Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

Τα Νέα Παιδιά είναι εδώ


Σήμερα θ’ ασχοληθούμε με το θέμα των παιδιών, επειδή στο τελευταίο σεμινάριο «Το Ταξίδι και το Σχέδιο της Ψυχής» προέκυψε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για τα παιδιά Ίντιγκο και το Σύνδρομο Έλλειψης Προσοχής (Σ.Ε.Π.) ή Σύνδρομο Έλλειψης Προσοχής με Υπερδραστηριότητα (Σ.Ε.Π.Υ).
Οι πληροφορίες που ακολουθούν είναι από το βιβλίο KRYON VIII. Μιλάει η Τζαν Τόμπερ, συγγραφέας του βιβλίου ‘Παιδιά σε Βαθύ Μπλε’ στον δημοσιογράφο Ρικ Μάρτιν της εφημερίδας The Spectrum του Λας Βέγκας.

Εισαγωγή από τον Ρικ Μάρτιν.
Ο Χριστός, πριν από 2000 χρόνια, ευλόγησε τα παιδιά που του είχαν πάει κοντά του. Τα παιδιά είναι αυτά που θα επαναφέρουν τον κόσμο στο δρόμο της αγάπης.
Για πολλούς ανθρώπους δεν αποτελεί είδηση ότι κάτι πολύ ιδιαίτερο συμβαίνει με τα παιδιά σε αυτόν τον κόσμο. Συμβαίνει εδώ και καιρό. Από τη δεκαετία του 1970. Η Nancy Ann Tappe, που έχει το χάρισμα να βλέπει την αύρα των ανθρώπων, τα ονόμασε παιδιά Ίντιγκο από το χρώμα που υπερισχύει στην αύρα τους.
Ας περάσουμε τώρα στη συζήτηση με την Τζαν Τόμπερ γι’ αυτά τα υπέροχα, ατίθασα, προκλητικά και συχνά απελπιστικά παιδιά.

Μάρτιν: Τι ακριβώς είναι τα παιδιά Ίντιγκο;
Τόμπερ: Είναι ένα παιδί που εκδηλώνει ένα νέο σύνολο από ψυχολογικά χαρακτηριστικά και δείχνει ένα μοντέλο συμπεριφοράς που γενικά δεν είχε καταγραφεί παλαιότερα.
Μάρτιν: Πώς βλέπει η Νάνσυ το χρώμα; Με πόση ακρίβεια;
Τόμπερ: Η Νάνσυ είναι φίλη μου από τα μέσα της δεκαετίας του ’70. Πάσχει από ένα σύνδρομο όπου δυο από τα νευρολογικά της συστήματα διασταυρώνονται και αυτό δημιουργεί μια κατάσταση που μπορεί κυριολεκτικά να βλέπει την ανθρώπινη αύρα. Είναι σαν μια φωτογραφική μηχανή Κίρλιαν και βλέπει ηλεκτρομαγνητικά πεδία και τα χρώματα και τις συχνότητες. Είναι μια θαυμάσια γυναίκα, υπέροχη μεταφυσικός και δασκάλα. Παρατήρησε πολύ νωρίς ότι υπήρχε ένα νέο χρώμα στην αύρα, σε ορισμένα νεογέννητα παιδιά, όταν εργαζόταν για το Διδακτορικό της Δίπλωμα. Η Νάνσυ είπε ότι από το 1980 και μετά, το 80% των παιδιών είναι Ίντιγκο. Και από το 1995 το ποσοστό είναι πολύ υψηλότερο, τόσο που χρειάζεται να εξετάσουμε τι συμβαίνει.
Βλέπουμε μια νέα γενιά Δασκάλων να φθάνει στον πλανήτη. Είναι η ελπίδα για το μέλλον. Είναι η ελπίδα μας για το παρόν.
Οι γονείς έχουν να αντιμετωπίσουν πολύ παλαιές ψυχές μέσα σε μικροσκοπικά σώματα, που τις περισσότερες φορές γνωρίζουν περισσότερα από τους γονείς τους!
Καθώς ταξιδεύουμε με το Λη (Κάρολ) και δουλεύουμε με ανθρώπους, γονείς, νηπιαγωγοί και δάσκαλοι μας έλεγαν πως δεν ήξεραν τι να κάνουν, και πως αναγνώριζαν ότι είχαν να κάνουν με κάποιες πολύ ασυνήθιστες παλαιές ψυχές.
Μάρτιν: Πώς μπορούν να βοηθηθούν οι γονείς;
Τόμπερ: Θέλουμε να βοηθήσουμε πολύ τους γονείς, που βλέπουν σαν λύση μόνο μια συνταγή Ritalin (φάρμακο καταστολής). Ξέρεις, οι Δάσκαλοι επιστρέφουν ως άτομα με κυρίαρχο το δεξί ημισφαίριο του εγκαφάλου, σε έναν κόσμο όπου κυριαρχεί το αριστερό ημισφαίριο. Στην πραγματικότητα είναι ψυχές που έχουν ενοποιήσει το δεξί με το αριστερό μέρος, και γι’ αυτό βλέπουμε να εκδηλώνεται περισσότερη συνειδητότητα δεξιού ημισφαιρίου από ποτέ – δηλαδή ανεπτυγμένη διαίσθηση, κλπ.
Μάρτιν: Θα πρέπει να είναι δύσκολο.
Τόμπερ: Μιλάμε για τη θεϊκή Θηλυκή Ενέργεια που έρχεται αυτή την εποχή – και στην κατάλληλη ώρα. Η αίσθησή μου είναι ότι τα Ίντιγκο άνοιξαν το δρόμο ώστε να μπορεί να έρθει και να γειωθεί η Θηλυκή Ενέργεια με ομαλό τρόπο. Χρειαζόταν να υπάρξει μια «κρίσιμη μάζα» που θα προετοιμάσει το δρόμο και άλλων παιδιών που είναι να έρθουν. Γιατί η ενέργεια πρέπει να είναι αρκετά λεπτή για να μπορούν να έρχονται σε φυσικό σώμα και να μπορούν να παραμείνουν στο περιβάλλον χωρίς να φεύγουν γρήγορα, από την κούνια ή ακόμα νωρίτερα.
Μάρτιν: Πάνω σε αυτό, θέλω να συζητήσουμε για τη λανθασμένη διάγνωση του Συνδρόμου Έλλειψης Προσοχής (Σ.Ε.Π.) και του Συνδρόμου Έλλειψης Προσοχής με Υπερδραστηριότητα (Σ.Ε.Π.Υ.) και για τη χρήση του Ritalin για να ναρκώνουν αυτά τα παιδιά.
Τόμπερ: Η παραγωγή του Ritalin έχει επταπλασιαστεί μέσα στα τελευταία οκτώ χρόνια, και το 90% καταναλώνεται στις Η.Π.Α. αυτό που συμβαίενι είναι ότι έχουμε ένα πρότυπο νέων ψυχών, όντων, που έρχονται στη Γη. Τους αναγκάζουμε να χωθούν σε μια κοινωνία αριστερού εγκεφάλου, όπου τιμώνται εκείνοι στους οποίους κυριαρχεί το αριστερό ημισφαίριο. Και δεν τιμώνται εκείνοι στους οποίους κυριαρχεί το δεξί ημισφαίριο – δηλαδή ο καλλιτέχνης, ο μουσικός, ο χορευτής, ο ζωγράφος, ο συγγραφέας ή ο δημιουργικά σκεπτόμενος. Για να κερδίσουν τα χάδια και τις αγκαλιές και το σεβασμό πρέπει να προσπαθήσουν να ενταχθούν στο παλαιό σύστημα. Οι ψυχές αυτές, ως Δάσκαλοι που είναι γνωρίζουν ότι τώρα προχωράμε στην εποχή που τιμάται ο τρόπος λειτουργίας του δεξιού εγκεφάλου, και ότι εκείνοι είναι ένα σημαντικό μέρος αυτής της εποχής.
Έτσι λοιπόν, δεν πρόκειται να ενταχθούν, ακόμα και αν το επιλέξουν. Είναι εδώ σε αποστολή ζωής – και αυτό είναι πολύ σημαντικό. Είναι εδώ σε αποστολή ζωής! Δεν βρίσκονται για να ενταχθούν. Είναι εδώ για να τα κατανοήσουμε, να μάθουμε από αυτά, και να τους επιτρέψουμε να μας διδάξουν ένα νέο τρόπο ύπαρξης.
Υπάρχουν τόσο πολλές εκπληκτικές εναλλακτικές μέθοδοι, που απαιτούν ίσως λίγο περισσότερο κόπο, αλλά δεν το αξίζει αυτό το παιδί σας; Το Ritalin δεν θεραπεύει. Είναι ένα μέσον κάλυψης μόνο. Αναπόφευκτα θα χρειαστεί κάποια στιγμή να διακόψουν το ναρκωτικό και να αντιμετωπίσουν τις εμπειρίες ζωής που είναι να έχουν. Και τι γίνεται με τον χαμένο ‘ναρκωμένο χρόνο;’

Οι άνθρωποι που πάσχουν από ΣΕΠ ή ΣΕΠΥ έχουν έλλειψη επαρκών ποσοτήτων νευροδιαβιβαστών, ιδιαίτερα σεροτονίνης. Η σεροτονίνη παράγεται στον εγκέφαλο με την παρουσία Β6 και τρυπτοφάνης. Η τρυπτοφάνη είναι ένα αμινοξύ. Αν δεν υπάρχουν επαρκείς ποσότητες τρυπτοφάνης και Β6, το σώμα δεν μπορεί να παράγει σεροτονίνη. Επομένως οι άνθρωποι χρειάζονται συμπλήρωμα τρυπτοφάνης και/ή Β6. εάν το σώμα παίρνει αρκετές τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και τρυπτοφάνη, δεν θα υπάρχει πρόβλημα με την παροχή αμινοξέων. Ο λόγος ασβεστίου/μαγνησίου είναι επίσης αποφασιστικός παράγοντας. Ανεπάρκεια μαγνησίου μπορεί να επιφέρει υψηλά επίπεδα ινσουλίνης, τα οποία μειώνουν τη σεροτονίνη. Επομένως είανι απαραίτητο να διασφαλίζεται και επαρκής λήψη μαγνησίου επιπλέον από τη Β6 και τα αμινοξέα. (Από το βιβλίο The ADD and ADHD Diet των Rachel Bell και Dr. Howard Peiper).  

Μάρτιν: Έχετε μια εκπληκτική λίστα στην ηλεκτρονική σας σελίδα με Μοντεσσοριανά σχολεία και σχολεία Waldorf.  Και λέτε πως αυτά είναι εξαιρετικά για τα Ίντιγκο. Τι γίνεται με τα Ίντιγκο που γεννιούνται σε οικογένειες μη προνομιούχες οικονομικά; Τι προτείνετε στους ανθρώπους που δεν μπορούν να πληρώσουν τέτοιου είδους εκπαίδευση;
Τόμπερ: Η κατ’ οίκον διδασκαλία έχει εξαιρετικά αποτελέσματα, από ό,τι ακούμε. Αλλά και αυτή είναι ακριβή λύση. Γνωρίζω πως υπάρχουν εκπαιδευτικοί που είναι επίσης μεταφυσικοί, οι οποίοι τώρα ενώνουν τις δυνάμεις τους και εργάζονται για να στήσουν τις νέες μορφές εκπαίδευσης. Θέλω να μοιραστώ με τους γονείς το τι μπορούν να κάνουν για να έχουν αποτελέσματα. Αντιμετωπίστε τα σαν να είναι οι καλύτεροί σας φίλοι, επειδή αυτό είναι. Φερθείτε τους με σεβασμό. Ποτέ μην τα υποτιμάτε. Ποτέ. Να εξηγείτε πάντοτε γιατί τους δίνετε τις οδηγίες που δίνετε. Ποτέ μη λέτε: «Επειδή το θέλω εγώ». Αντί γι’ αυτό πείτε: «Επειδή αυτό θα με βοηθήσει σήμερα. Είμαι λίγο κουρασμένος/νη. Χρειάζομαι βοήθεια από σένα». Να ξέρετε ότι η ειλικρίνεια θα τα κερδίσει επειδή είναι διαισθητικά. Ξέρουν τι συμβαίνει καθώς το σκέπτεστε. Κάντε τους συνεργάτες σας. Να ξέρουν ότι πάντοτε έχουν μια ψήφο. Να είστε εκεί, μαζί τους. Και να τους εξηγείτε το κάθε τι. Και τώρα ξέρουμε ότι μπορεί να τους μιλάτε πριν από τη γέννηση. Αρχίστε νωρίς – τι θα λέγατε για πριν από τη σύλληψη! Ξέρετε, η ψυχή γνωρίζει σε ποιο σώμα θα μπει από πριν…

Αν υπάρξουν σοβαρά προβλήματα, δεν σας λέμε να μην πάτε στους γιατρούς. Κοιτάξτε και τις εναλλακτικές μεθόδους. Για παράδειγμα, διατροφή, ομοιοπαθητική, συμπληρώματα διατροφής, χειροπρακτική και αντιστροφή πολικότητας. Κοιτάξτε τι υπάρχει από ολιστικές τεχνικές. Δίνετέ τους ασφάλεια, αποφύγετε την αρνητική κριτική. Ενθαρρύνετε τις προσπάθειές τους. Το παιδί Ίντιγκο δεν είναι φτιαγμένο για να υπακούει τυφλά. Να μιλάτε μαζί του. Γνωρίζουν ποιοι είναι, έρχονται με αίσθηση και γνώση. Υπάρχει ένας νέος τρόπος γονικής φροντίδας και αφορά το προχώρημα μέσα στην αγάπη. Η βάση είναι η αγάπη. Οι ψυχές αυτές έρχονται από τη δέκατη διάσταση. Αυτή η διάσταση σχετίζεται με τον ήχο και το χρώμα και εκπέμπει μια ιριδίζουσα ενέργεια. Επιτρέψτε στη γνώση τους να ρέει. Δημιουργείστε ένα ιερό και αρμονικό σπιτικό. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί καίγοντας φασκόμηλο, οινόπνευμα και άλατα Epsom, και ορισμένα είδη θυμιάματος. Τιμήστε το σπίτι σας σαν ναό ώστε το παιδί σας να μπορεί να έρθει σπίτι σε γονείς που το αγαπούν σε ένα καθαρό γεμάτο αγάπη περιβάλλον.
Μάρτιν: Τα ονομάζετε «καταστροφείς συστημάτων». Τι εννοείτε με αυτό;
Τόμπερ: Καθώς θα προχωράμε στη Νέα Εποχή, αυτή τη Χρυσή Εποχή, τα παλαιά συστήματα δεν ταιριάζουν στο νέο καλούπι. Έτσι τα παιδιά είναι εκεί ως εκείνοι που θα σπάσουν, για παράδειγμα, το εκπαιδευτικό σύστημα όπως έχει υπάρξει εδώ και εκατό χρόνια. Δεν θα συμβιβαστούν με κάτι επειδή απλώς έτσι ήταν πάντα. Έτσι, γνωρίζοντας ότι έχουμε ένα πλήθος οντοτήτων που έρχονται στον πλανήτη και που είναι «καταστροφείς συστημάτων», μπορούμε να έχουμε μια πολύ καλή εικόνα του πού πηγαίνουμε. Το μυαλό μου και η καρδιά μου γεμίζουν δέος. Είναι τόσο τρομερό να γνωρίζουμε ότι βρίσκονται εδώ και εργάζονται μαζί μας – επιτέλους.
Μάρτιν: Ας μιλήσουμε για τη χρήση των παλαιών κόλπων της ενοχής και της ντροπής σαν εργαλεία διαμόρφωσης της συμπεριφοράς αυτών των παιδιών.
Τόμπερ: Δεν αποδίδουν! Τα Ίντιγκο ξέρουν ποιοι είναι. Απλώς οι γονείς θα απογοητευθούν και θα απελπιστούν. Θα επιφέρουν ένα πολύ διαταραγμένο ενεργειακό πεδίο γύρω τους το οποίο θα ματαιώσει οποιαδήποτε συζήτηση, οποιαδήποτε πραγματική βοήθεια. Απλώς δε θα λειτουργήσει. Εμείς έχουμε μια ολόκληρη κουλτούρα ανθρώπων που μεγάλωσαν με: «Περίμενε να γυρίσει ο Πατέρας σου και θα δεις!» Είμαι σίγουρη ότι το έχετε ακούσει αυτό αρκετές φορές. Τώρα δεν αποδίδει. Ωστόσο, τα παιδιά αυτά δεν είναι παλιόπαιδα. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στη συνείδησή τους. Θα δοκιμάσουν τους γονείς για να δουν ποιοι είναι οι βασικοί κανόνες. Πόσο μπορώ να το τραβήξω αυτό; Τι μπορώ να κάνω; Τι είναι αληθινά σημαντικό για τους γονείς μου; Τι δεν είναι σημαντικό; Και πρόκειται να μάθουν να βλέπουν πώς μπορούν να διαπραγματευτούν με τους γονείς τους. Έτσι, αν ένας γονέας έρχεται με πνεύμα διαπραγματευτικό, τότε πρόκειται να βρεθούν από το ίδιο στρατόπεδο. Είναι πραγματικά συναρπαστικό να τα βλέπεις σε δράση. Φέρνει μεγάλη χαρά όταν τα βλέπεις με γονείς ευσυνείδητους, που έχουν αγάπη, που έχουν συνενώσει το νου, το σώμα και το πνεύμα μέσα από την αγάπη.
Μάρτιν: Θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε στα επόμενα χρόνια τι είδους νέα επαγγέλματα θα εμφανιστούν σαν αποτέλεσμα των παιδιών αυτών.
Τόμπερ: Και εφευρέσεις, νέοι τρόποι λειτουργίας των πραγμάτων!
Μάρτιν: Εννοώ ότι αυτό βγάζει κάπως τον παλαιό γιατρό, δικηγόρο, πυροσβέστη έξω από την εξίσωση των επιλογών. (Γέλια).
Τόμπερ: Έτσι είναι. Και αληθινά θα μας οδηγήσει σε νέους δρόμους σκέψης και ύπαρξης.
Μάρτιν: Σας ευχαριστώ πολύ για την εμπνευσμένη συνέντευξη.
                                                                                                                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια: