρωποι υποφέρουν από «το δηλητήριο του ατόμου», από την τοξικότητα του εγώ.

Βρέθηκες εδώ σε αυτή τη σελίδα επειδή κάποια δύναμη μέσα σου σε έφερε να ανακαλύψεις κάτι βαθύτερο από αυτό που έχεις βρει μέχρι τώρα. Και είναι τόσο απλό! Ξεκίνησε κοιτάζοντας από τη θέση της ακινησίας, της ηρεμίας σου: είναι ήδη εδώ. Μη συσχετίζεις τον εαυτό σου με κανένα χρόνο ή οποιαδήποτε έννοια και αμέσως θα βρεις τον εαυτό σου σε ένα χώρο ουδετερότητας, ευρυχωρίας και σιωπής.

Ακόμη και αν το δέντρο του νου σου κλονίζεται άσχημα, αυτή την κίνηση μπορείς να την παρατηρήσεις από τη θέση της ηρεμίας. Είναι καιρός να αφήσουμε πίσω τις παιδικές συμπεριφορές και να αρχίσουμε να δίνουμε λίγο περισσότερη προσοχή σε αυτό που πραγματικά είναι εδώ. Αυτό που έχουμε είναι ένα υλικό σώμα μέσα στο χρόνο, ένα θνητό σώμα, αλλά μια αθάνατη παρουσία κινείται μέσα του.
Ενώ το σώμα σου είναι ακόμα ζεστό και ζωντανό, χρησιμοποίησε αυτήν τη ζωή για να ανακαλύψεις ξανά το Ον που είσαι, που ξεπερνά το χρόνο.

Είναι Αυτό Που Βλέπεις Αυτό Που Πραγματικά Υπάρχει;
Πριν πολλά χρόνια, τότε που πήγαινα ακόμα σχολείο, ένα αγόρι μου έδειξε μια μικρή εικόνα, μια πολύ απλή ασπρόμαυρη εικόνα λίγο μεγαλύτερη από μια ταχυδρομική κάρτα. 
Με ρώτησε: «Τι βλέπεις»;
Σκέφτηκα ότι αστειεύεται επειδή ήταν ένα ξεκάθαρο λευκό αγγείο σε ένα μαύρο φόντο. 
Ρώτησα: «Είναι ερώτηση παγίδα»;
Αλλά το αγόρι επέμενε: «Κοιταξέ το πραγματικά. Τι βλέπεις»;
«Είναι ένα λευκό αγγείο σε μαύρο φόντο… στεγνό και απλό. Δεν υπάρχει διακόσμηση, απλά το σχήμα! Υπάρχει κάτι περισσότερο»;
«Ναι..., αλλά αυτό που δεν βλέπεις είναι επειδή κοιτάς μόνο με έναν τρόπο». 
Μετά έγινε ανυπόμονος και είπε: «Μπορείς να δεις τα δύο πρόσωπα; Κοίτα από το λευκό στο μαύρο».
Ωχ! Ξαφνικά μπορούσα να δω ότι υπήρχαν δύο όμοια πρόσωπα που κοίταζαν το ένα το άλλο. Τότε με ρώτησε: 
«Και το βάζο; Μπορείς να συνεχίσεις να βλέπεις και το βάζο»;
Ήμουν ακόμα τόσο ενθουσιασμένος με τα πρόσωπα ώστε είπα: «Όχι, δεν μπορώ να δω το βάζο! Τι συνέβη στο βάζο»;
Το αγόρι προσπάθησε να με βοηθήσει: 
«Κοίτα την εικόνα. Δες το βάζο πάλι»!
Κοίταξα και ξανακοίταξα, μέχρι που είδα πάλι το βάζο. Τότε, εντελώς ξαφνικά, μπορούσα να δω τόσο το βάζο όσο και τα πρόσωπα ταυτόχρονα με μια μικρή μετατόπιση της προοπτικής και της εστίασης. Προφανώς, δεν υπήρξε καμία αλλαγή στην ίδια την εικόνα. Η αλλαγή ήταν μόνο στην αντίληψή μου.

Όλοι αρχίζουμε να βλέπουμε τη ζωή από μια συγκεκριμένη προοπτική κατά τη διάρκεια της ανατροφής μας, η οποία μας παρέχει υποθέσεις σχετικά με το ποιοι είμαστε. Για τους περισσότερους από εμάς αυτό το πολιτιστικά γνώριμο σημείο παραμένει η άποψη μας, η προοπτική μας, καθώς κινούμαστε μέσα στη ζωή.
Υπάρχουν επτά δισεκατομμύρια άνθρωποι που ζουν στη Γη, αλλά σπάνια υπάρχουν όντα που περνάνε από τη ζωή βλέποντας κάτι περισσότερο από το «προγραμματισμένο» σώμα-μυαλό-μόνο-το-αγγείο, δηλαδή το ποιοι πραγματικά είναι. Πολύ λίγοι αμφισβητούν την πίστη τους στην ταυτότητα ή την προσωπικότητά τους, κι έτσι χάνουν την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν την πραγματική φύση τους.

Αν και το "παιχνίδισμα" του αγγείου και των προσώπων είναι μια καλή απεικόνιση του πώς αντιλαμβανόμαστε την περιορισμένη πραγματικότητά μας η οποία βασίζεται στον δικό μας προγραμματισμό, είναι παράλληλα λειψή.
Η Αλήθεια την οποία επισημαίνω είναι πέρα ​​από το να μπορεί κανείς να οπτικοποιεί από μια νέα οπτική γωνία και έπειτα από πολλές οπτικές γωνίες. Πρόκειται για την ανακάλυψη ότι υπάρχει μια βαθύτερη πραγματικότητα αυτού που βλέπει και ότι αυτή η πραγματικότητα είναι πάντα εδώ - πρέπει απλά να την αναγνωρίσει ως τον δικό του Εαυτό. Η πνευματικότητα είναι η αναζήτηση της τέλειας κατανόησης, της αυτό-ανακάλυψης, της Αλήθειας… και πρέπει να λαμβάνει χώρα εκεί ακριβώς που είναι κανείς. Η Αλήθεια που ψάχνεις πρέπει να είναι ήδη εδώ, γιατί είναι διαχρονικά παρούσα.

Τι Είναι Αλήθεια;
Η αλήθεια δεν μπορεί ποτέ να είναι απλώς ένα ιερό σύμπλεγμα εννοιών, πιστεύω και πεποιθήσεων. Δεν είναι ένα γεγονός, ούτε ένα αντικείμενο σε κάποια ιερή κάμαρα. Για να είναι Αλήθεια η Αλήθεια, πρέπει να είναι αμετάβλητη, πάντα παρούσα - όμως πέρα ​​από τα χαρακτηριστικά και τις συνθήκες. Δεν μπορεί να είναι κάτι που πηγαίνει κι έρχεται γιατί όλα τα πάντα που υπόκεινται σε αλλαγή ξεκινούν από αυτήν και καταλήγουν σε αυτήν. Η Αλήθεια είναι αυτό που είμαστε. Είναι η ουσία και η ύπαρξή μας. Είναι ο καθαρός Εαυτός, ο απεριόριστος, η απόλυτη πραγματικότητα - είναι η ίδια η αντίληψη. Αλλά δεν έχουμε καταλάβει την μεγαλοπρέπεια της αληθινής μας φύσης λόγω της ανατροφής και της παιδείας μας, που μας ζωγραφίζουν μια πολύ διαφορετική εικόνα του ποιοι είμαστε - καθώς και όλων εκείνων που πιστεύουμε.

Αν ανοίξετε τα εσωτερικά σας μάτια, θα δείτε την Αλήθεια που βρίσκεται μέσα σας, πέρα ​​από το παροδικό παιχνίδι των φαινομένων που ονομάζουμε ζωή - πέρα ​​από όλα όσα μπορούμε να δούμε ή να αντιληφθούμε. Όταν λέω πέρα, δεν εννοώ ​​από την άποψη της απόστασης, αλλά ​​από την άποψη του λεπτοφυούς. Η αναζήτηση της Αλήθειας δεν είναι να αρχίσει κανείς να τρέχει μακριά από τα πράγματα αυτού του κόσμου, αλλά να κατανοήσει την εφήμερη φύση τους. Και περισσότερο από αυτό, πρόκειται για την ανακάλυψη της αληθινής μας φύσης ως εγγενούς ακινησίας από την οποία γίνονται αντιληπτές ακόμη και οι πιο λεπτές κινήσεις των φαινομένων.
UFO με κάλυψη ή απλά σύννεφο βροχής;
Εκείνοι που ανακαλύπτουν αυτή την πραγματικότητα του Όντος τους, απολαμβάνουν μιαν αίσθηση ειρήνης, αγάπης και σοφίας ως το φυσικό άρωμά του. Έχουν την εμπειρία της ουσιαστικής φύσης τους ως αληθινή ελευθερία.

Βλέποντας από την αληθινή μας θέση, τον αληθινό Εαυτό μας, καταλαβαίνουμε ότι η εμφάνιση οποιουδήποτε φαινομένου δεν σημαίνει ότι είναι αληθινό ή πραγματικό από μόνο του. Για να ανακαλύψουμε την Αλήθεια πρέπει να αναζητήσουμε αυτόν που βλέπει όλα τα φαινόμενα - μπορεί να ιδωθεί αυτός ο απόλυτος Εαυτός;

Θεωρούμε Ότι Είμαστε Μόνο Το Σώμα
Συνήθως η εμπειρία μας από τη ζωή δεν είναι «είμαι συνειδητότητα»! Αντ 'αυτού λέμε, «είμαι το σώμα που έχει συνειδητότητα». Ας εξετάσουμε όμως αυτή την ιδέα. Δεν είναι το σώμα που λέει, σε γνωρίζω. Το σώμα δεν έχει πει κάτι τέτοιο. Το σώμα κάνει διάφορα είδη θορύβων, αλλά δεν νομίζω ότι έχει γράψει ακόμα ένα βιβλίο ή έκανε κάποιες μεγάλες δηλώσεις. Το σώμα είναι αθώο σε όλα αυτά. Μάλλον εσύ λες, "γνωρίζω το σώμα μου". Όλοι ζούμε με όργανα περιορισμένου χρόνου. Από τη γέννηση του σώματος, ο καθένας μας είναι σαν ένα κερί που άναψε και καίγεται καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Και σε κάποιο σημείο, η φλόγα του σώματος θα βγει έξω. Αλλά δεν είσαι ουσιαστικά το σώμα, οι αισθήσεις ή το μυαλό, επειδή όλοι αναφέρονται σε κάτι που τους παρατηρεί.

Ας υποθέσουμε ότι είχες σταθμεύσει το αυτοκίνητό σου και κάποιος έλεγε: «Υπάρχει ένα μπλε αυτοκίνητο στο πάρκιν με τα φώτα αναμμένα». Θα σκεφτόσουν, «Ω, είναι το δικό μου» και όχι, «Είμαι εγώ».
Ομοίως, μπορούμε να πούμε: «Αυτό είναι το σώμα μου - δεν είμαι εγώ επειδή είμαι εδώ και μπορώ να το παρατηρώ. Κοιτάζω το χέρι μου. Το χέρι μου δεν με κοιτάζει». Το χέρι μου - όχι εγώ.

«Η όρασή μου ήταν τόσο καλή που μπορούσα να διαβάσω μια πινακίδα από απόσταση διακοσίων μέτρων, αλλά τώρα δεν μπορώ ούτε να σε δω». Η όρασή μου - όχι εγώ.

«Η μνήμη μου ήταν πολύ δυνατή, αλλά τώρα έχω πρόβλημα να θυμηθώ τι συνέβη πριν από λίγες ημέρες». Η μνήμη μου - όχι εγώ.

Μια σχέση καταρρέει: «Η ζωή μου τελείωσε. Χωρίς γυναίκα, χωρίς ζωή». Η ζωή μου τελειώνει - όχι εγώ.

Έτσι, αν αφήσεις κατά μέρος όλα αυτά τα πράγματα που λες ότι σου ανήκουν, αλλά δεν είσαι εσύ, όλα τα άλλα θεωρούνται δευτερεύοντα ως προς αυτό που είσαι. Ο αληθινός Εαυτός είναι πρωταρχικός.
Αυτό που είσαι είναι συνειδητότητα. Το σώμα είναι το όχημα μέσω του οποίου η συνειδητότητα ​​μπορεί να δοκιμάζει εμπειρίες. Και με την ανθρώπινη μορφή, η συνειδητότητα ​​έχει την ικανότητα και την ευκαιρία να συνειδητοποιήσει τη δική της πηγή και έτσι να έχει μια άμεση εμπειρία.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει μια πεποίθηση μέσα μας που κάνει ένα βουητό λέγοντας, "εγώ είμαι το σώμα". Για να ανακαλύψουμε την πηγή της Ουσίας μας, πρέπει να μάθουμε ποιος ή τι είναι αυτό το «Εγώ». Είναι πραγματικά το σώμα; Η αίσθηση ότι είμαι το σώμα είναι από μόνη της μια σκέψη. Μπορεί να την νιώθει κανείς σαν μια πολύ βαθιά πεποίθηση, αλλά αυτό δεν την κάνει πραγματική.

Δεν σας ζητώ να ξεπεράσετε αυτή την ταύτιση με το σώμα έτσι απλά. Όχι, αφήστε κατά μέρος τη σκέψη ότι είστε το σώμα ή δεν είστε το σώμα. Απλά φτάστε στο σημείο να αναγνωρίσετε ότι κάτι είναι εδώ που έχει αντίληψη του σώματος και όλα όσα προκύπτουν από αυτό. Αυτή η ίδια η αντίληψη στην οποία φαίνονται να δίνουν αναφορά το σώμα και οι αισθήσεις, γνωρίζει επίσης τα αντικείμενα, την αίσθηση της απόστασης, το ύψος, το βάρος, την έννοια του «εγώ» και των «άλλων». Τα πάντα δίνουν αναφορά σε αυτή τη βασική αρχή εσωτερικής αντίληψης, έτσι δεν είναι; Αλλά η ίδια η αντίληψη δεν εμπλέκεται στη φούσκα της εμπειρίας. Είναι ο απόλυτα δικός σας Εαυτός που δεν μπορεί να μετρηθεί.

Κοιτάξτε, επιβεβαιώστε και γίνετε ένα με αυτόν τον Εαυτό που αντιλαμβάνεται.

ΠΗΓΗ: «Vaster Τhan Sky, Greater Than Space» by Mooji.
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Αγγελική Σ. Νατσούλη

   

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;