Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2011

Χριστούγεννα - Η Ουράνια Αλήθεια

Επικοινωνία: από Hazel, www.pathtofreedomistruth.com

Μετάφραση: Αγγελική Νατσούλη

Τα Χριστούγεννα έχουν γίνει μια πολιτισμική εμπειρία, όταν τα κοιτάζει κάποιος από το πρίσμα της θρησκευτικής διαίρεσης. Δεν έχουν καμία σχέση με το χριστιανικό πλαίσιο που χρησιμεύει ως θρησκευτική υπενθύμιση της γέννησης του Χριστού. Αυτό που θα μπορούσε να είναι γιορτή με σεβασμό στην ανάμνηση της γέννησης, έχει καταστεί ένα φεστιβάλ υπερβολών, με σπατάλη και γλέντια, όπου ακόμη κι εκείνοι που δεν πιστεύουν ή δεν έχουν γνώση της γέννησης του Χριστού, εμπλέκονται σε «Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες», αγνοώντας το βάθος της σημασίας των Χριστουγέννων.

Γι’ αυτούς δεν υπάρχει καμία αλήθεια στον εορτασμό, έτσι καθώς ακολουθούν ασύστολα ένα πρότυπο που τους έχει επιβληθεί. Μετατρέπουν τους εαυτούς τους σε πρόθυμες μαριονέτες των σκοτεινών αφεντικών τους που κουνάνε ενώπιόν τους «καλούδια» κάνοντας με τον τρόπο αυτό έκκληση στις θνητές αισθήσεις τους. Οι αθάνατες αισθήσεις τους, ή η ικανότητά τους να 'γνωρίζουν', έχει απενεργοποιηθεί από την «τελειότητα» του «πλούτου» που έχει χρησιμοποιηθεί για να τους υπνωτίσει.
Η ιερότητα που κανονικά συνάδει με τα Χριστούγεννα έχει κρυφτεί, καθώς οι οπαδοί υπακούουν στις λεπτοφυείς και τολμηρές εντολές που τους δίνονται και έχουν καταστεί προγραμματισμένοι σκλάβοι του σκότους, που τους «τυφλώνει» με τα εφήμερα φώτα του δήθεν συμβολισμού και των θαυμαστών ιστοριών των 'χριστουγεννιάτικων προσώπων' που δημιουργήθηκαν για πλασματικούς σκοπούς, ώστε να υποβαθμίσουν την κατάσταση του ΘΕΟΥ.
   
Βλέπετε αγαπημένοι, υπάρχουν ακόμα κι εκείνοι που ονομάζονται μεν «Χριστιανοί», αλλά που θα γιορτάσουν τα Χριστούγεννα χωρίς ιερότητα πρόθεσης, μόνο και μόνο για το πνεύμα του μεγάλου γλεντιού και της φήμης που συνδέονται με αυτές τις πρακτικές. Είναι κάτι που συνηθίζεται να γίνεται αυτή την εποχή του έτους. Για τους πραγματικούς Χριστιανούς όμως, που πιστεύουν με πρόθεση, η σημασία έχει στην πραγματικότητα υποβαθμιστεί. Επειδή εκείνο που ξεκίνησε να γίνεται προς τιμή του Χριστού, έχει καταλήξει να γίνεται προς τιμή του Αντίχριστου. Οι πρακτικές είναι παγανιστικές στη φύση τους. Ο άνθρωπος είχε την ανάγκη να τελειώσει το έτος με μια κορυφαία εορτή κι έτσι τα Χριστούγεννα απετέλεσαν μια καταπληκτική ευκαιρία.

Το πραγματικό πνεύμα των Χριστουγέννων είναι αυτό της φώτισης. Με αυτό εννοούμε τον εσωτερικό φωτισμό κάθε ανθρώπου μέσω του εσωτερικού εορτασμού του φωτός του Χριστού. Γιατί ο Χριστός γεννιέται σε κάθε ενσαρκωμένη ψυχή. Λοιπόν, αν είναι έτσι, που όντως έτσι είναι, τότε τα Χριστούγεννα για εσάς θα έπρεπε να είναι μια γιορτή του εσωτερικού Χριστού. Η Χριστουγεννιάτικη Λειτουργία είναι η Ένωση ή η κοινωνία με το Χριστό. Πού είναι ο Χριστός; Εγώ δεν ήρθα και σας είπα ότι το Βασίλειο του Θεού βρίσκεται μέσα σας; Εγώ δεν υποσχέθηκα, μετά την αναχώρησή μου, ότι ο ΠΑΤΈΡΑΣ Μου κι Εγώ θα εκχέαμε το πνεύμα του Θεού επάνω σε όλους τους ανθρώπους; Γιατί εορτάζετε τη γέννησή Μου σαν να κατοικώ έξω από εσάς; Στην πραγματικότητα, ο Θεός είναι παντού, ωστόσο, για τους σκοπούς της εξέλιξης της ψυχής σας ο Θεός είναι μέσα σας.

Ο Χριστός, παιδιά μου, βρίσκεται μέσα σας και κάθε ένωση ή επικοινωνία μαζί του πρέπει να λαμβάνει χώρα μέσα σας. Δεν είμαι αντίθετος με μια εξωτερική μορφή εορτασμού. Η γιορτή, όντως, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σαν καλωσόρισμα και σαν ευκαιρία να αγκαλιάσετε τους αδελφούς και τις αδελφές σας εντός του Ενός Βασιλείου. Όμως, δεν θα έπρεπε αυτό να είναι μια καθημερινή προσπάθεια και τακτική; Δεν μπορείτε να Με κατατμήσετε σε εποχές του χρόνου. ΕΙΜΑΙ ολόκληρος και ΕΙΜΑΙ μέσα σας, αιώνια. Έτσι, με αγάπη σας λέω, ότι θα έπρεπε να εορτάζετε τα Χριστούγεννα κάθε μέρα της θνητής σας Ζωής. Επειδή βρίσκεται μέσα σας η ικανότητα και το θεϊκό σας δικαίωμα να καθίσετε με τον Χριστό, που βρίσκεται μέσα σας και να επικοινωνήσετε μαζί Του, και κάνοντάς το αυτό να ενστερνιστείτε και να εορτάσετε την ιερότητα και την ολότητά σας.

Η γέννηση μου δεν ήταν επεισοδιακή ούτε τόσο δραματική όσο την εμφανίζετε. Γεννήθηκα για να βαδίσω και να ζήσω σαν άνθρωπος με ταπεινή ενδυμασία. Για όσους ενδιαφέρονται, ας εξετάσουν ξανά τη ζωή Μου στη Γη και ας αναλογιστούν το πώς έζησα και εργάστηκα και τι δίδαξα. Αυτός είναι ο Χριστός μέσα σας. Όχι ένας βασιλιάς που κάθεται σε θρόνο απαιτώντας να τον λατρεύουν ασταμάτητα. 
Δεν είναι η επικοινωνία σας με τον Χριστό μέσα σας μια λατρεία αυτή καθεαυτή; Επομένως δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη να εορτάζετε τη γέννησή Μου, αλλά υπάρχει η ανάγκη να εορτάζετε τη συνεχή παρουσία μου μέσα σας. Δεν επιθυμώ να εγκλωβίζεστε στις ιστορίες του παρελθόντος, αλλά να προοδεύετε με τη γνώση ότι σας δόξασα με την παρουσία Μου, κι Εγώ δοξάζομαι, όταν αυτό το αναγνωρίζετε και Μου επιτρέπετε να εργάζομαι μέσα σας για την ωφέλεια και την πρόοδο της ψυχής σας.

Θέλω να σκεφτείτε τούτο. Αν η κάθε ημέρα σας ήταν μια ολοκληρωμένη ημέρα, καθώς θα επιτρέπατε την επικοινωνία με τον εσωτερικό Χριστό για να σας κατευθύνει στη ζωή, δεν θα ήταν η κάθε ημέρα σας ένας εορτασμός χαράς και ενότητας; Ποιαν ανάγκη θα είχατε, τότε, να εορτάζετε ένα γεγονός μέσα στο έτος, που δεν έχει καμία σημασία για τους περισσότερους;
Αγαπημένοι μου, ο Χριστός Μιχαήλ δεν είναι εδώ για να σας χαλάσει τη χαρά, αλλά αντίθετα για να σας οδηγήσει στην ουσία εκείνου που θα σας αποφέρει τέλεια χαρά. Αυτό που βιώνετε κατά τη διάρκεια της εορτής των Χριστουγέννων δεν είναι χαρά. Οι πιο πολλοί από εσάς δεν μπορείτε μάλιστα να θυμηθείτε τους εορτασμούς αυτούς καθώς «πνίγεστε» σε πρακτικές που επιφέρουν μετά τη λήθη.

Έχει έρθει η ώρα, αγαπημένοι μου, να μεγαλώσει ο άνθρωπος της Γης και να αναζητήσει την πραγματική αλήθεια. Μπορείτε να χτίσετε μια ζωή γύρω από αυτή την αλήθεια που θα σας δώσει τη δυνατότητα να ζήσετε μια χαρούμενη ύπαρξη.
Και για αρχή στο μονοπάτι της αλήθειας, θα σας πω ότι αυτό που εορτάζετε δεν είναι Χριστούγεννα. Είναι ένα αλλόκοτο πολιτισμικό θεατρικό έργο που έχει τις ρίζες του στο μύθο, καλλωπισμένο με καλλιτεχνικές επεμβάσεις χρωμάτων αρκετά πέρα από τις ανάγκες σας. Εστιάζεται στην ομορφιά και στη γενναιοδωρία μακριά και άσχετο από κάθε τι θεϊκό. Σας αρέσει επειδή τότε ξαναενώνεται η οικογένεια και επικρατεί πνεύμα συντροφικότητας και αυτή είναι η μόνη, ξεχωριστή ωφέλεια που παίρνετε από το γεγονός του οποίου δεν γνωρίζετε την αληθινή σημασία. 
Αγαπημένοι μου, καθώς ετοιμάζεστε να εορτάσετε τα Χριστούγεννα, σκεφθείτε όσα σας είπα και επίσης σκεφθείτε να εορτάσετε το Χριστό μέσα σας. 

Πρέπει, ως οφείλω, να σας προειδοποιήσω. Σας λέω, ότι ο κόσμος σας, και με αυτά τα λόγια εννοώ την αγαπημένη σας Γη (η οποία φέρει και αυτή μέσα της την Παρουσία Μου) όπως και ο πολιτισμός σας, προετοιμάζονται για στιγμιαίες αλλαγές. Και είναι επιτακτική η ανάγκη αυτές τις στιγμές να τις περάσετε σε σκόπιμη επικοινωνία με τον Πατέρα μέσα σας. Όλες οι παροδικές ανησυχίες σας πρέπει να παραμεριστούν και να ΜΕ ενεργοποιήσετε μέσα σας επειδή αυτές είναι όντως στιγμές θαυμάτων καθώς θα ανταποκριθώ με αρμονία σε εκείνους που θα με επικαλεστούν αληθινά.

ΕΙΜΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ. ΝΑΙ, ΕΙΜΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΩΣ Ο ΙΗΣΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΤΑΓΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ. ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΑΝΕΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, ΚΑΘΩΣ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΑΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΝΗΣ ΣΕ ΕΣΑΣ – ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΟΠΙΑ ΚΟΣΜΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΤΕ ΞΕΧΑΣΕΙ. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΝΩΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΤΙ ΒΛΕΠΕΤΕ;

Χριστός Μιχαήλ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: