Ο Μεγάλος Διαχωρισμός



Η συνέχεια από το βιβλίο "Το Όραμα"


"Είμαι ευγνώμων για τον καθένα από σας που επιλέγει να περάσει το συναισθηματικό πέπλο και να εισέλθει στο χώρο της Παρουσίας του Πνεύματος. Και είμαι ευγνώμων για ό,τι μπορεί να κάνετε για να με βοηθήσετε να τραβήξκω τους κοιμισμένους της φυλής σας στις χαρές του νέου κόσμου. Αλλά έστω και αν είστε ενθουσιασμένοι με κάποια αγαπημένη σας τεχνική ή σχολή σκέψης που σας βοήθησε στη δική σας αφύπνιση, μπορείτε να βοηθήσετε καλύτερα στον ερχομό μου, όχι διδάσκοντας μια μέθοδο, αλλά με το να είστε εσείς οι ίδιοι η μέθοδος. Μην τραβάτε σε υπερβολικό βαθμό την προσοχή των άλλων σ' οποιαδήποτε σχολή ή προσέγγιση, αλλά βοηθήστε με μάλλον καθώς συνεχίζω να δημιουργώ το κλίμα στο οποίο θα μπορούν να ανθίσουν δέκα χιλιάδες σχολές και προσεγγίσεις.
Μη σας απασχολεί αν οι πρώτες σας προσπάθειες να ευθυγραμμίσετε τον εαυτό σας με τους σκοπούς του Αγίου Πνεύματος δε φέρνουν αμέσως τ' αποτελέσματα που περιμένετε.

Όπου κι αν πηγαίνετε, ό,τι κι αν κάνετε, βοηθάτε τους ανθρώπους να νιώθουν άνετα, να αποπνέουν μιαν αίσθηση ευεξίας. Αυτό είναι ένα από τα καλύτερα δώρα που μπορείτε να δώσετε, γιατι εκείνοι που λαβαίνουν αυτό το δώρο αρχίζουν να ανοίγουν την καρδιά τους και μπορούν να ακούσουν τη φωνή μου. Στο βαθμό που κάνετε το καλό πάνω στη Γη, κινείστε ήδη από το Άγιο Πνεύμα μου. Αλλά όσο δεν το αναγνωρίζετε αυτό, είστε εν μέρει αποτελεσματικοί, αντλώντας πότε-πότε και τυχαία από τη συνάφεια, χωρίς να έχετε ιδέα για το γιατί και το πώς. Αρχίστε να ζείτε συνειδητά.
Αναγνωρίστε την παρουσία μου μέσα σας.
Προσευχηθείτε σε μένα για καθοδήγηση. Εγώ θα ενισχύσω την αποτελεσματικότητά σας στο χιλιοπλάσιο.
Τα ιερά κείμενα μπορούν να οδηγήσουν τους ανθρώπους στο Πνεύμα μου, αλλά το Πνεύμα μου που λειτουργεί μέσα από τους ανθρώπους είναι εκείνο που θ' αλλάξει τον κόσμο. Τώρα σας στέλνω σαν φορείς της έμπνευσής μου. Σας δίνω τη διαβεβαίωση ότι θα πετύχετε. Η εποχή άλλαξε. Πηγαίνετε με βεβαιότητα, ξέροντας ότι αυτές οι διδασκαλίες, αυτές οι Αλήθειες θα είναι ευπρόσδεκτες.

Καθώς αφυπνίζομαι τώρα μέσα στην ανθρώπινη συνειδητότητα, αν δεν συγκρατηθώ, μέσα σε τρεις μόλις μέρες οι παλιοί θεμοί του φόβου θα καταστραφούν ολοκληρωτικά μέχρι που δε θα μείνει πέτρα πάνω σε πέτρα, και μέσα σ' αυτές τις ίδιες τρεις μέρες θα αναδυθεί ο Νέος Ναός της Ζωντανής Παρουσίας μου, με την αγάπη ενθρονισμένη στο κέντρο όλων των ανθρώπινων κινήτρων. Όμως, για χάρη σας, συγκρατιέμαι. Γιατί αν όλα αυτά συνέβαιναν μέσα σε τρεις πραγματικές μέρες, είναι λίγοι οι άνθρωποι που θα επιζούσαν από την αλλαγή. Έτσι, έχω αρχίσει να αφυπνίζομαι σταδιακά, αρχίζοντας από τους τρεις αιώνες που συμπίπτουν με την περίοδο που ονομάζετε Βιομηχανική Επανάσταση και επιταχύνοντας το ρυθμό δραματικά τώρα σε αυτές τις τελευταίες τρεις δεκαετίες πριν από το 2011. Με αυτόν τον τρόπο οι αλλαγές έρχονται πιο σταδιακά, αλλά παρ' όλα αυτά έρχονται σίγουρα. Η Παρουσία μου αναδιοργανώνει κάθε ανθρώπινο ον, κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Η Γη μετακινείται από μια κόλαση που την κυβερνά ο φόβος σ' έναν παράδεισο που τον κυβερνά η αγάπη.

Καθώς ο Εικοστός Αιώνας πλησιάζει στο τέλος του, εκείνοι που έχουν ειρήνη με τον εαυτό τους θα δουν τη ζωή τους να ευθυγραμμίζεται όλο και πιο πολύ με το πεδίο της Παρουσίας μου που δυναμώνει όλο και πιο πολύ. Εκείνοι ποι φοβούνται θα δέχονται όλο και μεγαλύτερη πίεση για να έρθουν αντιμέτωποιμε την ανειλικρίνειά τους και να αλλάξουν. Οι φοβισμένοι δε θα έχουν εύκολη ζωή αυτές τις μέρες γιατί θ' αποσύρονται από το Πνεύμα μου, αναγκάζοντας έτσι τον εαυτό τους να πέφτει σε κρίσιμες καταστάσεις που θα έχουν σκοπό να τους κάνουν να αλλάξουν.
Η συνειδητότητά μου είναι διαθέσιμη σε όλους, αλλά κάποτε θα τελειώσει ο χρόνος που θα περιμένω για να γίνει δεκτή. Έχω έρθει εδώ για να ενεργήσω. Γρήγορα θα αρχίσει η δραστηριότητά μου. Εκείνοι που δε δέχονται την πρόσκλησή μου στη ζωή θα διαχωριστούν στο τέλος από εκείνους που τη δέχονται. Μπορεί τα ζιζάνια και το καλαμπόκι να μεγαλώνουν μαζί στα χωράφια, όταν όμως έρθει η ώρα του θερισμού, οι δρόμοι τους χωρίζουν. Δε θα ήταν φιλεύσπλαχνο να συντηρώ αιώνια σε συνειδητή κατάσταση εκείνους που δημιουργούν λόγους για να φοβούνται οι άλλοι".

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;