Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011

Άγγελοι στη Γη

Θα πιστεύατε, αν σας έλεγε κάποιος ότι η Γη είναι οντότητα με διάνοια, και έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί με τους ανθρώπους μέσα από διάμεσα; Μάλλον διστακτικούς σας νιώθω. Και όμως, η Pamela Kribbe έλαβε αυτό το μήνυμα της Γαίας και μας το μεταφέρει.

Μετάφραση: Αγγελική Νατσούλη

Αγαπητά παιδιά,
Είμαι η φωνή της Γης. Σας γνωρίζω από πάντα. Αναγνωρίζω το κάθε σας βήμα. Σε βαθύτερο επίπεδο είμαστε ένα. Η ίδια συνειδητότητα μας τυλίγει και είναι μεγαλειώδης και άφατη. Είναι το πνεύμα του Θεού. Στα χέρια αυτής της δημιουργικής Συνειδητότητας ξετυλίγεται το παιχνίδι μας. Γιατί μαζί παίζουμε ένα παιχνίδι. Είμαστε σύντροφοι σε μια σχέση που έχει εξελιχθεί μέσα στα χρόνια. Αυτή η σχέση είναι τώρα έτοιμη να μετασχηματισθεί. Μπαίνουμε σε μια νέα εποχή. Πρώτα όμως θα σας μιλήσω για την αρχή αυτής της διαδικασίας συνεργασίας μας. Είναι πιο διαφορετική απ' ό,τι μπορεί να περιμένατε.

Όταν πρωτοσυναντηθήκαμε, δεν ήσασταν ακόμα άνθρωποι. Δεν κατείχατε υλικό σώμα. Δεν είχατε ενσαρκωθεί στη Γη. Είσασταν άγγελοι. Και όχι οποιοιδήποτε άγγελοι. Ανήκατε σε μια οικογένεια αγγέλων που επρόκειτο να προετοιμάσει το δρόμο για μια νέα περιπέτεια στο Σύμπαν. Ποια θα ήταν αυτή η περιπέτεια; Θα σας εξηγήσω με απλά λόγια. Στο Σύμπαν υπάρχει ένας νόμος που λέει ότι "το όμοιο έλκει το όμοιο". Επί παραδείγματι, μετά το θάνατό σας έλκεστε προς μια περιοχή του πνευματικού κόσμου που καθρεφτίζει την κατάσταση της συνειδητότητάς σας. Το περιβάλλον γύρω σας είναι άμεση αντανάκλαση του πώς νιώθετε μέσα σας. Υπάρχει ομοιογένεια μεταξύ του "μέσα" και του "έξω". Στον πνευματικό κόσμο υπάρχουν κόσμοι φωτός και κόσμοι σχετικά σκοτεινοί. Αυτοί οι κόσμοι είναι διαχωρισμένοι. Δεν μοιάζει με αυτό που συμβαίνει στη Γη, όπου διαφορετικές συνειδητότητες μπορούν και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Και στη Γη δημιουργείτε την πραγματικότητά σας ανάλογα με την κατάσταση της συνειδητότητάς σας. Όμως, αυτό το αντιλαμβάνεστε σταδιακά στην πορεία μιας βαθιάς πνευματικής αναζήτησης. Στη Γη, στην αρχή, η προσοχή σας διασπάται από τον εξωτερικό κόσμο που δεν φαίνεται καθόλου ότι τον έχει δημιουργήσει ο νους σας, αλλά αντίθετα, φαίνεται πως είστε ένα δημιούργημα, ένα προϊόν αυτής της πραγματικότητας παρά ο δημιουργός της. Στον πνευματικό κόσμο η ενότητα μεταξύ του μέσα και του έξω είναι απλά δεδομένη, συγκεκριμένη και χειροπιαστή. Στη Γη όμως μόνο μια πολύ εξελιγμένη συνειδητότητα μπορεί να καταλάβει αυτή την ενότητα και να αναλάβει την ευθύνη του εαυτού ως δημιουργού.

Στη Γη λαμβάνει χώρα ενα πείραμα. Όταν βρίσκεστε εδώ, σε σωματική μορφή, μπαίνει ένα πέπλο μπροστά σας ώστε να μην αναγνωρίζετε τις δικές σας δημιουργικές δυνάμεις. Παραμένει στη θέση του μέχρις ότου αφυπνιστείτε και δείτε ότι είστε Θεοί στον πυρήνα της ύπαρξής σας. Τότε το πέπλο πέφτει και αναγνωρίζετε τη βαθιά ενότητα που διαποτίζει κάθε ζωντανή ύπαρξη στη Γη. Η διαδικασία της αφύπνισης είναι έντονη και αυτή τούτη η ύπαρξή σας στη Γη δίνει μιαν εξελικτική ώθηση σε όλο το πνευματικό βασίλειο. Στο πνευματικό βασίλειο ειδικά, μπορεί να δημιουγηθεί έλλειψη δυναμικών και αλλαγής. Όντως, μια στασιμότητα έλαβε χώρα επειδή όλα τα βασίλεια εκεί είναι τόσο έξυπνα διαχωρισμένα. Αλλαγή, ανάπτυξη, εξέλιξη, συμβαίνουν όταν συναντάς και αντιμετωπίζεις τη διαφορετικότητα. Όταν λέω συναντάς τη διαφορετικότητα, δεν εννοώ να έχεις μια πολιτισμένη συζήτηση μαζί της αλλά αντίθετα να βυθιστείς αληθινά μέσα της. Μαθαίνεις και εξελίσσεσαι μόνο μέσα από τις διαφορετικές μορφές συνειδητότητας - όχι με το να τις μελετάς από ψηλά αλλά με το να γίνεις αυτές. Αυτό ακριβώς συμβαίνει όταν ενσαρκώνεστε στη Γη. Κάνετε μια βουτιά στα βαθιά και ενσαρκωνόμενοι συνδέεστε με τα διαφορετικά επίπεδα συνειδητότητας που υπάρχουν. Με τον τρόπο αυτό σφυρηλατείτε μια γέφυρα ανάμεσα σε βασίλεια ύπαρξης, τα οποία, διαφορετικά, δεν θα μπορούσαν να είχαν συνδεθεί.

Όντας άνθρωποι, σημαίνει ότι γίνεστε γέφυρες ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία επιπέδων συνειδητότητας. Σφυρηλατώντας τις γέφυρες, επεκτείνετε τη συνειδητότητα σε όλα τα βασίλεια του πνευματικού κόσμου. Ακόμα και τα πιο εξελιγμένα βασίλεια κερδίζουν σε ανάπτυξη και ανανέωση από το μεγάλο πείραμα της Γης. Οι άνθρωποι είναι ικανοί να εξερευνούν τα άκρα του φωτός και του σκότους και τελικά να αναγνωρίζουν την ενότητα πίσω από κάθε εμφάνιση. Όταν οι άνθρωποι καταφέρουν αυτή την ενότητα της συνειδητότητας μέσα τους, γίνονται συνειδητοί δημιουργοί στη Γη και η παρουσία τους θα έχει μεταμορφωτικό και θεραπευτικό αποτέλεσμα σε όλες τις ζωντανές υπάρξεις που έρχονται σε επαφή μαζί τους.

Η δημιουργία της συνειδητότητας της ενότητας είναι ο σκοπός της περιπέτειάς σας στη Γη. Άρχισα τη διήγησή μου σημειώνοντας ότι όταν πρωτοσυναντηθήκαμε δεν ήσασταν άνθρωποι, αλλά άγγελοι.  Η συνειδητότητά σας δεν είχε ακόμα προσκοληθεί σε καμία υλική μορφή. Νιώθατε έναν ισχυρό σύνδεσμο με τους άλλους αγγέλους γύρω σας, τους αδελφούς σας και τις αδελφές σας. Ήταν τόσο ισχυρός αυτός ο δεσμός ανάμεσά σας που νιώθατε σαν κύτταρα του ίδιου σώματος. Κάποια στιγμή, ακούσατε ένα κάλεσμα από τη Γη. Ήταν η πρόσκληση να επιβιβαστείτε για το ταξίδι σας σε αυτό τον πλανήτη. Γιατί εσείς; Για να μην πολυλογώ, ήσασταν οι πιο τολμηροί ανάμεσα στους αγγέλους. Ήσασταν ατρόμητοι, παθιασμένοι και ναι, λιγάκι ξεροκέφαλοι και ισχυρογνώμονες. Ο ισχυρισμός ήταν ότι σας έδιωξαν από τον παράδεισο εξαιτίας του πείσματος και της επιθυμίας σας για γνώση. Και ναι, ήσασταν όντως περίεργοι και ανυπότακτοι επίσης. Αλλά έτσι έπρεπε να έχουν τα πράγματα. Νομίζετε ότι ο Θεός έκανε λάθος δημιουργώντας σας; Λοιπόν όχι! Ο Θεός γνώριζε ακριβώς τι είχε δημιουργήσει και, επί τη ευκαιρία, ο Θεός δεν καταδικάζει εύκολα ως λάθος ή αμαρτία, τίποτα. Ο Θεός μπορεί να ζήσει τέλεια με τις αμαρτίες σας. Εσείς είστε αυτοί που υποφέρετε περισσότερο από αυτές.

Είναι πολύ κατανοητό, ως ανθρώπινα όντα να μετανιώνετε για κάποια λάθη σας αλλά δεν είναι σοφό να καταρρακώνεστε επ' άπειρον εξ αιτίας τους. Επί τούτου θέλω να σας πω ότι έχετε υποφέρει τα μέγιστα από τις θρησκείες σας που έχουν δώσει μεγάλη έμφαση στην ενοχή και στην τιμωρία. Ο Θεός είναι πολύ πιο πράος και συμπονετικός απ' όσο μπορείτε να αντέξετε. Ο Θεός σάς έχει συγχωρέσει πριν ακόμα κάνετε το σφάλμα. Σας δίνει το δικαίωμα να κάνετε σφάλματα με όλη του την καρδιά. Όλα τα σφάλματα είναι βήματα προς το εσωτερικό ταξίδι, το ταξίδι της γνωριμίας με τον εαυτό σας. Αυτό το ταξίδι δεν χρειάζεται να είναι ευθεία μπροστά μόνο. Εννοείται πως πρέπει να είναι αλλοπρόσαλλο, εκκεντρικό. Χωρίς στροφές και ελιγμούς δεν υπάρχει εμπειρία και χωρίς εμπειρία δεν υπάρχει αφύπνιση. Πρέπει πρώτα να χαθείτε για να μπορέσετε συνειδητά να επιστρέψετε Σπίτι. (συνεχίζεται)


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Κόσμος Αντάλλαξε Τη Θεότητα Μου Με Μία Ανάξια Απομίμηση
http://www.tlig.org/el/messages/710/
Είμαι ο Θεός σου. Προσευχήσου για τους αδελφούς και τις αδελφές σου που ακολουθούν μια ψεύτικη θρησκεία, 2 μια ψεύτικη εικόνα Μου. Ο διάβολος έχει πέσει με λύσσα πάνω στη γενεά σας. Αυτές τις αιρέσεις τις είχαν προαναγγείλει οι Γραφές.

Βασούλα, αυτές οι ψεύτικες θρησκείες έχουν εξαπλωθεί μέσα στην Εκκλησία Μου 3 σαν καρκίνος σ' ένα σώμα. Αυτές οι αιρέσεις είναι ο καρκίνος του Σώματός Μου. Μπορεί να ισχυρίζονται ότι κατέχουν την αληθινή σοφία, αλλά ο Σατανάς προσπαθεί να παραπλανήσει, αν είναι δυνατόν, ακόμα και όσους διάλεξα. Η πεισματική άρνηση του κόσμου να μετανοήσει τον οδήγησε στην πλάνη. Η γενεά σου Με γνώρισε, αλλά αρνήθηκε να Με αναγνωρίσει. Με το σκοτισμένο της μυαλό προτίμησε να ακολουθήσει τις θεωρίες του Σατανά. Πρόσφερα την Ειρήνη Μου αλλά ο κόσμος αρνήθηκε την Ειρήνη Μου. Αντίθετα ο κόσμος αντάλλαξε τη Δόξα Μου με ένα Ψέμα, αντάλλαξε την Παντοτινή Θυσία Μου με το βδέλυγμα της ερημώσεως:
το πνεύμα της αποστασίας
που δόθηκε από τον Άνομο. Ο κόσμος αντάλλαξε την Θεότητά Μου με μια ανάξια απομίμηση: ένα θνητό άνθρωπο. Άφησε την Θεία Αλήθεια για ένα Ψέμα. Αλλά η Γραφή λέει 4 ότι στους έσχατους καιρούς, ο Σατανάς θα ενεργοποιηθεί, θα κάνει κάθε είδους θαυματουργικές δυνάμεις με απατηλά σημεία 5 και τέρατα. Θα παρασύρει με κάθε είδους άνομα και απατηλά μέσα αυτούς που κατευθύνονται στο χαμό τους, επειδή δεν αγάπησαν την Αλήθεια για να σωθούν. Γι' αυτό θα επιτρέψω να ενεργεί σ' αυτούς η πλάνη, για να πιστέψουν σ' αυτό το ψέμα. Έτσι θα τιμωρηθούν όλοι όσοι δεν πίστεψαν στην αλήθεια, αλλά δέχθηκαν ολόψυχα την αδικία. Η δύναμη του Άνομου 6 είναι τόσο μεγάλη, που τώρα χωρίς κανένα φόβο φανερώθηκε ανοιχτά σε όλους. Είναι αυτός για τον οποίο μίλησε ο προφήτης Ιεζεκιήλ, 7 αυτός που είναι φουσκωμένος από εγωισμό, αυτός που ισχυρίζεται ότι είναι Θεός, αυτός που μιμείται την Αλήθεια, αυτός που θεωρεί τον εαυτό του ίσο με Μένα και λέει ότι κάθεται πάνω στο Θρόνο Μου.

Ο Άνομος είναι πράγματι ο Εχθρός της Εκκλησίας Μου, ο Αντίχριστος, ο άνθρωπος που αρνείται την Αγία Τριάδα. Δεν διαβάσατε: "ο άνθρωπος που αρνείται ότι ο Ιησούς είναι ο Χριστός, είναι ο πλάνος, είναι ο Αντίχριστος και αρνείται συγχρόνως και τον Πατέρα και τον Υιό. Γιατί όποιος απορρίπτει τον Υιό που ενανθρώπησε απορρίπτει και τον Πατέρα." 8

Αυτές οι διδασκαλίες του Σατανά σας διδάσκουν να πιστεύετε στη μετενσάρκωση, ενώ δεν υπάρχει μετενσάρκωση. Διατηρούν μια εξωτερική ευσέβεια αλλά έχουν αρνηθεί την εσωτερική δύναμη: το Άγιο Πνεύμα και την Αγία Κοινωνία, παιδί Μου. Ο Σατανάς βγαίνει μεταμφιεσμένος σε άγγελο φωτός για να παραπλανήσει πολλούς και μαζί με τον Άνομο 9 θα απονείμει μεγάλες τιμές σε όσους τον αναγνωρίσουν και θα τους κάνει να εξουσιάσουν επάνω σε πολλούς, και θα διαμοιράσει τη γη με τιμή" 10. Αλλά σας βεβαιώνω πως ο ουρανός σε λίγο θα ανοίξει και η Φωτιά Μου θα πέσει επάνω τους και θα τους αναλώσει.
Πιστός και Αληθινός, Εγώ Είμαι,
ο Κριτής με Δικαιοσύνη,
Εγώ Είμαι,
ο Λόγος του Θεού,
Εγώ Είμαι.
ο Βασιλεύς των βασιλέων και Κύριος των κυρίων,
Εγώ Είμαι.
και σας επαναλαμβάνω την Υπόσχεσή Μου:
θα είμαι μαζί σας σύντομα.
ΑΡΧΩ
27 Μαρτίου 1992
Σήμερα περιβάλλεστε από ψευδοδιδασκάλους 4 που φανερά και άφοβα στέκονται μπροστά Μου και διαλαλούν τη γνώση που απέκτησαν από το Σατανά και που βασίζεται στο ψέμα. Αρνούνται τη Θεότητά Μου αρνούμενοι την Ανάστασή Μου. 5 Προσευχηθείτε γι' αυτούς τους ψευδοδιδασκάλους να γλυτώσουν την αιώνια καταδίκη! Και λέω τώρα στον καθένα σας:
"Όποιος λέει πως βρίσκεται
ήδη μέσα στο φως αλλά μισεί
τον αδελφό του, βρίσκεται στο σκοτάδι." 6
Όποιος μέσα στο σκοτάδι του πιστεύει ότι Με δοξάζει, πιστεύει σ' εκείνον που πρώτος πείραξε τους γονείς σας. 7 Σας έδωσα σημάδια, αλλά δεν πιστεύετε στα σημάδια Μου, επειδή οι φωνές σας πνίγουν τη Φωνή Μου που ακούγεται μέσα από τα όργανά Μου. Η νύχτα θα είναι σύντομα επάνω σας και πολλοί θα γευθούν το θάνατο, επειδή δεν ήσασταν ποτέ θεμελιωμένοι στην αλήθεια αλλά ήσασταν βασισμένοι σε ψέματα.