Πέμπτη, 9 Αυγούστου 2007

Έχει φύλο μια ψυχή;

Ο Δρ. Νιούτον αφηγείται: Μου έχουν πει επανειλημμένα οι πελάτες μου ότι η ψυχή είναι ανδρόγυνη και ότι το φύλο δεν αποτελεί σημαντικό παράγοντα. Έχω μάθει ότι οι ψυχές μπορούν να δίνουν στις άλλες οντότητες εντυπώσεις του ενός ή του άλλου φύλου σαν μια ένδειξη της προτίμησης που έχουν για μια ταυτότητα. Αναφέρω ειδικά την περίπτωση ενός υποκειμένου που έκανε αναδρομή μέσω ύπνωσης και ο οποίος μου ανέφερε συγκεκριμένα "...τα πνεύματα δεν έχουν φύλο αλλά η Ραχήλ θέλει να φανερώνεται σε μένα σαν γυναίκα για να γίνεται η οπτική αναγνώριση, πράγμα που και για την ίδια είναι κάτι νοητικό. Ως ψυχές υπάρχουν περίοδοι που έχουμε μεγαλύτερη κλίση προς το ένα φύλο από τα δύο..." Ένας άλλος πελάτης μου είπε: "Ο οδηγός μου είναι κάποιες φορές η Αλέξις και κάποιες άλλες ο Άλεξ, και εμφανίζεται πότε με το ένα φύλο και πότε με το άλλο, ανάλογα με τη δική μου ανάγκη για αρσενική ή για θηλυκή συμβουλή".
Παρακάτω, ο Δρ. Νιούτον, όταν ρωτήθηκε για την κόλαση και για κακές ή καλές ψυχές, αναφέρει τα εξής: "από την εργασία μου με τα πνεύματα των υποκειμένων έχω πειστεί ότι δεν υπάρχει για τις ψυχές κάποιος τόπος τρομερών βασανισμών, εκτός από τη Γη. Όλες οι ψυχές πηγαίνουν σε έναν κόσμο όπου τις αντιμετωπίζουν με υπομονή και αγάπη".

Δεν υπάρχουν σχόλια: