Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2007

Η κατάσταση του Είναι

Από το βιβλίο "Θεϊκή Φιλία" παίρνω το ακόλουθο απόσπασμα που έχει άμεση σχέση με τις δηλώσεις που κάνουμε για τον εαυτό μας:
''Αυτό που γνωρίζεις για το Αληθινό Είναι σου, είναι αυτό που έτσι είναι για την κατάσταση του είναι σου αυτή τη στιγμή. Όταν δηλώνεις αυτό που γνωρίζεις, το κάνεις έτσι.
Οι δηλώσεις γίνονται πιο ισχυρές με φράσεις που αρχίζουν με το "Εγώ είμαι". Μια από τις πιο γνωστές από αυτές ήταν η δήλωση που έκανε ο Ιησούς: "Εγώ ειμί η οδός και η ζωή". Η πιο μεγαλόπρεπη δήλωση τέτοιου είδους που ειπώθηκε ποτέ, έγινε από Μένα: "Είμαι ο ων, ο ην και ο ερχόμενος".
Μπορείς κι εσύ να κάνεις τέτοιου είδους δηλώσεις. Στην πραγματικότητα τις κάνεις κάθε μέρα. "Είμαι μπαφιασμένος και μπουχτισμένος", "είμαι μέχρι τ' αυτιά", "είμαι ένα χάλι μαύρο" κ.ο.κ. Αυτές είναι δηλώσεις του είναι. Όταν κάνεις, λοιπόν, δηλώσεις συνειδητά και όχι ασυνείδητα, ζεις από πρόθεση, ζεις σκόπιμα. Αν θυμάσαι, έχω επισημάνει ότι ζεις... Σκόπιμα, Αρμονικά, Ευεργετικά.
Όλη σου η ζωή είναι ένα μήνυμα, το ξέρεις; Κάθε πράξη είναι πράξη αυτοπροσδιορισμού. Κάθε σκέψη είναι ένα φιλμ στην οθόνη του νου σου. Κάθε λέξη είναι ένα φωνητικό ταχυδρομείο προς το Θεό. Κάθε τι που σκέφτεσαι, λες και κάνεις, στέλνει ένα μήνυμα σχετικά με σένα. Σκέψου, λοιπόν, όλες τις "ΕΙΜΑΙ" δηλώσεις σου, σαν ένα μήνυμα της κατάστασης του είναι σου. Κάνεις μια δήλωση για το πώς έχουν τα πράγματα με σένα. Λες "ότι είναι έτσι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: