Η Αναδυόμενη Πραγματικότητα


Το 1985 δημιουργήθηκε και κυκλοφόρησε το βιβλίο "Vision", "Όραμα" στην ελληνική του έκδοση, με πληροφορίες από διοχέτευση (channeling). Διοχετευτής ήταν ο Ken Carey και το βιβλίο εκείνο ήταν από τα πρώτα που μιλούσαν για μια Νέα Εποχή, που θα άρχιζε περίπου 25 χρόνια μετά. Όταν πρωτοδιάβασα το βιβλίο εκείνο, τα 25 χρόνια φάνταζαν πολύ μακρινά... όμως να, αυτή η εποχή ήρθε, είναι σήμερα. Ας δούμε λοιπόν τι έγραφε το βιβλίο για την εποχή μας!

"Κατά το τελευταίο τέταρτο του 20ου αι. στον τρίτο πλανήτη ενός άστρου που βρίσκεται σ' έναν από τους σπειροειδείς βραχίονες αυτού του Γαλαξία, ο Δημιουργός όλων των κόσμων αρχίζει να αναδύεται μέσα σ' ένα σύστημα πλανητικών κυκλωμάτων που βρίσκεται στα μισά του δρόμου ανάμεσα στο χρόνο και την αιωνιότητα.
Ξυπνήστε, άνθρωποί μου. Γνωρίστε με μέσα στο Πνεύμα μου. Δεν επιθυμώ τις φανφάρες. Βλέπετέ με σε κάθε άνθρωπο που συναντάτε, είτε αναγνωρίζει την Παρουσία μου είτε κοιμάται. Βλέπετέ με σε όλους. Γιατί είμαι εκεί, αιώνια, πίσω από κάθε ζευγάρι μάτια.
Κάθε μέρα, καθώς θα περνούν αυτά τα επόμενα λίγα χρόνια, μπαίνω στις ζωές εκείνων που αγαπούν πιο ολοκληρωτικά, τους γεμίζω με τον εαυτό μου, ξεκαθαρίζω τις υποθέσεις τους, τους μεταμορφώνω σε φορείς θεραπείας και ευλογίας. Ψάξτε για μένα σε καλοσυνάτους ανθρώπους, σε απλούς τρόπους, σε κάθε χρόνο και κάθε τόπο. Είμαι εκεί. Αυτή είναι η πραγματικότητα του ερχομού μου. Η ανθρωπότητα έχει πολλαπλασιαστεί και έχει γεμίσει τη Γη. Πλησιάζει τώρα ο χρόνος που θα ξυπνήσω μέσα στην ανθρώπινη οικογένεια όπως κάποιος που ονειρεύεται ξυπνά μέσα σ' ένα σώμα. Η αφύπνισή μου κάνει εκείνους που φοβούνται και εκείνους που αγαπούν να χωριστούν μεταξύ τους όπως το λάδι από το νερό.
Ξυπνώ αργά ώστε αυτή η αλλαγή να γίνει σταδιακά. Ξυπνώ στις καρδιές όλων εκείνων που αγαπούν. Μερικοί ψάχνουν να με βρουν έξω. Αλλά δεν υπάρχει έξω. Τα πάντα υπάρχουν μέσα μου. Ο ερχομός μου είναι μαλακός. Εξαπλώνεται αθόρυβα όπου οι καρδιές είναι ανοιχτές. Για χιλιετίες καθοδηγώ το είδος σας προς μια μεγαλύτερη νοημοσύνη, ώστε σήμερα να μπορώ να δώσω αυτό το μήνυμα. Θέλω να ενωθείτε μαζί μου στη συνειδητότητα.
Στη διάρκεια των επόμενων περιφορ΄λων της Γης γύρω από τον Ήλιο, η αντίληψη του αληθινού κόσμου από τον άνθρωπο θα αυξηθεί. Γιατί αυτός είναι ο κόσμος μου... και όλα τα πράγματα θα γίνουν νέα. Ο παλιός κόσμος, ο ιστορικός κόσμος είναι οργανωμένος με βάση το φόβο. Ο δικός μου κόσμος είναι οργανωμένος με βάση την αγάπη.

Ο φόβος έχει να παίξει ένα μικρό ρόλο στη Δημιουργία. Λειτουργεί σαν ένα σύστημα προειδοποίησης, συμβουλεύοντας κάθε οργανισμό για τις συμπεριφορές που θα μπορούσαν να προκαλέσουν βιολογικές βλάβες. Ο ρόλος του είναι να προστατεύει το φυσικό σώμα. Δεν ήταν ποτέ προορισμένος να αποτελέσει το κίνητρο της συμπεριφοράς των ανθρώπων. Όπου ο φόβος γίνεται μια πηγή κινήτρων, η συνειδητότητα μειώνεται.
Η Πτώση συνέβη όταν η ανθρώπινη προσοχή στράφηκε στο φόβο. Καθώς η ανθρώπινη συμπεριφορά προσανατολιζόταν όλο και περισσότερο προς το φόβο, η ανθρωπότητα έχασε την αντίληψη της Παρουσίας μου και άρχισε να βλέπει τον εαυτό της σαν ένα πλήθος από ξεχωριστά και μεμονωμένα άτομα. Μέσα στη σύγχυση, ανέλαβαν τον έλεγχο τα εγώ.
Η Πτώση, όσο ατυχής και να ήταν, δεν έθεσε σε κίνδυνο την ανάπτυξη του σώματός μου. Η κύηση συνέχισε ανεμπόδιστη. Η τραγωδία της Πτώσης ήταν ότι περιόρισε τη συνειδητή σχέση ανάμεσα στο Δημιουργό και τη Δημιουργία. Απέκοψε την ανθρώπινη οικογένεια από τη νοημοσύνη που είχε σχεδιαστεί με σκοπό να την καθοδηγεί.

Η καθοδήγησή μου έρχεται από μέσα. Στην κατάσταση της Πτώσης, οι άνθρωποι αναζητούν καθοδήγηση απέξω. Όταν οι άνθρωποι περιμένουν καθοδήγηση από την ύλη και όχι από το πνεύμα, αρνούνται και την ύλη και το πνεύμα. Χάνεται η ισορροπία, το μοναδικό ανθρώπινο σχέδιο αγνοείται.

Έτσι γεννήθηκε η ανθρώπινη ιστορία. Οι άγγελοί μου ανέλαβαν το έργο τού να ποιμάνουν ένα ημι-συνειδητό είδος όσο αυτό διένυε το πρώτο στάδιο της ανάπτυξής του, διεγείροντας υπομονετικά τη νοημοσύνη, προστατεύοντάς την από την εξαφάνιση, περιμένοντας, περιμένοντας συνέχεια για την σημερινή εποχή.
Η τωρινή εποχή.
Η αγάπη και η συνειδητότητά μου εξαπλώνονται μέσα στον ανθρώπινο χρόνο και μια Νέα Γη αρχίζει να παίρνει μορφή. Μια Αναδυόμενη Πραγματικότητα, ριζωμένη στην αγάπη, το σεβασμό και την ειρηνική συνεργασία αρχίζει να εξαπλώνεται πάνω στο πρόσωπο της Γαίας. Σε σας, ο ερχομός μου φαίνεται σαν μια μακρόχρονη διαδικασία με ένα συγκεκριμένο και μεμονωμένο γεγονός στην κατάληξή της.

Είστε η γενιά μου, η γενιά του Αιώνιου Πνεύματός μου. Εσείς είστε που με ακολουθούσατε από τότε που πρωτοήρθα σε αυτή τη Γη. Επιδίωξα να σας διδάξω τους δρόμους της αγάπης ώστε να μη σας καταστρέψει ο φόβος σας. Τώρα ήρθε ο καιρός που πρέπει να εξαφανιστούν οι ψευδαισθήσεις ολόκληρων γενεών.

Η νοημοσύνη μου περιβάλλει τη Γη σε μια ζώνη πνευματικών συχνοτήτων που καθημερινά αυξάνονται σε πλάτος. Το μόνο που χρειάζεται είναι να στρέψετε την καρδιά σας προς την κατεύθυνσή μου, να μείνετε ήρεμοι και να ακούσετε. Με την αγάπη θα λάβετε τη νοημοσύνη μου. Όσο περισσότερο αγαπάτε, τόσο περισσότερο θα καταλάβετε.
Από ένα κέντρο μέσα στον Ήλιο, που βρίσκεται μέσα σε μια θάλασσα αιώνιας γαλήνης, οι άγγελοι περιμένουν, όπως περιμένει και η Γη, το γαλανόλευκο σύμβολο και η εστία της Συμπαντικής Αλήθειας. Η σκηνή έχει προετοιμαστεί ολοκληρωτικά. Η Ζώσα Πληροφορία είναι παντού διαθέσιμη. Γρήγορα η ανθρώπινη οικογένεια θα συνειδητοποιήσει τι συμβαίνει. Θα πάψει να λειτουργεί σαν πέντε δισεκατομμύρια μεμονωμένα άτομα και γρήγορα, πολύ γρήγορα, θα πάρει τη μορφή ενός Μοναδικού Όντος, ενός Ιερού και Ολοκληρωμένου Παιδιού της Αιωνιότητας που θα αναλάβει τον έλεγχο του πεπρωμένου του. Πόσα απ' αυτά είναι έργα του Αιώνιου; Πόσα απ' αυτά αναδύονται από την ανθρώπινη καρδιά; Εγώ αναδύομαι από την ανθρώπινη καρδιά.

Μια στιγμή που κυοφορεί πολλά, ένα τέταρτο του αιώνα που κυοφορεί πολλά. Σ' όλο το σύμπαν, όλα τα συνειδητά πλάσματα παρακολουθούν. Αν η ανθρώπινη οικογένεια επιλέξει να ζητήσει καθοδήγηση, η επερχόμενη Αφύπνιση θα είναι το ωραιότερο θέαμα που έχει υπάρξει ποτέ σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η επιλογή ανήκει στον άνθρωπο. Και μερικοί άνθρωποι, την έχουν ήδη κάνει.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ανάσταση του Λαζάρου - μέρος Β'

'Το Ευαγγέλιο όπως μου υπαγορεύτηκε' γιατί το έκανε ο Ιησούς;