Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2018

Το "Παιχνίδι του Κρυφτού"



Έχουμε πει πολλές φορές ότι η ζωή στη Γη είναι ένα παιχνίδι... δεν μοιάζει με παιχνίδι... είναι παιχνίδι.  

Αυτό που ακολουθεί είναι μια περιγραφή της ζωής πάνω στον πλανήτη από πληροφορίες που προήλθαν από τις αγαπημένες οντότητες γνωστές ως The Group μέσω του Steve Rother και αποτέλεσαν τη βάση όλων των πληροφοριών που ακολούθησαν μετέπειτα και περιέχονται στο πρώτο βιβλίο με τίτλο ‘Η Ρομφαία του Μιχαήλ’  (Εκδόσεις Κρύων) από τον Steve και Το Γκρουπ. Ακολουθεί η απάντηση Του Γκρουπ στην ερώτηση του Steve
Γιατί είμαστε εδώ;

Θα σας πάμε ένα ταξίδι πίσω…  Όλοι μας βρισκόμαστε μαζεμένοι σε ένα λιβάδι στην βάση ενός βουνού. Είμαστε στην Εστία και παίζουμε όλοι μαζί με την ιδανική αγάπη. Ένας αγαπητός αδελφός πλησιάζει και λέει: Θα ήθελε κανείς εδώ να παίξουμε ένα νέο Παιχνίδι;

Τι είδους Παιχνίδι; ρωτάμε. Είναι σαν αυτά που παίζουμε τώρα;

Όχι, ήρθε η απάντηση. Δεν είναι κάτι που έχουμε ξανακάνει στο παρελθόν. Είναι ένα περίπλοκο Παιχνίδι με πολλές μεταμφιέσεις. Θα φοράμε πέπλα έτσι ώστε να μην μπορούμε πλέον να βλέπουμε ή να ενθυμούμαστε την πραγματική φύση μας… ακόμα και η ύπαρξη του πέπλου θα μας είναι κρυμμένη. Και μετά θα ξεκινήσουμε το Παιχνίδι προσπαθώντας να θυμηθούμε ξανά. Όμως το πέπλο θα είναι τόσο δραστικό που θα έχουμε ξεχάσει όχι μόνο ποιοι είμαστε αλλά και την Εστία. Ακόμα και όταν συναντιόμαστε, καθώς βαδίζουμε στα μονοπάτια μας, θα κοιταζόμαστε στα μάτια και δεν θ’ αναγνωριζόμαστε. Αυτό θα είναι τόσο δραστικό που πολλοί θα κοιτάμε γύρω μας τις μεταμφιέσεις και πραγματικά θα πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο παρά αυτές. Θα κρατήσουμε εν ισχύ όλες τις δυνάμεις μας αλλά δεν θα θυμόμαστε πώς να τις χρησιμοποιούμε ή ακόμα και το γεγονός ότι υπάρχουν... θα πρέπει να τις ανακαλύπτουμε καθώς θα παίζουμε.

Το Παιχνίδι θα παίζεται σε φάσεις και πριν αρχίσουμε κάθε φάση του Παιχνιδιού, θα τοποθετούμε όσα αναμνηστικά θέλουμε στο μονοπάτι μας ως πινακίδες που θα μας βοηθούν στο να θυμηθούμε. Θα είναι καλύτερα να τοποθετούμε πολλά αναμνηστικά, διότι οι περισσότεροι από εμάς θα τα διώχνουν εύκολα με τη λογική τους. Εμείς θα διαλέξουμε τον χρόνο και τον τόπο για τις εισόδους και τις εξόδους σε αυτόν τον Πινάκα Παιχνιδιού. Επίσης θα ορίσουμε τις συνθήκες και τα διδάγματα που επιθυμούμε να ολοκληρώσουμε ενόσω θα βρισκόμαστε κάτω από το πέπλο. Το σκορ μας θα καταγράφεται και οι πόντοι μας θα συγκεντρώνονται από την μια φάση στην επόμενη. Αυτό το σύστημα καταγραφής των πόντων θα χρησιμοποιηθεί από εμάς για να καθοριστεί τι θα συμπεριληφθεί στην επόμενη φάση και όταν φέρνουμε την κάθε φάση του Παιχνιδιού εις πέρας, κάποιες συγκεκριμένες ιδιότητες θα μεταφέρονται στην επόμενη φάση. Θα έχουμε διατηρήσει την βασική ύπαρξη και την προσωπικότητα μας, όμως δεν θα το θυμόμαστε ότι περνάνε μαζί μας μέσω του πέπλου σε κάθε επόμενη φάση.

Το χιούμορ θα είναι πάντα ένα αναμνηστικό που θα περνάει ανεμπόδιστα μέσω του πέπλου και αν ανακαλύπτουμε - όσοι από εμάς θα βρίσκονται στην Αλλη Πλευρά του πέπλου - ότι εσείς μέσα στο Παιχνίδι γίνεστε πολύ σοβαροί, θα γαργαλίζουμε το χιούμορ σας σαν υπενθύμιση ότι είναι μόνο ένα Παιχνίδι αυτό που παίζουμε. Θα υπάρχουν επίσης πολλοί οδηγοί διαθέσιμοι στον δρόμο μας για να μας βοηθούν όταν περιπλανιόμαστε πολύ μακριά από το μονοπάτι μας.

Ω ναι, παραλίγο να ξεχάσω, ένα σημαντικό κομμάτι του Παιχνιδιού… πάντα θα υπάρχει το δικαίωμα της Ελεύθερης Επιλογής. Θα έχουμε απόλυτη επιλογή σε όλα τα θέματα… μπορούμε ακόμη να επιλέξουμε να μη παίξουμε το Παιχνίδι ή να καλέσουμε έναν αντικαταστάτη. Μπορούμε να επιλέξουμε να κρυφτούμε ή να επιλέξουμε να ψάξουμε… εξαρτάται εντελώς από εμάς.
Στον Πίνακα Παιχνιδιού θα παίζει μεγάλο ρόλο η πολικότητα. Αυτό έχει να κάνει με τη μηχανική του ίδιου του Πίνακα Παιχνιδιού και θα είναι απαραίτητο εξάρτημα καθώς θα μας παρέχει την αντίθεση που χρειάζεται. Επιπλέον, η πολικότητα θα μειώνει την όραση μας. Μέσα από μάτια που δεν βλέπουν καθαρά εξαιτίας της πολικότητας, θ’ αντιλαμβανόμαστε πράγματα όπως: Πάνω ή Κάτω, Φώς ή Σκοτάδι, Καλό ή Κακό, Αγάπη ή Φόβος και Σωστό ή Λάθος. Μην αφήσουμε αυτό να μας ξεγελάσει, είναι μόνο μια παραίσθηση για την πλάκα του Παιχνιδιού.

Θα αφήσουμε όλοι μας τις ανώτερες πλευρές του εαυτού μας σε ένα ξεχωριστό μέρος κατά την διάρκεια του Παιχνιδιού, διαφορετικά το Παιχνίδι θα γινόταν πολύ εύκολο. Ο Ανώτερος Εαυτός μας θα είναι πάντα διαθέσιμος για εμάς. Η πρόκληση θα είναι να μάθουμε να τον προσεγγίζουμε και να θυμόμαστε ότι υπάρχει σαν κομμάτι του εαυτού μας. 
Επίσης μπορούμε να διαλέγουμε ξεχωριστούς αγαπημένους να ταξιδεύουν στο πλευρό μας σε κάθε φάση, οι οποίοι θα μας συμβουλεύουν κατά την διάρκεια του Παιχνιδιού. Ακόμη και αυτό, όμως, δηλαδή το να θυμόμαστε τη παρουσία τους, θα είναι κι εκείνο ένα μεγάλο κομμάτι του Παιχνιδιού.

Στόχος του Παιχνιδιού είναι να δούμε πόσοι πολλοί από εμάς μπορούμε να θυμηθούμε ποιοι είμαστε, και τι δημιουργικές δυνάμεις έχουμε. Όταν τελικά θυμηθούμε, τότε θα ξαναενωθούμε με τον Ανώτερο Εαυτό μας και θα ξαναδημιουργήσουμε την Εστία μας στην Άλλη Πλευρά του πέπλου για να αποδείξουμε ότι έχουμε ενθυμηθεί πλήρως.

Λοιπόν…; Ποιος θέλει να παίξει;

Αυτές οι πληροφορίες δημιουργήθηκαν για να κυκλοφορούν και να διανέμονται ελεύθερα, αρκεί να περιλαμβάνουν τις λέξεις: “Copyright μεταφρασμένου υλικού: www.espavo.org"
Mετάφραση: "LightWorker.gr"