Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2012

Η Γαία μιλάει για το μέλλον

Επικοινωνία (channeling) της Ute με την Οντότητα της Γης. 

www.radiantlyhappy.blogspot.com.au/2012/03/message-from-gaia

Αγαπημένοι μου, είμαι η ΓΑΙΑ που σας μιλάει…

Ζητήσατε να σας εξηγήσω τι θα συμβεί στο σώμα μου στο άμεσο μέλλον. Υπάρχουν πολλοί που περιμένουν ότι σύντομα θα κάνω κινήσεις που θα έχουν τραγικά αποτελέσματα.
Σ’ εκείνους, αλλά και σε όλους εσάς που φοβάστε και πιστεύετε ότι σύντομα θα συμβούν καταστροφικά γεγονότα, λέω: καμία από αυτές τις αναστατώσεις δεν θα συμβεί.

Το απώτερο όμως μέλλον σας εξαρτάται απόλυτα από την κατεύθυνση που έχει η συλλογική συνειδητότητα. Πάνω στο θέμα αυτό, θέλω να σας πω, ότι όταν ένας συγκεκριμένος αριθμός ατόμων, περίπου το 8-10% του συνόλου του πληθυσμού της Γης, εκφράζει σταθερά και μέσα από την καρδιά μια συνειδητή πρόθεση, τότε μπορεί να υπερκεράσει τη συλλογική συνειδητότητα, είτε αυτή εκφράζεται συνειδητά είτε ασυνείδητα.

Επί χιλιετίες ο συλλογικός νους φέρει τα εντυπώματα των επιθυμιών εκείνων που υποστηρίζουν ότι είμαι ιδιοκτησία τους, εκείνων που δεν σέβονται και δεν τιμούν τις πνευματικές μου ανάγκες και οι οποίοι καταχρώνται την υπομονή μου και την ύπαρξή μου συνεχώς εκμεταλλευόμενοι αδιάντροπα το σώμα μου. Σας έχουν πληροφορήσει εσφαλμένα μέσα από θρησκευτικά κείμενα, ότι αυτή την περίοδο είτε θα καταστραφώ ολότελα, είτε ότι θα συμβούν καταστροφικά γεγονότα. Έχουν εντυπώσει αυτή την ιδέα μέσα στο νου σας με τέτοια ένταση ώστε να έχει έλξει και συσσωρεύσει τόση ενέργεια που να δείχνει πως δεν θα μπορέσω να αποφύγω τέτοιες καταστροφές.
Όμως, τα καταστροφικά γεγονότα δεν είναι απαραίτητο να συμβούν, αγαπημένοι μου. Αν η καρδιά και ο νους σας είναι γαλήνιοι και ακτινοβολούν αγάπη, δεν υπάρχει ανάγκη, το σώμα μου να ταρακουνηθεί βίαια ή να υποστεί καταστροφές. Είναι το ίδιο που συμβαίνει με τα σώματά σας. Αν αρρωστήσουν, υπάρχει πάντα η δυνατότητα να αυτο-θεραπευτούν, αν επιτρέψετε να κυλήσει ομαλά η φυσική τους θεϊκή ενέργεια.

Όλοι εκείνοι που έχουν καταχραστεί το σώμα μου όλα αυτά τα χρόνια, καταχρώνται επίσης και εσάς. Με μεγάλη προθυμία σας έχουν κατηχήσει να πιστεύετε στις αρρώστιες και ακόμα χειρότερο στις ανίατες αρρώστιες και στο θάνατο. Τίποτα από αυτά δεν είναι αναγκαίο, προέρχονται από την άγνοιά σας και την πίστη πως είστε χωριστοί από τη Θεϊκή Συνειδητότητα και την ενότητα των πάντων. Μόνο αν πιστεύετε πως δεν είστε τίποτα περισσότερο από το σώμα σας, θα πεθάνετε ή δεν θα μπορέσετε να θεραπευτείτε. Το ίδιο ισχύει και με εμένα. Αν αναγνωρίσετε ότι ΕΙΜΑΙ, προπάντων, πνευματικό ον με συνειδητότητα, θα καταλάβετε ότι το σώμα μου μπορεί να γιατρευτεί χωρίς να συμβούν σοβαρές καταστροφές που θα διέλυαν τις ζωές των όντων που ζουν επάνω μου και θα τους προξενούσαν μη-αναγκαία μιζέρια. Το Πνεύμα δεν έχει ανάγκη να σας κάνει να υποφέρετε για να σας αφυπνίσει.

Εντούτοις, είναι αλήθεια ότι πολλοί αφυπνίζονται μέσα από τον πόνο. Όμως ο πόνος δεν είναι απαραίτητος για να ξεκινήσει κανείς. Η ιδέα ότι είναι απαραίτητος, εισήχθη από εκείνους που καταχρώνται το σώμα μου, όπως και εσάς, κατά κόρον.

Αν ζείτε μεταξύ σας αγαπημένοι με ειρήνη και δείχνετε σεβασμό και αγάπη σε μένα, και αν συνεργάζεστε μαζί μου, δεν θα συμβούν καταστροφές! Οτιδήποτε τοξικό και μολυσμένο μπορεί να θεραπευτεί με την αγάπη και την φροντίδα της ανθρωπότητας. Εγώ σας δίνω τη βεβαίωση ότι αφοσιωμένες καρδιές θα βρούνε τα μέσα και θα καθαρίσουν ό,τι έχει υποστεί βλάβη.  Έτσι, με αυτή την έννοια, δεν είανι απαραίτητο να συμβούν σεισμοί μεγάλου μεγέθους ή βίαιες εκρήξεις ηφαιστείων ή γιγάντια τσουνάμι και καταιγίδες. Μπορώ εύκολα να αποκαταστήσω την αρμονία στο σώμα μου με μικρότερου μεγέθους γεωλογικές μεταβολές, αν το επιτρέψετε…

Ζητήσατε να μάθετε τι μπορείτε να κάνετε ώστε η Ανάληψη να συμβεί με όσο το δυνατόν μικρότερες διαταραχές. Βλέπετε, όταν η ανθρωπότητα έχασε την έδρα της καρδιάς, όταν έχασε την αγάπη και την ταυτότητά της, άρχισαν οι καταστροφές.
Επομένως, αν η ανθρωπότητα αποκαταστήσει την ταυτότητά της που εδρεύει στην καρδιά και την αγάπη, η δική μου αποκατάσταση και θεραπεία είναι απόλυτα εγγυημένες. Σε αυτή την περίπτωση θα κάνουμε τη μετάβαση στην ανώτερη διάσταση εύκολα, μαζί, χωρίς αναστατώσεις.

Δεν μπορείτε να με θεραπεύσετε αληθινά με το νου σας, αγαπημένοι μου. Χρειάζεται να εισέλθετε στο μη-δυαδικό (non dual) μέρος της καρδιάς σας και από εκεί να οραματισθείτε και να νιώσετε ότι θεραπεύομαι. Περιβάλλετέ με με την ειρήνη της καρδιάς σας και περιβάλλετε τα κύματα της οργής και του θυμού σας με την Αγάπη της Ύπαρξής σας. Αυτή η απαλή δόνηση της ειρήνης και της αγάπης ας αγκαλιάσει όλο το σώμα μου, ειδικά όταν αναμένετε να συμβούν σεισμοί και άλλες αναστατώσεις.

Περιβάλλοντας όλα τα ταραγμένα, φλογισμένα μέρη του σώματός μου με την τρυφερότητα της καρδιάς σας, τα γιατρεύετε, τα ηρεμείτε. Κάντε το αυτό από εδώ και πέρα και μην επιτρέψετε ποτέ στον εαυτό σας να εξαπατηθεί από την προπαγάνδα των καταστροφών, που τόσο πολύ αγαπάνε εκείνοι που μόνο βλαβερές προθέσεις έχουν στο νου τους. Όπως γνωρίζετε, η δημιουργία λειτουργεί από μέσα προς τα έξω. Η εμφάνιση ακολουθεί εκείνο που πρώτα νιώσατε και οραματιστήκατε στις καρδιές σας… μετά μπορούν και γίνονται πραγματικότητα.

Αυτά που συμβαίνουν στο σώμα μου εξαρτώνται καθ’ ολοκληρία από τη συνειδητότητα και την πρόθεση της ανθρωπότητας. Δεν είμαστε χωριστοί κι εσείς είστε οι μόνοι υπεύθυνοι γι’ αυτό που θα βιώσετε!

Σας αγαπώ όλους πολύ, να το γνωρίζετε. Αλλά χρειάζομαι τη βοήθειά σας ώστε να μπορέσουμε μαζί να βιώσουμε μια Θεϊκή Πραγματικότητα. Σε μια Θεϊκή Πραγματικότητα δεν συμβαίνουν καταστροφές.

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ η ΓΑΙΑ.

Μετάφραση: Αγγελική Νατσούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: