Σάββατο, 7 Μαΐου 2016

Πώς να σταματήσουμε την ανησυχία

Copyright www.heretakis.com

Είμαι σίγουρη ότι όλοι γνωρίζουμε τα λόγια του σοφού λαού μας «το κακό θα τριτώσει», αλλά και τη ρήση των αρχαίων προγόνων μας «ενός κακού μύρια έπονται». Αυτά δεν είναι λόγια ειπωμένα στην τύχη καθώς γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει ‘τύχη’ και ‘τυχαίο’. Αν συνεχίσετε την ανάγνωση θα καταλάβετε το νόημα των λόγων αυτών.

Αποδέχεστε την ανησυχία σαν κάτι νορμάλ. Την θεωρείτε ως μια λογική αντίδραση στα προβλήματα της ζωής. Και ξέρετε, επίσης, ότι  δημιουργεί συναισθηματικό άγχος και στρες στο σώμα σας. Και τι κάνετε;

Υπάρχουν κάποια απλά βήματα που αν τα εφαρμόσετε θα νιώσετε καλύτερα εν μέσω ανησυχίας! Αλλά πρώτα επιτρέψτε μου να σας πω γιατί θα πρέπει να σταματήσουμε να ανησυχούμε. Πιστεύω ότι είστε πολύ λογικοί άνθρωποι. Και μόλις καταλάβετε γιατί η Ανησυχία είναι επιζήμια για εσάς, για όλους μας, θα μπορέσετε να ανοιχτείτε και να χρησιμοποιήσετε αβίαστα τη διαδικασία που σας προτείνω.

Η ανησυχία δεν είναι απλώς ένα αθώο μικρό πράγμα που κάνουμε σιωπηλά, ιδιωτικά στο μυαλό μας. Κάπου στην πορεία, αποκτήσαμε την εσφαλμένη αντίληψη ότι, προκειμένου να δείξουμε πόσο φροντίζουμε, πόσο ενδιαφερόμαστε και πόσο συναισθηματικά επενδύουμε σε κάτι, πρέπει να ανησυχούμε.

Η ανησυχία ποτέ δεν βοηθά... στην πραγματικότητα, μας πληγώνει, επειδή οι σκέψεις που μας προκαλούν φόβο δρουν ως αρνητική επιβεβαίωση. Εντυπώνουμε επανειλημμένα στην ψυχή και στο υποσυνείδητό μας οράματα αρνητικής έκβασης. Αυτοϋπνωτιζόμαστε με τις δυστυχίες που τόσο διακαώς επιθυμούμε να αποφύγουμε. Και μέσα από τη λειτουργία του Νόμου της Έλξης, εκδηλώνουμε αυτήν την πραγματικότητα ως μέλλον μας, και το χειρότερο, την επαναλαμβάνουμε εσαεί.

Επιτρέποντας στους φόβους μας να τρέχουν αχαλίνωτα και ανεξέλεγκτα στο νου μας κάνουμε μια πολύ κακή χρήση της δημιουργικής δύναμης που διαθέτουμε όλοι. Θυμηθείτε, μπορούμε να δημιουργήσουμε την πραγματικότητά μας μέσω της συνειδητής εστίασης του νου μας.

Ξέρω ότι θέλουμε όλοι να πετύχουμε κάτι καλύτερο. Ξέρω ότι θέλουμε να βιώσουμε καταπληκτικά αποτελέσματα στους τομείς που αντιμετωπίζουμε προκλήσεις. Και πιστεύω ότι μπορεί ο καθένας. Ας φτάσουμε τώρα στο πώς με αυτά τα λίγα απλά βήματα.

Βήμα 1: Παρατήρηση

Κατ 'αρχήν, πάρτε την απόφαση ότι θα παρατηρείτε τον εαυτό σας για να τον ‘πιάσετε’ όταν αρχίσει να ανησυχεί. Με τον τρόπο αυτό θα καταλαβαίνετε αμέσως πότε αρχίζετε να ανησυχείτε.

Βήμα 2: Κι αν δεν...;

Δεύτερον, ρωτήστε τον εαυτό σας "Τι θα γινόταν αν συνέβαινε - αντιθέτως - το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα"; Θέστε υπό αμφισβήτηση τους φόβους που σας κλέβουν την ενέργεια, συναισθηματικά. Θυμηθείτε, το μέλλον είναι μια πιθανότητα. Το μέλλον δημιουργείται από τις σκέψεις, τα συναισθήματα και τις προσδοκίες που βγάζετε προς τα έξω την παρούσα στιγμή. Πείτε: «Κι αν συνέβαινε το εντελώς αντίθετο;» και φανταστείτε τη δυνατότητα της χαράς, της απόλαυσης και της επιτυχίας, νιώστε το ζεστό κύμα εμπιστοσύνης, της πίστης και της αγάπης να εξαπλώνεται ​​και να σας καλύπτει.

Βήμα 3: Ο φόβος δείχνει πίστη στην Αρνητικότητα

Τρίτον, υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι, όταν προβάλετε τους φόβους σας στο μέλλον, θέτετε την πίστη σας 100% στην εκδήλωσή τους. Πάντα δείχνετε εμπιστοσύνη. Η δυνατότητα να έχετε πίστη είναι ενσωματωμένη στην ύπαρξή σας. Πρέπει απλά να κατευθύνετε συνειδητά το επίκεντρο της δύναμης της πίστης σας. Ρωτήστε τον εαυτό σας, «Πού τοποθετώ την εμπιστοσύνη μου»; Όταν εμπιστεύεστε τους φόβους σας, επενδύετε όλη τη δημιουργική δύναμη της προσδοκίας, οραματισμού και προβολής στην αρνητικότητα. Αυτή είναι μια λανθασμένη χρήση της πίστης.

Επιλέξτε τη θετικότητα. Επιλέξτε να δείξετε εμπιστοσύνη στο αποτέλεσμα που επιθυμείτε. Μερικές φορές, η επιλογή είναι τόσο απλή όσο η αναδιάταξη των επίπλων σας μέσα στο νου σας. Και άλλες φορές, όταν έχετε ασκηθεί επί χρόνια να υπνωτίζεστε με την αρνητικότητα, μπορεί να δυσκολευτείτε περισσότερο να κάνετε αυτή την αλλαγή. Η λύση βρίσκεται στο να χρησιμοποιήσετε τη βοήθεια μιας πρότασης. Δημιουργήστε ένα μάντρα από μια απλή φράση ...ποιο θέλετε να είναι το αποτέλεσμα και τι θέλετε να πιστεύετε ότι θα γίνει... σε χρόνο ενεστώτα: «Είμαι υγιής και έχω αφθονία». Με τη συνεχή αυτή επιβεβαίωση, θα αποκτήσετε και την εμπιστοσύνη.

Βήμα 4: Αποφασίστε να μην ανησυχείτε

Το τέταρτο βήμα είναι το πιο σημαντικό. Κι είναι τόσο ισχυρό που, αν τη στιγμή του άγχους ξεχάσετε το δεύτερο και το τρίτο βήμα, αυτό και μόνο (το τέταρτο) θα μπορέσει να σώσει την ημέρα για σας.

Πείτε ότι δεν θα ανησυχείτε για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αυτό το χρονικό διάστημα μπορεί να είναι το υπόλοιπο της ημέρας, οι επόμενες ώρες ή τα επόμενα 15 λεπτά. Χρησιμοποιήστε την περίπτωση των 15 λεπτών μη-ανησυχίας μόνο εάν είστε τόσο ανήσυχοι που βρίσκεστε στο σημείο 10 της κλίμακας ανησυχίας από το 0-10.

Είναι σημαντικό η χρονική περίοδος που θα ορίσετε να είναι σε λογικά πλαίσια, σε πλαίσια που ξέρετε ότι μπορείτε να χειριστείτε. Δεν έχει απολύτως καμία χρησιμότητα να πείτε στον εαυτό σας ότι δεν θα ανησυχήσετε ποτέ ξανά.

Στην αρχή ίσως χρειαστεί να επαναλάβετε αυτή την απόφαση μερικές φορές. Αλλά η αποφασιστικότητα θα δημιουργήσει ένα μηχανισμό μέσα σας και μετά θα γίνεται αυτόματα.
Copyright www.heretakis.com
Αυτή η απλή διαδικασία των 4 βημάτων θα σας γλιτώσει από το συναισθηματικό ταρακούνημα της ανησυχίας και θα σας κάνει πιο συνειδητούς δημιουργούς της ζωής σας. Και αν όλοι αποφασίζαμε να εστιαζόμαστε σε αυτά που επιθυμούμε για το μέλλον μας, αντί σε εκείνα που ακούμε και βλέπουμε στα ραδιόφωνα και στις τηλεοράσεις μας, να είστε βέβαιοι ότι η κατάσταση θα άλλαζε μέσα σε λίγους μήνες. Αλλά δεν το κάνουμε... και αυτό δείχνει πόσο μας ευχαριστεί η κατάσταση που ζούμε!

Α.Ν.



















Δεν υπάρχουν σχόλια: