Τετάρτη, 4 Απριλίου 2012

Λίντα Ντίλλον - το 1984 πέθανα

Η Λίντα Ντίλλον γράφει στο βιβλίο της "Η Μεγάλη Αφύπνιση-2012" (The Great Awakening 2012).
Τη νύχτα της 27ης Δεκεμβρίου 1984, πέθανα. Η οδήγηση προς το σπίτι ήταν πολύ δύσκολη. Αλλά ακόμα δεν είχα δει τίποτα. Βγαίνοντας από την εθνική βρήκαμε πάγο. Οι ρόδες γλίστρησαν, το αυτοκίνητο βγήκε από το δρόμο και στη συνέχεια πέσαμε στο γκρεμό αναπηδώντας σε κάθε βράχο του λόφου. Τότε ήταν που έφυγα από το σώμα μου και βρέθηκα στην κρύα χειμωνιάτικη νύχτα παρέα με τον φύλακα άγγελό μου τον Ναθαναήλ.

Ποιο ήταν πιο παράξενο; Να στέκομαι στον αέρα ή το να ’μαι μ’ έναν άγγελο; Άγγελε, κάτω τα χέρια. Δεν ένιωθα πόνο, μόνο μια ζεστή γνώριμη σύνδεση. Με ευγενικό τρόπο ο Ναθαναήλ μου είπε ότι ήταν ώρα να επιλέξω. Να παραμείνω ή να επιστρέψω σπίτι – να πεθάνω. Δεν ήταν δραματική η στιγμή. Ένιωθα ήρεμα, ειρηνικά, απλά έπρεπε να επιλέξω. Γνώριζα ξεκάθαρα ότι δεν είχα ολοκληρώσει την αποστολή μου ή τους λόγους για τους οποίους είχα γεννηθεί. Δεν γνώριζα ποιοι ήταν αυτοί οι λόγοι, αλλά γνώριζα πέρα από κάθε αμφιβολία ότι ακόμα δεν είχα τελειώσει. Κι έτσι επέλεξα να ζήσω.

Η ανάρρωση ήταν μακρά και επίπονη – την εποχή εκείνη δεν γνώριζαν πολύ καλά πώς να επαναφέρουν σπασμένα κορμιά και κεφαλικές κακώσεις. Αλλά όσα συνέβησαν εκείνα τα χρόνια είναι η αρχή της ιστορίας. Είχα ανέκαθεν ισχυρή πνευματική ζωή και σύνδεση με το σύμπαν. Δούλευα στις κοινωνικές υπηρεσίες βοηθώντας ανθρώπους και κοινότητες με προβλήματα που είχαν σχέση με αναπηρίες και λίγες ευκαιρίες επιβίωσης. Τα πήγαινα αρκετά καλά και η εργασία εκείνη ήταν το ξεκίνημα του έργου που αργότερα έγινε της ψυχής μου το μόνο ταξίδι.

Στην προσπάθεια να παραμείνω πνευματικά υγιής και να απαλύνει ο πόνος, μου πρότειναν να δοκιμάσω το διαλογισμό. Αν και είχα ασκηθεί στη βαθιά προσευχή και είχα κάνει λίγη γιόγκα, ο διαλογισμός μού ήταν ξένη ιδέα. Επειδή όμως βρισκόμουν στο κρεβάτι χωρίς άλλες εναλλακτικές για τον πόνο, τον ξεκίνησα. Χαλάρωσα, άρχισα με μια μικρή προσευχή και ζήτησα βοήθεια. Αμέσως μια πελώρια χρυσή σφαίρα εμφανίστηκε στα μάτια του νου μου, αιωρούμενη από πάνω μου, ενώ πηγαινοερχόταν από το κεφάλι μέχρι κάτω τα πόδια και πάλι πίσω. Αυτό κράτησε κάμποση ώρα. Μετά, μια σφαίρα από το πιο όμορφο σμαραγδί πράσινο που είχα ποτέ δει, έκανε την εμφάνισή της επαναλαμβάνοντας την ίδια διαδικασία. Ένιωθα ζεστή και χαλαρή ενώ ο πόνος είχε μειωθεί. Ουάου – κάτι καλό θα υπήρχε σ’ εκείνο το διαλογισμό.

Μετά από μερικές μέρες ήμουν αισθητά καλύτερα, σωματικά και συναισθηματικά, αλλά και περίεργη – τι μου συνέβαινε; Έτσι ένα πρωί, όταν η χρυσή σφαίρα έκανε όπως πάντα την εμφάνισή της, ρώτησα, «Ποιος είσαι;» Δεν γνωρίζω το λόγο, αλλά ήξερα με σιγουριά ότι ήταν «κάποιος». Μια φωνή απάντησε, «Είμαι ο Γαβριήλ, ο Κρίνος της Αγάπης, η Σάλπιγγα της Αλήθειας». Επανέλαβα το ίδιο και στη σμαραγδένια σφαίρα, όπου έλαβα μια πιο σεμνή απάντηση, «Είμαι ο Ιάκωβος, ο Απόστολος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, Υιού του Θεού». Τότε κατάλαβα ότι εκείνη τη στιγμή ξέφυγα από την κατάθλιψη και την απελπισία. Επειδή όμως ένιωθα καλύτερα αγνόησα κάθε λογική και συνέχισα τη διαδικασία.

Μετά από δυο εβδομάδες καθημερινής ρουτίνας, προσπάθησα να σηκωθώ και να πάω στο τραπέζι της κουζίνας για να πάρω χαρτί και μολύβι. Μπορείτε να πείτε πως βρισκόμουν σε αλλοιωμένη νοητική κατάσταση. Μετά από μερικές μουτζούρες και κύκλους στο χαρτί, το χέρι μου άρχισε να κινείται από μόνο του και εμφανίστηκαν οι λέξεις, «Καλώς ήρθες στο Συμβούλιο της Αγάπης». Αμέσως ρώτησα ποιοι ήταν και η απάντηση που μου έδωσαν είναι η παρακάτω:

«Το Συμβούλιο της Αγάπης είναι η ιερή συμμαχία του Θεού, αποτελούμενη από αγγέλους, Αρχαγγέλους, φωτισμένους αγίους, τους Αποστόλους, τις Ενωμένες Δυνάμεις των Εξώτερων Γαλαξιών, και τους Αναληφθέντες Δασκάλους. Σκοπός του Συμβουλίου είναι η μετάδοση της Θεϊκής Ακτινοβολίας και Αγάπης στις καρδιές όλων των όντων που επιθυμούν να ευθυγραμμιστούν και να λάβουν. Το Συμβούλιο είναι αγγελιοφόρος του Ενός και το μήνυμα είναι Αγάπη. Ο προεξάρχων  αγγελιοφόρος του Συμβουλίου είναι ο Αρχάγγελος Γαβριήλ, ο Κρίνος της Αγάπης, η Σάλπιγγα της Αλήθειας».

Σαν να μην ήταν αρκετά όλα αυτά για μια ολόκληρη ζωή, όταν ρώτησα τι ήθελαν από μένα, η απάντηση του Γαβριήλ ήταν ότι ήθελαν να μιλήσουν και να διδάξουν και να προετοιμάσουν την ανθρωπότητα για τη Μετακίνηση. Δεν είχα ιδέα τι ήταν η Μετακίνηση – ήταν αρκετό για μένα το ότι μιλούσα σε μη-φυσικές οντότητες και μου έλεγαν ότι ήμουν ο αγγελιαφόρος τους για να βοηθήσω τον κόσμο να προετοιμαστεί για τη Μετακίνηση!

Ωστόσο, άρχισαν να μιλάνε για τη Μετακίνηση – και παρόλο που πρωταρχικοί ομιλητές ήταν ο Γαβριήλ και ο Απόστολος Ιάκωβος, ερχόντουσαν σε κανονική βάση και άλλοι από το ουράνιο βασίλειο, ιδιαίτερα ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, ο Ιησούς και η Παναγία.
Το Συμβούλιο μου είπε ότι η Μετακίνηση ήταν μια μετακίνηση της Γης και της ανθρωπότητας από την τρίτη διάσταση και τη διττότητα στην έβδομη διάσταση της Συνειδητότητας του Χριστού. Τμήμα αυτής της Μετακίνησης ήταν μια κλίση του άξονα της Γης προς το νότο, από νοτιοδυτικά, κατά 7,3 μοίρες, κάτι που θα είχε σαν αποτέλεσμα μαζικές καταστροφές και θα επιβίωνε περίπου το 3% του πληθυσμού. Ήταν απαραίτητο να γίνουν μεγάλες προετοιμασίες και μετατοπήσεις πολλών σε άλλους τόπους, αν ήταν να επιβιώσουν. Αυτό, μου εξήγησαν, ήταν όχι μόνο ένας καθαρμός της επιφάνειας της Γης, εξαιτίας της καταστροφής που είχε προκληθεί στη Γαία, αλλά το ξεδίπλωμα του Θεϊκού Σχεδίου. Η απόφαση ήταν της Γαίας, για να καθαρίσει το πρόσωπό της και ν’ αρχίσει ξανά με το αυθεντικό σχέδιο της Συμπαντικής Μητέρας, που για τη Γη ήταν να γίνει πλανήτης Αγάπης – ένα μέρος όπου οι άγγελοι θα μπορούσαν να έρχονται και να παίζουν και να βιώνουν σωματικές εμπειρίες, να έχουν την ευκαιρία να βιώνουν την Αγάπη και τη χαρά με μορφή. (Ευτυχώς αυτή η εκτίμηση άλλαξε – Διαβάστε παρακάτω).

Περιττό να πω ότι αυτή η πληροφορία ήταν πολύ βαριά για μένα – αν πίστευα (και πίστευα) αυτά που μου είπαν, τότε μαζικές καταστροφές θα λάμβαναν χώρα τα επόμενα χρόνια στο μέλλον, κι εγώ θα ήμουν κάτι σαν σύγχρονος Νώε. Αν πάλι δεν ήταν αλήθεια, τότε σίγουρα είχα χάσει το νου μου. Ένιωθα επίσης ότι είχα χάσει τη ζωή μου με όλα εκείνα τα τραύματα που είχα, κολλημένη σε μιαν «ανάρρωση». Δεν υπήρχε νικητής στην κατάσταση. Όμως, την ίδια στιγμή μια θαυμαστή πόρτα άνοιγε για μένα. Η σύνδεση με αυτά τα όντα ήταν τόσο δυνατή, τόσο γεμάτη αγάπη, τόσο θεραπευτική και τόσο αληθινή! Δεν ένιωθα απομονωμένη ή μόνη, ένιωθα πως με αγαπούσαν, με νοιάζονταν και με υποστήριζαν, σαν να γνώριζαν το μέγεθος των αποκαλύψεων και αυτών που μου ζητούσαν να κάνω. Δεν ήθελα να αφήσω αυτή τη σύνδεση.

Ένα πρωί, καθώς βρισκόμουν στο τραπέζι της κουζίνας, οι αόρατοι φίλοι μου επικοινώνησαν για λίγο μαζί μου και μετά μου έγραψαν ότι δεν θα γράφουν πια. Καταρρακώθηκα. Τελικά θα μου έπαιρναν αυτή την απίστευτη σύνδεση. Η αίσθηση της απώλειας ήταν συντριπτική. Γύρισα τρεκλίζοντας στο κρεβάτι μου και τράβηξα τα σκεπάσματα μέχρι πάνω από το κεφάλι μου. Έμεινα εκεί σε μαύρη κατάθλιψη για μέρες. Ο δεσμός αυτός ήταν πολύ γλυκός, ένιωθα πληρότητα …και τότε ικέτεψα.

Γύρισα πάλι στο τραπέζι της κουζίνας και την πρωινή τελετουργία, ανήσυχη, φοβισμένη σαν τρελή. Τι είδους όντα αγάπης θα έκαναν κάτι τέτοιο – δεν είχα υποφέρει αρκετά; Μήπως δεν ήμουν δυνατή ή πρόθυμη ή έτοιμη να αναλάβω το ρόλο που μου είχαν προτείνει; Καθώς ήμουν καθισμένη νιώθοντας απόγνωση, το μολύβι άρχισε να κινείται και πάλι – στην αρχή έκανε κύκλο όπως πάντα και μετά ο χαιρετισμός «καλώς ήλθες στο Συμβούλιο της Αγάπης». Μετά πήγαν στο σημείο όπου είχα γράψει την τελευταία μετάδοσή τους και αποτελείωσαν τη φράση «δεν θα γράφουμε πια επειδή επιθυμούμε να μιλάμε μέσα από σένα».

Η καρδιά μου χοροπήδησε από χαρά – δεν με είχαν απομακρύνει τελικά! Κι έτσι άρχισε η εκπαίδευσή μου ως πλήρες διάμεσο του Συμβουλίου της Αγάπης. Αυτή η εκπληκτική ομάδα των φωτεινών όντων οδηγεί το κάθε μου βήμα για σχεδόν τριάντα χρόνια τώρα. Μέσα από αγώνες, νίκες, προσωπικές προκλήσεις η ουσία παραμένει η ίδια – είμαι το κανάλι τους και είμαι εδώ για να βοηθήσω την ανθρωπότητα με τη Μετακίνηση. Το Σχέδιο τροποποιήθηκε, αποσαφηνίστηκε και τα κομμάτια του έχουν μπει στη θέση τους για να βοηθήσουν τον καθένα από εσάς στη διαδικασία της Μετακίνησης, της Ανάληψης, της ολοκλήρωσης της αποστολής και του σκοπού σας στο ξεδίπλωμα του Σχεδίου της Μητέρας.

Παρακάτω η Λίντα εξηγεί τι έχει τροποποιηθεί και τι ο Αρχάγγελος Ουριήλ της ανακοίνωσε τελευταία:

«Το μέλλον είναι λαμπρό… Μη φοβάστε τη μετάβαση. Δεν θα υπάρξουν κατακλυσμοί. Και ακόμα περισσότερο δεν θα υπάρξει Αρμαγεδδών. Δεν θα γίνει μετακίνηση των πόλων. Δεν θα υψωθούν οι θάλασσες για να πνίξουν δισεκατομμύρια ανθρώπων. Δεν θα πέσει ο ήλιος από τον ουρανό. Θα είναι μια μετακίνηση της διάστασης της πραγματικότητας. Ναι, η Γαία μετακινείται και μαζί της ο καθένας σας. Θα υπάρξουν κάποιες μεταβολές καθώς θα κινείται η Γαία, αλλά δεν θα γίνουν με κατακλυσμικό τρόπο. Και η αιτία που δεν θα γίνουν με τρόπο κατακλυσμικό είναι εξαιτίας όλης της αγάπης και της θεραπείας που στέλνετε τις τελευταίες δεκαετίες σ’ αυτόν τον όμορφο πλανήτη, σ’ αυτό το ον που αισθάνεται, αυτόν τον άγγελο της Γης.

Τι συνέβη; - η ανθρωπότητα ξύπνησε. Δεν υπάρχει ακόμα μόλυνση και πράγματα για να διορθωθούν; Ναι. Αλλά θα γίνει κάτι μέσα από καταστροφές; Όχι. Και ο λόγος δεν είναι η αγάπη. Δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε το νέο μέσα από την καταστροφή. Αυτό είναι αντίληψη της παλιάς νοοτροπίας. Έτσι το καινούργιο προβάλλει απαλά, γλυκά και με αγάπη.
Αν φοβάστε, πηγαίνετε σε κάποιο μέρος όπου θα νιώθετε ασφαλείς, επειδή αυτό είναι που σας τραβάει. Και αυτό πιθανότατα να είναι η δική σας νέα Πόλη του Φωτός. Αλλά μην μετακινηθείτε επειδή νομίζετε ότι βρίσκεστε στο έλεος της Γαίας. Απλά, δεν είναι έτσι».
  
(Αρχάγγελος Ουριήλ μέσα από την Linda Dillon, 28 Μαρτίου 2012) http://www.blogtalkradio.com/inlight_radio/2012/03/29/heavenly-bles...)

Μετάφραση: Αγγελική Νατσούλη


Δεν υπάρχουν σχόλια: