Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου 2007

Οι αρνητικές δηλώσεις

Το σώμα μας το σαμποτάρουμε με τις αρνητικές δηλώσεις τις δικές μας ή αυτές που ακούμε να μας απευθύνουν άλλοι. Στην κυριολεξία το προστάζουμε να καταρρεύσει. Μια σειρά από απρόσεχτα διατυπωμένα "κλισέ" που μπορούν να δώσουν το σύνθημα στο σώμα να αναπτύξει προβλήματα υγείας είναι και τα παρακάτω:
"Μου κάθεται στο στομάχι"
"Θα με πεθάνει"
"Μου πρήζει το συκώτι"
"Θα βγάλω τον καρκίνο"
"Μ' έπρηξε"
"Καλύτερα να πεθάνω παρά..."
"Το έχω βάρος στην καρδιά μου"

Η λίστα θα μπορούσε να είναι πολύ μεγάλη. Το θέμα όμως είναι ότι το σώμα αντιδρά στις πληροφορίες που δέχεται.
Ένας ψυχίατρος είπε κάποτε κάτι που δεν το έχω ξεχάσει ποτέ, και όσο περνάει ο καιρός και μαθαίνουμε περισσότερα γύρω από την πολυπλοκότητα της σύνδεσης νου/σώματος, τόσο πιο αληθινά βγαίνουν τα λόγια του: "Ο νους μπορεί να σκοτώσει και ο νους μπορεί να γιατρέψει". Φυσικά ο μεγαλύτερος θεραπευτής απ' όλους είναι ο Θεός. Μια απλή προσευχή: "Θεέ μου, σε όποιο μέρος κι αν βρίσκεται ο πόνος, στο νου, στο σώμα ή στην ψυχή, ας διαλυθεί με τη βοήθειά Σου μέσα στο λευκό φως του Αγίου Πνεύματος.Αμήν".
Κάντε μου το χατίρι. Για τους επόμενους τρεις μήνες προσπαθήστε να κάνετε κάθε πρωί, πριν ξεκινήσετε τις δουλειές σας μία καλή πράξη την ημέρα, για να μένετε συνδεδεμένοι με το Θεό και για να μένετε συνδεδεμένοι με τα τέκνα Του. τρεις μήνες είναι αρκετοί για να δημιουργηθεί μια συνήθεια, έτσι που στο τέλος της περιόδου αυτής δεν θα μπορείτε να φύγετε από το σπίτι χωρίς την ασπίδα προστασίας σας. Κρατήστε ημερολόγιο, αν θέλετε, για όσα θα σας συμβαίνουν και θα αντιμετωπίζετε. Θα εκπλαγείτε από το πόσα προβλήματα θα έχετε λύσει ευνοϊκά. Η ζωή είναι τόσο πολύπλοκη αλλά κι εμείς έχουμε την τάση να την περιπλέκουμε υπερβολικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: